Alternativ hundesnor! Alternativ hundesnor!
Lige et tip, især til hestefolket osse *ggg*.
Hvis I nogensinde skulle komme ud for, at jeres hundesnor er forlagt, ligger i bilen, som manden har på arbejde, væk eller andet, kan jeg absolut anbefale benstropperne fra et hestedækken, hvis I skal på lufte tur *gg*. Idag ,efter jeg havde taget overtøj og støvler på, havde lagt godbidder i lommen ,gjort opmærksom på, at nu skulle vi ud og gå, med en storhoppende og pibende glad Luna om benene, opdagede jeg, at hundesnoren lå i bilen, som min mand havde på arbejde! Nå, så på snorejagt i hele huset, stadig med storhoppende Luna i hælende, nu lidt lettere utålmodig over, at vi ikke bare ser, at komme afsted!! Hmmm, ja, ingen snor nogen steder. Så opdager jeg , at jeg jo har to hestedækkener hængende, med benstropper, sådan en må kunne bruges.
Og det kan den ! Luna har aldrig gået pænere ned igennem byen, mødte endda politiet, da jeg kom promenerende nok så stolt med min fine vuf, der bare gik perfekt i snor! Så nu har jeg overvejet, at bruge benstropper hver gang, de må bringe held *LOL*
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Alternativ hundesnor!