{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
530 visninger | Oprettet:

kom og red min nattesøvn {{forumTopicSubject}}

jeg har et kæmpe dilemma, jeg er sindsyg bange for edderkopper, og nu er der en inde i mit sove værelse, og ikke nok med det, så sidder der en klam græs hoppe oppe i loftet inde i min stue..

arrr jeg ved ikke hvor jeg skal gå hen..

puha jeg er så bange for begge dele at jeg ikke kan tage støvsugeren og fjerne dem smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kom og red min nattesøvn
  • #1   31. jul 2008 jeg tager kosten hehe smiley er bare så bange også men når manden ikke er her så må man jo selv

• #2   31. jul 2008 mamma M P

hvor er manden henne ?

• #3   31. jul 2008 pernille,

ja jeg har prøvet men både vennerne og kæretsen er ved at flytte for en af vennernes fprældre så de har ikke tid til at komme og rede mig ;-(

• #4   31. jul 2008 Fluesmækkeren:-)

• #5   31. jul 2008 tanja,

ved at flytte for en af vores venners forældre,
    de var ret uheldige og blev kørt ned på mototcykel for små 2 uger siden og har fået brækket riben, blod i lungen og en brækket skulder, så da deres ældste søn kom fra jylland af her kl 22 var de nød til at gå igang der. for david kan ikke i morgen der er han i skole.

• #6   31. jul 2008 ja men det kræver jo jeg tør komme i nærheden af dem, og det gør jjeg ikke, flygtede ud af sove værelset da jeg så den, og nu tør jeg ikke gå derind igen

• #7   31. jul 2008 Sov i stuen..........*GGGGGG*

• #8   31. jul 2008 Altså nu ved jeg ikke hvor bor - for jeg er ellers ikke en disse bange for hverken edderkopper eller græshopper, - og skulle jeg alligevel blive bekymret - så har jeg en mand som kan overtales til at bringe dem tilbage til naturen :0)

• #9   31. jul 2008 frem med støvsugeren......den er jo lang så du behøver ikke komme helt tæt på :o)
    Jeg har det nøjagtig sådan med fugle,,,,,,glemmer aldrig da en fugleunge som næsten ikke kunne flyve, var forvildet sig under vores seng.......gyyyyys......jeg var døden nær

• #10   31. jul 2008 Uuuuhhh kan ikke hjælpe.... Heldigvis er jeg kun bange for at røre og flytte på de små djævle, men så længe de kravler fint rundt på væggen er det helt ok med mig - sålænge jeg ikke skal røre.... Bvadr!!!!!! Plejer dog også at råbe "Kiiiiiiiiiimmm????", når de bliver for store!

Måske du kan sove med hunden i kurven?

• #11   31. jul 2008 martin,

jo de kan sagtens bide, og nogen af dem kan hoppe smiley
    det fik jeg afvide af min mor som lille hvilket har gjort at jeg er panisk angst for selv stankelben.

ja jeg ved godt jeg er en værre kylling og at det bare er at mande sig op, men jeg for kvalme og kold sved og kan slet slet ikke klare tanken om at komme i nærheden af dem.

• #12   31. jul 2008 jeg må tage min lille datter med og så sove i campingvognen tror jeg..

snøft hulk jeg syntes det er meget meget synd for mig smiley

• #13   31. jul 2008 spise den???

nej det tror jeg nu næppe.

det er lige før jeg ikke åbner vinduet i vores sove værelse for tænk hvis der kommer sådan en klammert ind midt om natten,

min kæretse sniger sig dog til at åbne det når jeg enten sover eller ikke er opmærksom på det

• #14   31. jul 2008 Frem med støvsugeren ja!!! Jeg er også virkelig araknofobisk, puuuuha! Men støvsugeren er god! Bare ud på den længste, og så tæt på dyret med støvsugerhoveder og WROOOOOOOOM på FULD knald med luften, SÅ er den HELT væk og død! Muhahahaha,. Men ikke noget med fluesmækkere da! Tænk hvis den så faldt ned i hovedet på dig,. Neej da!!

Og ja, de store kan godt bide og nogle kan også hoppe ja :S

• #15   31. jul 2008 Spise den?? siger jeg som er bange for lukkede rum og flyvemaskiner.....

• #16   31. jul 2008 aj selv om jeg godt kender til at være bange for noget så prøv da lige at være lidt logisk om ikke andet så for din lille piges skyld...

hvad pokker skulle der kunne ske ????

altså andet end de små dyr bliver bange for dig og skider sig selv ihjæld inden du har klasket dem ud over det hele

• #17   31. jul 2008 hun sover trygt og godt i hendes barne vogn, hvis hun havde været vågen ja, så måtte jeg nok gå ned og hilse på dem som er ved at flytte..

det er som at forklare folk der er bange for at flyve at der ikke sker noget.

de KAN jo bide, og nogen af dem KAN hoppe, lige som et fly KAN falde ned!

