{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
850 visninger | Oprettet:

Dyrlægefupnummer. {{forumTopicSubject}}

Jeg har de sidste dage modtaget henvendelser om nogle grove sager i forbindelse med dyrlæge.

jeg vil beskrive de 2 sager her:

Min datters underbo har igennem flere år brugt den samme dyrlægeklinik, hvor der som årene skred frem, kom nye dyrlæger til.

En dag hvor underboen er ude og handle, møder han sin dyrlæge og disse falder i snak. Dyrlægen spørger til den medbragte hund , om dens ve og vel osv... Nu var det jo en tid siden at de havde set hunden på klinikken osv osv...
Kort sagt en sludder for en sladder....

Vel hjemme igen drøfter underboen episoden med sin kone, og de priser sig lykkelige over de har sådan en sød dyrelæge, som endda tager sig tid til at slå en sludder af for en sladder.

Denne glæde varere i 2 dage, for ind af postkassen dumper nu en dyrelægeregning på en privat konsulation.......!

Nummer to episode: SAMME DYRELÆGE.....

Et ældre ægtepar har en hund på ca 10 år og skal på ferie. De får deres bedste ven til at passe hunden, hvilket er en god løsning, da hunden er helt tryg ved vennen.

ægteparret tager afsted på deres 14 dages ferie, men hjemme hos vennen taber hunden pludseligt en klo.
Vennen får stoppet blødningen, men vil tage hunden til dyrlæge for en sikkerheds skyld.
han tager den tabte klo med og ned til overnævnte dyrlæge , som konstaterer at der er infektion i tåen og derfor er kloen tabt. Det skal behandles her og nu, men man kan også vælge at aflive hunden.
Vennen bliver noget rystet over denher besked, da han mener at det var noget af en beslutning at skulle træffe. Så han siger medecin.

Hunden får udskrevet noget temmeligt dyrt medecin og vennen betaler både medecin og konsulation.

Han passer og plejer hunden indtil ægteparet kommer hjem, hvorefter han fortæller hvad der er sket.
Ægteparet betaler naturligtvis vennes udgifter tildyrelægen, men beslutter sig for at selv få hunden kontroleret da tåen ikke ser meget bedre ud.

Nu får ægteparret at vide at der er to valgmuligheder. En operation elletr en aflivning.
Ægteparret vælger opreationen, selv om den løber op i 10.ooo kr i det hele.

Når de skal hente hunden efter operationen betaler de så de 10.000 kr og tager hunden hjem igen.

Tåen bliver IKKE bedre og de ringer derfor til dyrlægen igen,og siger der er noget galt og får følgende svar:

Nå ja, jeg har glemt at fortælle jer at jeres hund er dødssyg. jeg har sendt kloen til analyse, for der findes en kræftform der udvikler sig således at hunden taber kløerne. jeg har bare glemt at fortælle jer det.....

Ja nu står ægteparret så med en opereret dødssyg hund, som nu kun har en vej, at få fred......

For dem at se, drejede det sig om at få nogle hurtige penge på bordet, hunden stod jo alligevel ikke til at redde.

Det er en og samme dyrelæge, og jeg må tilstå at disse to episoder, uafhængige af hinanden, har fået mig til at advare herinde .....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyrlægefupnummer.
Kommentér på:
Dyrlægefupnummer.

Annonce