{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
205 visninger | Oprettet:

:-) {{forumTopicSubject}}

Ja, vidste ikk lige hvad jeg skulle kalde det her indlæg:o)

Men nu har jeg laaaaangt om længe fået Mojo ud af vores bil, hun kom op i bilburet sammen med Coco kl. ca. 15.50 og hun har siddet der indtil nu, og nu skal det lige siges at jeg trak hende ud.

Hun har aldrig teet sig sådan før, dybt underligt, har nok været derude 20 gange for at få hende ud, men hun har bare lagt og kigget på mig.

Tænker hun måske er fornærmet for hun kun skulle med ned og hente Nick hos en kammy, og slet ikke ud og lege som hun havde håbet på.

Eller så er hun bare træt af det hele, Coco har også kradset hende i øjet så det er helt blodsprængt og væsker hele tiden, om morgenen er det helt klistret sammen - men vi har fået dråber hos Dr. Dyr.
Og så er der de såkaldte "skavmærker" på hendes hals........ja, jeg tror ikke på det er skavmærker som dyrelægen siger, for de sidder lige i midten af halsbåndt, men de er begyndt at vokse, og den ene er næsten på str. med en hasselnød........så jeg ved snart ikke........

Jeg syntes også hun er lidt trist og ked af det, gad vide om hunde kan bliver deprimerede.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  :-)
  • #1   24. nov 2005 Mon ikke de kan? :o) Stakkels hund *S*

Mille virker deprimeret når hun er falsk drægtig, og det er næsten ikke til at holde ud. Især ikke når man er vant til at blive bidt i arme og ben, så snart man bliver for vild ;o) Heldigvis varer det ikke mere end 1 uge til halvanden

• #2   24. nov 2005 Har oxo tænkt på om det er eftervirkningerne af hendes løbetid.

Men det oplever hun ikke igen, hun bliver sterilliseret om nogle mdr.

Kommentér på:
:-)

Annonce