{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
431 visninger | Oprettet:

Hvor er tråden - skambidt hund {{forumTopicSubject}}

Læste i formiddags en tråd med en ejer der var kommet hjem, og havde fundet hendes ene hund skambidt i hundegården.
Men kan nu ik finde tråden:(
Fandt ejeren ud af om der havde været en fremmed hunde inde i hundegården? Eller om det var trådstarters egne hunde der havde været oppe og slås?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor er tråden - skambidt hund
  • #1   19. aug 2008 tror faktisk den blev slettet

  • #2   19. aug 2008 Øv.....ved du hvorfor?

  • #3   19. aug 2008 nej, jeg så den også i formiddags og da jeg ville tjekke var den væk og den står heller ikke under dem som jeg abonerede på længere

  • #4   19. aug 2008 Ja jeg undrer mig også meget. Måske trådstarteren var utilfreds med de svar der kom.
    Men hvor er det irriterende når folk sletter deres tråde.


  • #5   19. aug 2008 Brian- Ja jeg tænker det samme:o)

  • #6   19. aug 2008 Fruit batten- Jamen jeg synes også det lød mystisk, og var derfor spændt på at se hvad folk havde skrevet.

  • #7   19. aug 2008 Ja det er noget underligt noget at slette tråden.
    Hvordan skulle en fremmede hund også kunne komme over hegnet til hundegården, med mindre det var meget lavt.

    Men ejeren undrede sig jo over at det eneste hun kunne se på de andre hunde var lidt mudder, og derfor konkluderede hun, at det ik var et internt opgør.


  • #8   19. aug 2008 Men var der ik tale om to hunde på 8mdr? Er det ik en meget voldsom adfærd i sådan en ung alder.....

  • #9   19. aug 2008 syntes da ikke svarene gav anledning til en sletning.


  • #10   19. aug 2008 Kald mig- Aner ik hvem det var der skrev indlægget.
    Stadig er det da træls at folk bare sletter deres tråde.
    De er der jo også for at hjælpe andre.


  • #11   19. aug 2008 Brian- Nå der var nogen hjemme? Det kan de da ik have undgået at høre så.


  • #12   19. aug 2008 kald mig......ja okay.....men hvorfor så slette den ?.....det kan jeg ikke se ideen i

  • #13   19. aug 2008 det lyder også meget underlligt alt det der...
    man slipper da ik sin hund løs inde i en anden hundgård...


  • #14   19. aug 2008 Jamen hun sagde da noget med at biddene var for store til at kunne stamme fra de andre hunde????

  • #15   19. aug 2008 Nej men der er vel for søren forskel på størrelsen på biddet fra en gravhund og en skt bernhardshund feks.

  • #16   19. aug 2008 Jamen jeg ved det heller ikke *S*

    Jeg kunne bare huske, at det var hvad hun skrev


  • #17   19. aug 2008 Jeg læste også tråden i morges, men havde ikke tid til at svarre.

    Mit bud er også, at de 2 af hundene er gået sammen om den hund, der var kommet slemt tilskade. Jeg kender til flere tilfælde, hvor folk har mistet en hund på den bekostning.

    Jeg tror mange ville blive chockerede, over hvor store skader selv små hunde kan forvolde. For år tilbage skulle jeg lige ind til købmanden, det tog max 20 min.
    Der havde aldrig været problemer med hundene ( 4 ) imellem. Da jjeg kom hjem, kom de 3 af dem glade og tog imod mig.
    Jeg undrede mig over, hvorfor den 4 ikke kom. Hun sad med bagkroppen inde under sofaen.
    Jeg fik hende ud og jeg lyver ikke når jeg siger, at begge hendes bagben var gennem tyggede. Og jeg har små hunde.

    Så jeg har lært på den hårde måde.........aldrig, at lade 3 ( eller flere ) hunde gå sammen, når jeg ikke er hjemme. De går kun sammen 2 og 2.


  • #18   19. aug 2008
    fruit batten en rigtig hund ser naturlig ud R

    Ja der er bare ingen bamhjertighed. Det kan være en lille " dum " ting, der starter det hele. Er de først oppe at køre ( når de er alene ) så skal der intet til, før de vender sig mod hinanden. Er der en, der er lidt svagere, en der måske skriger/hyler lidt for højt...................så går flokken sammen om den ene hund.

    En hund jeg kender til, var sendt til UK. Kennelpigen skulle lige have ordnet noget og hundene gik i en flok. Da hun kom tilbage, var hunden herfra DK total flænset, der var ikke meget tilbage.

    Så selv om det er vore små søde familie hunde, så er det en hårfin grænse inden " naturen " tager over.









  • #19   19. aug 2008 fruit batten en rigtig hund ser naturlig ud R


    For ca 18 år siden, da jeg startede til hundetræning fik vi af vide. Er der en hund, der kommer til skade og begynder at skrige..................så få fat på den hurtigst muligt. De andre hunde på pladsen vil angribe den skrigende hund.

    Jeg har set hvalpe på 12 uger gå med i et mega slagsmål mellem voksne hunde, den der lå nederst, skulle bare dø.

    Så selv om hundene er de bedste venner, selv om de ligger og snorker sammen i sofaen/sengen. Så kan det blive fatalt, hvis ikke man ved, hvordan hunde ( kan ) reagere i flok.

    Jeg har 3 tæver og 1 han, selv om der aldrig er problemer mellem dem, er de delt op :o) når jeg ikke er hjemme.


  • #20   15. sep 2008 Det var min tråd.. Slettede den udelukkende fordi der ikke kom flere svar på den og at jeg havde fået de svar/hjælp jeg havde brug for og for at give mere plads i forum.. smiley Men nej var ikke utilfreds med nogen af svarene.. Det kunne sagtens være en af mine egne der havde bidt hende.. Og det gav jeg også klart udtryk for i indlægget at det ku det sagtens være.. Men det var det ikke, for var inde og få fjernet en hjørnetand i hendes ben et par dage efter som af en eller anden årsag var overset i første omgang.. Og ingen af mine mangler en hjørnetand.. Men tænkte ikke lige over at lade indlægget stå da jeg synes jeg havde fået den hjælp jeg havde brug for. Det må i alle undskylde.. smiley

    Og takker alle for de svar de gav.. Om ik andet blev jeg noget klogere på ihvertfald tævers adfærd over for hinanden og ingen af tæverne går sammen mere når de er alene.. Hellere forebygge end at lære det på den hårde måde hvis det sku gå galt med dem en dag..


  • #21   15. sep 2008 Det var naboens hund der vist havde været et smut på besøg og det var endt i noget skidt. De havde været ude at gå med ham og så var han smuttet fra dem og kommet ind til vores.. De havde prøvet at banke på, men ingen åbnede døren for klumpen på sofaen var faldet i søvn.. Men har snakket med dem og de var helt grædefærdige over det der var sket.. Vi blev enige om at det var godt det trods alt ikke var værre og min hund har det godt igen.. De var lige så forskrækkede og ulykkelige som jeg var..

    Men derfor får mine egen tæver stadig ikke lov at gå sammen uden opsyn.. Så meget klogere blev jeg af mit indlæg og alle de fantastiske svar der kom.. smiley


Kommentér på:
Hvor er tråden - skambidt hund

Annonce