• #18   31. jul 2008 Stampe; De kan da både bidde og hoppe!! Og så er de meeeega klamme!! det er da ikke fedt hvis de pludselig kravler hen på en fordi man ikke har opdaget dem og sidder helt stille og ser tv,. Puuuuha,.

Vidste i egentlig, at i gennemsnit, så spiser man 4 edderkopper imens man sover i løbet af sit liv???

• #19   31. jul 2008 Men kan de ikke kravle op af støvsugerne igen - Jo det tror jeg nu nok de kan !!!!!! smiley

Dette har intet med logik at gøre..... Så udviklede hjerner har edderkopper ikke smiley :-) smiley Totalt utilregnelige!!!!

• #20   31. jul 2008 Nå må finde min støvsuger frem og prøve at gøre som mie sagde.. og så kommer støvsugeren til at sove ude i haven i nat, bare for en sikkerheds skyld

• #21   31. jul 2008 og det er ikke bare sådan en lille en, nej den er lidt større en en 5 krone er.. ej jeg har næsten lyst til at sæte mig ned og tude, jeg er virkelig virkelig bange for de lorte kryp!

• #22   31. jul 2008 Og som ikke er bange for edderkopper - putter dem i hånden og bærer dem ud i naturen :0) - er de rigtig store, - sorte og med lådne ben - så skraber jeg dem ned i et glas inden jeg lukker dem ud i naturen igen - hav en god weekend - lige straks:0)

• #23   31. jul 2008 Smilende Susie... Hvor sjovt at du har det med fuglene, det har jeg også. kan ikke komme i tanke om noget der er værre end en fugl der basker med vingerne. På et tidspunkt havde en solsort forvildet sig ned i min brændeovn, og jeg ringede til falck og sagde at de måtte komme og fjerne den. Det var ren gyser... de ville ikke komme og sagde at jeg måtte lukke lågen op og lade den flyve ud. JA RIGHT, så kan jeg da lige komme og smide en klapperslange i hovedet på dig bagefter sagde jeg til hende. Måtte hente min gamle nabo, og så lukkede hun den ud mens jeg gemte mig i soveværelset. Har også engang prøvet at en fugl fløj ind af vinduet da jeg var ved at pudse det, tror ikke wilson kipketer kunne have overhalet mig da jeg var på vej ud af stuen.

• #24   31. jul 2008 Stine; Vil nu tro, at hvis man suger dem med fuld tryk på, så udsæyyes de så bæster for så højt et tryk at de dør eller smatter ud eller sådan noget,. Hihihi, eller også dør de af støvforgitning,. Lool,. Ej, tror ski de dør rimelig meget af det ;p

Mamma; Hehe, ja lad den alligevel det, bare for en sikkerheds skld smiley Selvom jeg nu tror de dør riimlig meget..

• #25   31. jul 2008 ja et fly kan falde ned men altså det er mere farlig at køre bil eller cykel end at flyve -gg-

jeg er bange for fugle især når de flakser men var der kommet en fugl ind og jeg var alene ville jeg da få den ud.....

og altså helt ærlig hvor mange her i Danmark er blevet bidt af en edderkop ??? altså sådan en hus dims.....

og var det en græshoppe ???? den gør da virkelig ingenting....

der er da de små dyr jeg ville være mere bange for så som ørntviste for det er sgu en led dyr...

• #26   31. jul 2008 nu er det værste sket, den er forsvundet...

jeg kan ikke finde den, og er nu endnu mere bange for at skulle gå i seng..

• #27   31. jul 2008 Stampe; En fra min mors arbejde er ski blevet bidt op til flere gange af de lede sataner der kan jeg godt fortælle dig! Og jeg kan så ikke se hvad der er skræmmende ved fuglene, men sådan er vi jo så forskellige.. Men jeg er ski ligeglad hvad folk siger med at de ikke er farlige osv., jg kan bare ikke have de dyr, og er hunderæd for dem! Men kan simpelthen ikke gøre for det,.. Det jo lige som folk med klaustrofobi for at nævne en anden fobi, de kan heller ikke gøre for det hvor meget de end prøver at lade vær at være bange jo... Altså..

• #28   31. jul 2008 Mamma P

Prøv at ring til falck og bed dem om at komme og fjerne den....! smiley Temmelig grineren.... Men nok alligevel ikke i falcks øjne!

• #29   31. jul 2008 Mamma; Aaaaaaaarg!! Fåååååårk,.. Jeg føler med dig,.. Jeg havde ski også været helt væk nu :s Uuuha,..

