{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sååå træt af...
  • #1   29. jul 2008 charlotte

lad os tage hinanden i hånden og tude sammen

• #3   29. jul 2008 ihh i er så dejlige!!
    jeg er bare så træt af at være ked og savne en dum eks og min dejlige hund!! det kan sku ikk være meningen det tager så lang tid!!

brian, du kan ski få en hver op med mulen og smile=)

elise Å: jeg er ski i gang med tuderiet så her er min hånd! jeghar kleenex klar!!

• #4   29. jul 2008 det hjælper lidt men kan stadig ikke se en ende på det=( jeg har svoret at være single resten af livet, fandme om jeg skal såres sådan igen!

Brian du kan jo sagtens du har sådan en super flot hundi=)

• #5   29. jul 2008 TFT. :O))

• #6   29. jul 2008 charlotte ras...
    min mor siger altid at når en dør lukker sig, så åbner der sig en anden, og at det var fordi at det var meningen... nogle gange tager det lidt tid at indse at det er sådan det hænger sammen... men tro på at alt det gode det kommer til dig, og som pernille skriver så " what dosn´t kill you, makes you stronger"... der er sgu noget om snakken... det gør ikke noget at have noget med i bagagen, til senere i livet... op med humøret... det skal nok gå det hele !!!

krammer !!!!!!! smiley

• #7   29. jul 2008 Uhhh... Her er en god ide!!!

Omdøb Ib Grønbæks sang "Jeg har lige smidt læreren i havnen..." til "Jeg har lige smidt eks'en i havnen, for eks'en er dum. Jeg vil ik' kom' til at savn' ham, han var en rigtig gnom. Han faldt i med cykel og briller, og alpelue på. Jeg har lige smidt eks'en i havnen, ja, gu' har jeg så....." Og så bare på rigtig godt jysk....

Det plejer ALTID at få mig i godt humør (håber bare at vi synes eks'en er en gnom - ellers er hele mit indlæg nok lidt malplaceret!)

• #8   29. jul 2008 tusind tak for de gode råd, jeg vil å i seng med mega migræne=(

• #10   29. jul 2008 åh ja de mænd dem har jeg os spildt alt for mange tåre på....!!! nu gider jeg heller ikke mere.

så nu tror jeg bare jeg vil leve singel resten af mit liv smiley
    men min dejlige prinsesse ( nemo) ved min side

• #11   29. jul 2008 Charlotte

tak smiley

Ud med det gamle og ind med det nye ikke... men det er bare så svært at sige farvel...

knus fra mig til dig

• #12   30. jul 2008 Bare tænk på at du snart har din lille nye vaps og så er alt det andet glemt ;O)

• #13   30. jul 2008 Gizmofilius: ja tak det er også det der holder mig oppe for tiden!

Stine K: puha ja mine forældre syntes han er en gnom, men det syntes jeg nu ikke helt endnu=)

Jeg ville gerne vide hvor knappen til at slukke for alle følelserne sidder henne?? Brian det må du vide!!

Elise: det er alt for svært! bare at skulle skifte adresse slår mig helt ned=( det er irriterende!

Sascha Hilton: tak for tilbudet, men tror selvtilliden skal lidt højere op før jeg overvejer at vise mig nogle steder. tror nemlig at bare jeg får det mindste alkohol indbors bryder jeg sammen i tårere=( så den går ikk lige alligevel, lidt pinligt at stå og tudbrøle på disko!:-)

Riekimester: ja det må jeg altså prøve!! skal desværre lige have lille fisen hjem og vende sig lidt til det=) ihh det blir godt også at have min hund og putte med!

• #14   30. jul 2008 Hvad for en hund skal du have? :O)

• #15   30. jul 2008 Dværgpinscher, selvom jeg jo er helt vild med muskelhunde.
    jeg ved bare at jeg ikke kan tilbyde den, det den kræver nu jeg er alene.

Kommentér på:
sååå træt af...

Annonce