{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
724 visninger | Oprettet:

fu*k tæt på at blive ramt af lyn {{forumTopicSubject}}

nu kommer historien:

det var igår jeg ver oppe hos min venninde ( der er 2 huse imellem os) og så skulle jeg hjem da lynene og tordenen havde lagt sig jeg skulle lige til at dreje om hjørnet til vores indkørsel da der kommer et lyn lyn lige bag ved MIG og jeg blev så bange at jeg ubevidst begyndte at skrige ( lynet ramte lige BAG ved MIG) jeg begyndte at tude alt blev bare hvidt og jeg kunne ikk se noget.

idag da jeg stod og kiggede ud af vores vindue for at se om jeg havde glemt noget derude (ved godt det er dumt at stå ved et vindue når det lyner) og så er der et lyn der slår ned lige foran mig og jeg kunne høre st det sagde "skraggagsgsg" ( ved ikk hvad jeg ellers skulle skrive) og min hund begynder og pive alt blev bare hvidt fu*k jeg blev bange.

grunden til at jeg er så bange for lyn er: da jeg var lille var jeg med min mor i cirkus i jyderup og da vi var på vej ud til bilen bliver min mor ramt af et lyn lige ved næsen jeg begybdte at skrige da min mor ligger ned på jorden og folk går bare lige forbi os min mor går hen til en af de vogne der er ved cirkuser og siger i må hjælpe mig da så hun har sundet sig lidt efter chokket kører vi stille hjem og da vi så når op til min skole bliver min mor rigtig dårlig hun bliver svimmel og for synsforstyrrelser og hun går i i hallenog siger i må hjælpe mig hun når og sige vores tlf hjem til og så besvimer hun.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fu*k tæt på at blive ramt af lyn
Kommentér på:
fu*k tæt på at blive ramt af lyn

Annonce