"kattemenneske" -kanal 4 nu,.. ;O {{forumTopicSubject}}
Arg! Er der nogen der ser kanal 4 nu?? Shit hvor jeg sys han er rimelig væmmelig ham der! uuuuh....
Til dem der ikke ved hvad det handler om, så er det et program om tvangstanker.. Lige nu er det så sådan en man,.. Han har fået opereret næsen fladere, opereret ørerne, fået sådan noget "fyld" i kinder og overlæbe samt opereret overlæben "op" i midten, alt sammen for at ligne en kat,. derudover er han tatoveret på næsten hele kroppen, i hovedet med sådan noget sort mønster for at ligne en kat, og på armene sådan noget der ligner skæl på en fisk eller sådan noget,.. Så har har fået lavet tænderne så de ligner katte tænder, spidse, små og så lange tynde hjørnetænder, lange negle som så skal ligne klør, og så en masse piersinger i overlaben på hver sin side, som knurhår hvor han så sætter de her "knurhår" fast i om dagen,. Knurhår m.m. er lavet uden bedøvelse, da ham der laver det ikke er rigtig læge og derfor ikke må bruge bedøvelse....
Puuha, jeg må sige, at det er altså for meget for mig, får helt kvalme :s
mar 2008
Følger: 30 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 809
mar 2008
sep 2007
Følger: 16 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 382 Svar: 4.891
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 33
mar 2008
andrea; ja det er nok ham, tror ski heller ikke på der er flere der kunne finde på den slags ;O Og ja, det er virkelig ikke kønt efter min mening heller.. helt hul i hovedet! Puha :s
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 33
mar 2008
"kattemenneske" -kanal 4 nu,.. ;O