• #30   31. jul 2008 Stine; Hahahaah, det kunne da være sjovt ;D Loool *GG*

• #31   31. jul 2008 den klamme satan var stukket af, og var sku på vej ind i stuen til mig smiley

nå nu er faren over og jeg vil trygt gå i seng og sove, med et øje åben i frygt for dens søster er der også

• #32   31. jul 2008 nummeret er 70131415 mener jeg... hehe. har jo erfaringen

• #33   31. jul 2008 Hihihih, sugede du den med støvsugeren? smiley

• #34   31. jul 2008 men tak for jeres sympati og kan i sove godt smiley

• #35   31. jul 2008 lige som jeg skulle til at suge kom kæresten ind af døre, han kvaste den og skyllede den ud i toilettet, han ville helst ikke have støvsugeren skulle stå ude,

• #36   31. jul 2008 nemmelig, det er det værste når de pludselig er væk, og jeg har altså 3 gange prøvet at ryste min dyne og så lå der en kæmpe klammert under min dyne og hyggede, så nu kan jeg heller ikke gå i seng uden at alle dyner og puder skal rystes.

• #37   31. jul 2008 Mamma MP ... Har haft det fuldstændig lige som dig. Måtte engang holde mig vågen til langt ud på natten for at holde øje med sådan en satan, indtil min mand kom hjem. Uarkk...

Nu hjælper det dig jo ikke lige her og nu. Men jeg vil alligevel sige, at det til sidst blev så slemt at jeg gik til lægen. Det skulle jeg have gjort for 100 år siden, for efter 6 terapi-sessions er jeg helt kurreret. Og det er en KÆMPE lettelse.

PS: Det var ikke sådan noget med at "Nu skal du klappe en fugleedderkop for at overvinde din frygt". Jeg kom i en form for let hypnose, hvor jeg i fantasien oplevede nogle ting, men pga. hypnosen kunne jeg ikke gå i panik, og jeg kunne selv sige fra. Jeg havde lavet en liste med de ti værste ting, der kunne ske. Og så tog vi dem fra den lette ende, indtil jeg turde "opleve" nummer 10 på listen.

Det lyder åndsvagt. Men det er noget med at din hjerne ikke kan kende forskel på det du har tænkt og det du rigtig har oplevet. Og på den måde blev min hjerne "omprogrammeret" til at "nu har du oplevet det værste, uden at gå i panik" ... og siden har der INTET været.

• #38   31. jul 2008 Mamma; Hahah, ja SÅ er den ihvertfald væk og kæmpe meget død! ;p

• #39   31. jul 2008 rolig nu ...

jeg har det bare sådan at når man får børn så er der bare nogen ting man bliver nød til at kommer over så små dyr ... har sgu altid selv været bange for det skidt men når man så står som alene mor så hjælper det jo ikke man står og skriger som en anden sirene .....så er man bare nød til at gøre det selv.....
    jeg har altid været meget mørke ræd men det er jeg oz kommert over da jeg blev mor....

men ud over det så ved jeg sgu heller ikke hvad der er med de fugle -gg-
    for når de er i bur kan jeg godt snakke med dem og mine høns har jeg heller ingen problemer med og heller ikke vilde fugle ...

men sådan en undulat eller papegøje der kommer hed mod mig og flaksér og vil sætte sig på mig så går jeg helt i stå...

• #40   31. jul 2008 LoooooooooooL Heidi....den med brændeovnen har jeg også prøvet- Ringede til manden som måtte haste hjem inden det stakkels dyr blev kvalt i asken......jeg sad uden i køkkenet og skammede mig, men KUNNE bare ikke åbne for den.....den kom ud og min mand holdt den i hånden imens han børstede øjene fri for aske....

Og har da også prøvet den med en fugl som fløj ind af et åbent vindue........jeg kravlede på alle 4 ud af stuen......

Hvorfor skal fuglene opsøge os ?....føler mig virkelig forfulgt :o)

• #41   31. jul 2008 Stampe... griner, ved præcis hvordan du har det. De er jo helt ude af kontrol

• #42   31. jul 2008 Stampe; Hehe, nej okai, det kan jeg godt se smiley Sorry, bliver bare så irriteret på folk når de kommer med den der "jamen det er bare nogle små dyr der ikke kan gøre dig noget jo...??" for kan ski ikke gøre for det, og er virkelig araknofobisk... Hehe,.

