{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.487 visninger | Oprettet:

Når naboen driver en til vanvid {{forumTopicSubject}}

Ja sådan har jeg det lige pt. Min nabo er ved at drive mig til vanvid. Har haft emnet oppe herinde før om deres hund de råber og skriger af hele tiden.

Ja problemet nu er at de er kørt hjemme fra og hunden står og gør og gør og gør. Min søn ligger og sover i værelset der støder op til deres væg. Jeg er godt og grundigt ved at være trætte af dem for de vil overhoved ikke hører på hvad man siger til dem. Vi har her fra os af prøvet at forklare dem at hunden gør og gør når den er alene hjemme. Men hende der bor derinde kører det hen i at Tyson også gør når vi ikke er hjemme. Han har gjort 4 gange på det år vi har boet her, men hun menre at han altid gør. Sjovt nok vores nabo på den anden siden aldrig har hørt ham gø eller hyle.

Nå men de er bare så småt ved at drive mig til vanvid for jeg skal da ikke spille klog, jeg prøver kun at hjælpe den, men det er som at snakke til en dør.
De smækker med alt der kan smækkes med og gasser op i deres bil når de kører ( den larmer helt vildt ). Råber og skriger af entent hinanden eller deres datter eller hunden.

Hvor er det da bare sååå hyggeligt med naboer der skider på alle andre.

Undskyld, men er bare ved at gå ud af mit gode skin nu.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når naboen driver en til vanvid
  • #1   10. aug 2008 Det kan jeg godt forstå! Vores nabo kører sådan et kæft -trit og retningsliv... Han råber og skælder ud på børnene og konen (de er henholdsvis 4 og 1 år gamle, og de er efterhånden så hårdhudet, at de ikke engang græder (altså jeg mener kun børnene)), og hunden gøer og gøer når den er alene hjemme og splitter hele huset ad... Stakkels hund siger jeg bare... Men jeg har sådan lyst til at gøre noget, men hvad ved jeg ikke ;o/...

• #2   10. aug 2008 Frøken Tvebak: Vil det sige at konen ikke er 1 år?? ;-P

• #3   10. aug 2008 Det lyder godt nok træls . Ja, undskyld, men er godt nok glad for det ikke er min nabo . Jeg er så heldig at have min bedste veninde som nabo .

• #4   10. aug 2008 Jamen for pokker da. Jeg river snart hårene ud af hoved på mig selv.
    Jeg ved ikke om hun er psykisk syg eller hvad. Men den ene dag kan de sagtens snakke og alt muligt, også den anden dag ja så kan de ikke en gang hilse.
    Jeg har tænkt mig at gå hen til naboen ved siden af dem og spørger om de er ligeså iriteret på det gøérrig som jeg er.

For det kan da virkelig ikke passe man kan være så højrøvet og klog man ikke gider hører på hvad andre siger til en.

• #5   10. aug 2008 her hvor min mor or er det boligblokke. så dem der bor i den opgang ved siden af er døve...
    deres stue går lige op til mit soveværelse=( så når de ser tv kan de overdøve vores inde i stuen, altså 2 vær. væk...

heldigvis har de ike hund=)

men underboen smækker med alt der kan smækkes og man kan hører hende tisse=(

naboen har en hund som til tider gør om morgenen, hvilket man blir idiot af når man arbejder aften vagter...

• #6   10. aug 2008 Mine naboer kunne ikke styre en lille hund, så kom til moderen. Fik det godt og er rigtig sød. Nå men så fik de da bare en ambull, ja nu står de med samme problem fordi de ikke gider gå til træning med den.
    De tror nemlig det bare hjælper at råbe af den.
    Jeg frygter at den en skønne dag vender sig mod dem og ja så går det galt.

Det er nu ikke så meget hunden men DEM der er problemet. For jeg tror ikke de har lært at tale ordentligt.
    De må nemlig godt råbe og skrige og larme kl 7 om morgen, mens vi andre dårligt nok må hygge os kl 21,30 om aften uden der bliver banket på væggen.

• #7   10. aug 2008 Min nabo råber også af og til af sin datter (det har været meget værre før)

- hvad skal al det råberi til? de bor sgu da ikke i en bal-sal. Så begynder de at råbe til hinanden istedet for at tale sammen, og så hører de ikke en s*** efter hvad der egentlig bliver sagt, og hvad kan man bruge det til???

Har de mistet deres hørelse??????

Tal til andre som du vil have de skal tale til dig - så fremmer det kommunikationen og forståelsen for hvad man vil opnå. Ellers kommer man ingen vegne smiley

• #8   10. aug 2008 Bente H- Jeg har tænkt mig at tale med dem i dag, for nu har jeg fået nok. Så må de lærer den hund at være alene hjemme eller tage den med, for det kan ikke passe at den skal vække min søn der sover middags søvn.

Forstår de mig ikke når jeg snakker med dem, ja så må jeg indgive en klage til boligforeningen i morgen, for nu har jeg bare fået nok.

• #9   10. aug 2008 Jeg håber du får held med dig - det er så ærgerligt hvis det bare får lov at vokse til en pestilens for alle omkring boende.

Hvis det ikke lykkes så prøv evt. at samle underskrifter fra de øvrige beboere, de må vel også være generet af det?

• #10   10. aug 2008 Vi bor i et rækkehus, så der er kun os og den anden nabo til deres anden side der kan hører det. Men har tænkt mig at gå hen til den anden nabo og hører hvad de siger til det.

Kommentér på:
Når naboen driver en til vanvid

Annonce