{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
734 visninger | Oprettet:

Hvor heldig ) Solarium {{forumTopicSubject}}

Som tidligere nævnt, så skal jeg i hvid kjole den 20. sept. og et af mine store problemer er min hudfarve, eller mangel på samme. Jeg er så lys i huden at jeg næsten er blå, og hvis jeg ikke skal gå i et med kjolen, ja så skal der gøres noget. Desværre er der ikke udsigter til at kunne hente meget farve fra solen, og da jeg tager så dårligt imod, ville det tage mig en evighed (gjorde et bravt forsøg sidst i juli, da vi skulle til bryllup den 2. august, men trods en del timer i solen, ligner jeg stadig en der har været i vinterhi.)

Nå, men jeg har efterhånden indset at der må tages andre midler i brug, og så kommer næste dilemma, jeg kan ikke fordrage at ligge i de der grillmaskiner og så vil de endda have penge for det. Jeg indleder så jagten på en af de der hjemmegriller, og de kan faktisk anskaffes for en rimelig penge i de der farvede aviser. Vupti, hvad fandt jeg lige, et solaruim under "Gives væk". Skynder mig at ringe, og haløjsa, jeg kan hente den i eftermiddag smiley

Jeg har fra idag tre ugers ferie, så der skulle nok blive tid til at ligge lidt under den tingest, hvor jeg ikke føler jeg bliver helt fanget i blåt lys som i solcentrene smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor heldig ) Solarium
Kommentér på:
Hvor heldig ) Solarium

Annonce