• #43   31. jul 2008 ja, tror også jeg har prøvet det oftere end gennemsnittet... men når jeg er i haven er jeg ligeglad... de skal bare ikke komme ind i mit hus og baske rundt om hovedet på mig

• #44   1. aug 2008 Stampe....høns ?.....dem kan jeg slet ikke komme i nærheden af.....og svaner skal da bare blive laaaaaangt ude på søen. Er blevet jagtet igennem en halv landsby af en sindsyg svane.......min hund flygtede også i panik.....nææææ...."ting" med fjer er noget fanden har skabt

• #45   1. aug 2008 Så skal i se mig omkring vandmænd.. Jeg hader dem og løber alt hvad remme og tøj kan holde,eller svømmer,når jeg møder sådan en.. Fuldstændig panisk blir jeg

Nu har jeg en rask gut på 4 år og en hund på 2 år,der syntes vandmænd er herlige..

Så forsøger at holde minen,når hunden kommer slæbende op med vandmanden og gir den til knægten,som er evigt begejsteret, og vil meget gerne at jeg både skal se og røre..

laver dog finten og siger han skal sætte den ud,så hunden kan dykke efter den igen..

Indtil nu er jeg sluppet og de har ikke opdaget mig.. GG

Men vi er ikke så tit ved stranden for tiden.. Det vrimler jo,med de klamme ting

• #46   1. aug 2008 smilende susie. slår mig på maven af grin

• #47   1. aug 2008 stine: LOOOL.. jeg plejer at lave silikonebryster med dem

• #48   1. aug 2008 Heidi. .. arrrrrg,så rører du jo ved dem.. sætter du dem under badetøjet ?

Nøj jeg ville dø og kaste mig i sandet.. fy for satan

• #49   1. aug 2008 benedikte, hvad sagde du til din læge da du gik derop? Stampe, ja jeg ked godt at jeg bare burde komme over det, men jeg har oplevet nogen ting der har gjort at angsten sidder så dybt i mig at jeg ikke bare lige tager mig sammen, jeg har kæmpet med det hele mit liv.. Det var fx ikke skide nemt at have hest og så ikke turde gå ind i stalden fordi der var fyldt med edderkopper i loftet. Og da jeg flyttede hjemme fra som 16 årig uden at have kontakt til hverken mor eller far, og der pludselig var sådan en kæmpe satan i min lejlighed at jeg ikke turde tage hjem i 2 dage.. Nej jeg er som sagt panisk angst for dem, og selv om det ikke er logisk, så kan jeg ikke komme over det.. Jeg bruges heller aldrig min have af samme grund.. Men ja nu er den klamme satan død, og jeg kan nu ikke sove fordi jeg glor rundt på alle vægene og føler at der kravler små dyr over det hele på mig hver gang jeg er lige ved at falde i søvn smiley det er lige før jeg tror det er på grænsen til at være en lille psykose..

• #50   1. aug 2008 ja, bare ned i bikinitoppen med dem... da jeg var mindre galdt det om at proppe så mange i badedragten som muligt... synes de er nogen sjove nogen

• #51   1. aug 2008 He he he... Silikonebryster smiley
    Uuuhhh, hvepse er da faktisk meget meget værre!!!! Hver gang såddan en nærmer sig. Spænder jeg i hele kroppen, lukker øjne og mund og kommer med en meget mærkelig lyd. Går totalt i panik....!

• #52   1. aug 2008 og fugle, dem er jeg også bange for, eller vild fugle er der overhoved intet med, men lige så snart folk holder dem derhjemme, ja så for jeg hjerte banken og går helst igen.. Jeg blev engang bidt så hårdt af en papegøje at der kom blod og alt muligt..

• #53   1. aug 2008 Stine K: jeg blev lige stukket af sådan et kræ igår, og jeg var ikke ligefrem en tapper soldat. jeg høl og skreg og min datter på 3 stod og gloede på mig som om jeg lige var landet fra mars. den lille satan stak mig, og sad fast i mit ben, prøvede så at flyve derfra men den brod sad fast i mit super spænstige ben(NOT) så den hang bare og dinglede i mit ben og sprøjtede sit klamme gift ind i mig... det hævede helt vildt op bagefter

• #54   1. aug 2008 Føj dumme hvepse smiley Smut et andet sted hen og leg.....!

• #55   1. aug 2008 ja, de kan smutte til Tyskland eller sådan noget

• #56   1. aug 2008 Heidi.....ja sådan et bæst fik også ram på mig et år......den stak mig på indersiden af låret og det hævede voldsomt op.....det blev bare større og større og tog til sidst til vagtlægen.....der var gået betændelse i lortet og jeg fik sprøjter og pencilinkur.....da den var over kom det tilbage for fuld styrke igen....var på pencilin i 2 mdr......p.g.a sådan en bette djævel :o(

Kommentér på:
kom og red min nattesøvn

Annonce