446 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Støttearmbånd Støttearmbånd

Da vi er rigtig mange der har købt støttearmbånd af forskellige art, vil jeg bare lave et opråb, "TAG DEM AF". Jeg har selv 3 ( støt brysterne og hunde på internater ), men efter at ha' set en af vores kunders arm har jeg med ikke længer på. I medierne har de fortalt om allergi af armbåneden, men man tænker måske ( det gjorde jeg i hvert fald ) nåååå ja, så slem er det nu nok ikke, men JO, det kan blive slemt.
Kundens arme var SÅ uhyggelige at se på, og hun havde bare så mange smerter, så mit råd er at tage dem af før det er forsent.

Bolette

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Støttearmbånd
  • #1   24. nov 2005 jeg har haft det lyserøde siden de kom frem og har ik haft problemer. Det gule har jeg heller ikke problemer med

• #2   24. nov 2005 Har ikke nogle af de der støtte-armbånd... Men jeg har en efterligning i lyserød hvor der står "forever friends" fik af en lille norsk dreng på 4 år, som var med i "børnebanden" på mit arbejde i sommers..... :))))

• #3   24. nov 2005 Jeg har også både det lyserøde, gule og hvide - jeg har aldrig haft problemer
    jeg lider selv meget af allergi og går ugentligt ved en allergi klinik - derinde sagde de at rigtig mange mennesker går rundt og er allergiske overfor latex - som er i næsten alt gummi!

Der er også mange der sover med dem og går i bad med dem på og det er ikke smart - vandet kan ikke tørre ordentligt under gummiet og så får man mærker og evt svamp! Mange forveksler dette med "allergi"

Så bare rolig - hvis i ikke kan tåle det, mærker man det hurtigt og så er det bare med at få dem af...

Nicola

Kommentér på:
Støttearmbånd

Annonce