{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
592 visninger | Oprettet:

Idioter hele bundtet !? Abonnementer.. {{forumTopicSubject}}

Inden for to dage :
1. Har opsagt Freeway Tele2 d. 30/7 m. virkning fra d.30/8. Får nu en regning for Freeway gældende frem til den d.5/11 og har endnu ikke dd. modtaget bekræftelse på opsigelse !

2. Stofanet bredbånd bestilt via nettet - får efterfølgende et brev om, at det er en forudsætning, at jeg har aktiv Stofa Tv-pakke. Jamen det har jeg jo og er iøvrigt tidligere Stofanet-bruger !

3. (sidst men ikke mindst - suk..suk...)
Fik i dag en regning fra Sonofon, som jeg aldrig har abonneret på ! Den lyder på 3 x ´Abn. tillæg ikke tilmeldt PBS´ = 87,00kr !

To ud af de tre er forhåbentligt gået i orden MEN for helvede da (undskyld mit franske..) - er de alle idioter ?

Fortæl gerne her om lignende oplevelser :))

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Idioter hele bundtet !? Abonnementer..
  • #1   20. aug 2008 * I've got it all *
    Okay - håber du mangler et *G* eller nowet ! *G*

• #2   20. aug 2008 Sonofon gjorde det samme ved Mikkel. Han havde opsagt nummeret et år før og pludselig dumper der en regning ind med trussel om inkasso. Han kontakter dem da han heldigvis har opsigelsen på skrift (samt deres svar på at nummeret er opsagt) og de er drøn ligeglade. Det endte med at de smed ham i Riebers hvor han kunne stå i en måned eller sådan noget indtil de endelig fattede deres fejl. Da de kiggede efter fandt de ud af at han jo faktisk havde ret og at de havde lavet en kæmpe brøler..

• #3   20. aug 2008 M T : *ryster på hovedet*
    Gu ve om de har en dyst i gang om, hvor mange brølere de ka lave !
    .......og ugens brøler blev..... *G*

• #4   20. aug 2008 smiley P

• #5   20. aug 2008 vi har også haft bøvl med sonofon... vi sagde op hos dem og der dumpede stadig regninger ind... det er så nogle år siden... vi bliver aldrig sonofon abonenter igen...

• #6   20. aug 2008 Det skal lige nævnes, at Sonofon er en af de to, hvor tingene er klaret i dag.
    Årsag til regning : de har opkøbt Tele2, som jeg i sin tid (opsagt for ca.3 år siden) havde mobil-abn. hos. Ved en fejl har man aktiveret alle tidligere kunder - de har det hårdt pt. med heftig telefonstorm... *G*

• #7   20. aug 2008 pas på med tele2!!
    de begyndte at opkræve mig for 2 netforbindelser selvom de sagtens kunne se jeg kun havde 1 når jeg ringede til dem...

og da jeg opsagde min abb. hos dem indsendte de min sag til inkasso, fordi jeg ikk havde betalt min regning på den forbindelse jeg ikke havde....sagen var jo også lige den at de ikke havde sendt regningen ud!

Jeg endte med at betale 500kr for noget jeg aldrig har fået:-(

• #8   20. aug 2008 Anja : jeg har lige stoppet min PBS-forbindelse til dem - de sendte mig en regning på knapt 1000 kr. eft.opsigelsen - iøvrigt ka de rende mig et vist sted - sørgeligt nok :o(

• #9   20. aug 2008 pas på det kan ende i inkasso:-(

• #10   20. aug 2008 Og ? :))

• #11   20. aug 2008 ja jeg blev truet med bål og brand....hvis jeg ikke betalte til inkasso

• #12   20. aug 2008 JEP, men man ska da ikke betale for noget man ikke har fået eller som eksempelvis allerede ER betalt...........

Har tidligere prøvet med trussel om inkasso - har fået min ret hver gang.

• #13   20. aug 2008 det fik jeg ikke da jeg kun havde tlf samtaler og intet papir som bevis

• #14   20. aug 2008 Sus...det skulle man fandme tro..de er syge i låget tror jeg! skal heller aldrig have noget som helst med Sonofon at gøre igen!

• #15   21. aug 2008 De er død irriterende de selskaber til tider!!!
    Jeg har nu i over to måneder prøvet at få mit gamle nr tilbage fra telia, som jeg var blevet lovet og hvergang det modsatte svar.. så kunne jeg godt og så kunne jeg ikke og bla bla... Sidst sagde han at det var i dvale og ingen ku få det, men eftersom sagen var så speciel ville han ringe tilbage til mig.. og hvad sker der, efter en uge ringer jeg til dem, og nummeret er "frigivet" så alle kan i princippet få det..
    Så endnu engang må jeg ringe til dem og forhører mig hvad fanden der sker... argggh

Ej hvor ville jeg ønske de i ny og næ selv havde styr på hvad de talte om :oS

• #16   21. aug 2008 Tror der er nogen der tager pis på mig.... Den sidste måned har jeg fået tilsendt en børne dvd, og et Bo Bedre abbonnement, fordi jeg tilsyneladende har tilmeldt mig et sted, men de kan ikke fortælle mig hvor....

Jeg har købt nogle ting til ps 2 på zupernova.dk der stod 2-3dages leveringstid på de varer jeg valgt, efter over to måneder og adskillelige rykkere har jeg stadig ikke modtaget mine varer.

Cdon.com sender mig en rykker for en film de påstår jeg ikke har betalt, jeg har betalt den gennem netbank og får min bank til at faxe en kvittering hen til dem. De skriver til mig at de vil undersøge sagen og melde tilbage til mig. Efter jeg tre gange har spurgt til det og de ikke svare, så vælger de at sende mig til et inkasso firma, og jeg betaler altid mine regninger. Min bank sender så alle informationerne om betalingen igen, men de vælger også bare at ignorere mig.

Så øv øv, har også prøvet sådanne ting :S

• #17   21. aug 2008 Nanna J

Jeg bliver også ved med at modtage blade fra bo bedre og cosmopolitan. Kan huske at jeg er blevet ringet op ti gange og hvergang sagt NEJ TAK. Og nu er det anden gang jeg modtager blade fra dem..

Godt du skrev det, jeg har helt glemt at ringe til dem og spørge hvad fanden der sker... Bliver tosset over sådan noget...

• #18   21. aug 2008 Haha, så er jeg da ikke den eneste smiley troede der var en eller anden af mine bekendte der tog pis på mig. Men så må det jo være selve firmaet der prøver på at skaffe nye kunder på den måde, bare svineri....

• #19   21. aug 2008 Det ville ikke undrer mig og som du selv siger det er virkeligt noget svineri. Derfor jeg går ind for at man skal have alt på skrift, fra begge parter, ellers kan de sku snart tillade sig hvad som helst. Og det er jo så typisk at man selv ender med at stå med lorten, hvis de bliver ved med at insisterer på at man har bestilt det.

Synes egentlig også det er super frækt, de ringede til mig 8 gange og så har de fået nej hvergang og alligevel tillader de sig at sende det.

• #20   21. aug 2008 Ja, helt sikkert.... Hmm, lyder også underligt at de ikke har styr på det. Men kan være at det er pga alt det virus der er i omløb nu her, eller hvad ved jeg.... Bare de snart stopper med det, for det er vildt stressende at skulle have styr på at sende blade tilbage, og ringe dem op og afbestille osv..

• #21   22. aug 2008 cdon har jeg også hørt sådan noget om før! så dem vil jeg ikke handle med nogensinde..selvom de kan have nogle ret fede tilbud

Kommentér på:
Idioter hele bundtet !? Abonnementer..

Annonce