{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
640 visninger | Oprettet:

Dværgvæddere ( kanin) {{forumTopicSubject}}

Lige et par spørgsmål ang. kaniner..

Hvis man vælger en kanin som indekanin , har jeg hørt at de kan blive ret renlige og lære at bruge " kanintoilet" er dette sandt..? har jeg nemlig aldrig hørt om før der var een der sagde det i dag *smiler*
Det er min søster der gerne vil ha en Dværgvædder.

Den vil sku ha et bur, men ville kunne rende ude i lejligheden det meste af dagen.. Skal man vælge en han eller en hun, og er der nogen forskel på kaniner og køn altså strinter de eller lignende he he..

Har aldrig haft kanin før, derfor alle de spørgsmål smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dværgvæddere ( kanin)
  • #1   14. aug 2008 Jeg ved at der er mange der bruger et "kanintoilet" inde i buret - sådan ligesom en kattebakke. Man stiller det så i det hjørne, hvor kaninen plejer at gå på wc. Jeg har prøvet det, men mine vil ikke rigtigt bruge det. De flytter bare deres "sted" når jeg har sat bakken ind smiley , og så er jeg lige vidt.
    Det skal så siges at mine er mest udekaniner. Inde går det slet ikke, så jeg er også modtagelig for råd smiley


    Men du kan prøve at kigge denne gruppe:
    http://hundegalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=1759


  • #2   14. aug 2008 Hej.

    Kaniner kan godt blive "renlige"- hvis man stiller bakken der hvor de normalt går på toilettet.

    Hanner har vane for at strinte - og så lugter de normalt mere end hunnerne. Hunnerne kommer tilgengæld i brunst hvor de kan være lettere hidsige - det er dog langt fra alle man kan mærke på når de er i brunst. Har aldrig selv haft problemer med hunnerne smiley

    Så ville nok vælge en hun hvis jeg skulle have en kanin inde (alle mine er udendørs).


Kommentér på:
Dværgvæddere ( kanin)

Annonce