Støttearmbånd Støttearmbånd
Da vi er rigtig mange der har købt støttearmbånd af forskellige art, vil jeg bare lave et opråb, "TAG DEM AF". Jeg har selv 3 ( støt brysterne og hunde på internater ), men efter at ha' set en af vores kunders arm har jeg med ikke længer på. I medierne har de fortalt om allergi af armbåneden, men man tænker måske ( det gjorde jeg i hvert fald ) nåååå ja, så slem er det nu nok ikke, men JO, det kan blive slemt.
Kundens arme var SÅ uhyggelige at se på, og hun havde bare så mange smerter, så mit råd er at tage dem af før det er forsent.
Bolette
aug 2005
Følger: 22 Følgere: 21 Hunde: 1 Emner: 45 Svar: 376
jan 2005
Følger: 39 Følgere: 39 Hunde: 2 Emner: 413 Svar: 5.978
nov 2004
Følger: 89 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 434 Svar: 7.968
jeg lider selv meget af allergi og går ugentligt ved en allergi klinik - derinde sagde de at rigtig mange mennesker går rundt og er allergiske overfor latex - som er i næsten alt gummi!
Der er også mange der sover med dem og går i bad med dem på og det er ikke smart - vandet kan ikke tørre ordentligt under gummiet og så får man mærker og evt svamp! Mange forveksler dette med "allergi"
Så bare rolig - hvis i ikke kan tåle det, mærker man det hurtigt og så er det bare med at få dem af...
Nicola
Støttearmbånd