Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ATKINS Kuren
  • #1   29. jul 2008 Ja, jeg tror alt med måde og jeg vil selv spise flere grøntsager efter de 14 første dages induktion

• #2   29. jul 2008 hov, kom til at slette det forkerte indlæg:-//, men ja, man skal passe på sig mens man har sig:-))

• #3   29. jul 2008 Ja, så dit indlæg og så var det væk, MEN det kan heller ikke være sundt med alle de kilo jeg slæber rundt på. :O)

• #4   29. jul 2008 Er det ikke bedre med en kostomlægning fremfor en kur?

Blot nysgerrigt spørgsmål *S*

• #5   29. jul 2008 Jeg har prøvet den, og den er virkelig effektiv. Tabte 6 kilo på en mdr, men min maven gik fuldstændig i stykker af det, så holdte straks op igen. Så nu er jeg gået over til bare at spise fornuftigt. Man ved jo som regle godt hvad der er godt og skidt for en... smiley

• #6   29. jul 2008 Jeanette, det duer bare ikke for mig, jeg har prøvet så meget DDV, dem med points osv osv, Jeg skal jo gerne tabe mindst 40-60 kg, så det er en rigtig god kick-starter og selv Danmarks Slanke Guru Arne Astrup kan ikke sætte en finger på den, man må bare ikke fortsætte alt for mange mdr., har lige læst et gammelt tillæg fra hjemmet hvor han udtaler sig, derfor vil jeg nu på den igen, overholder den ikke helt, spiser flere grøntsager end der står og bruger IKKE piskefølde og alt det andet meget slemme. :O)

• #7   29. jul 2008 Hvis det er fordi du har svært ved at være motiveret til at tabe dig fordi det kan gå langsomt i starten, så start ud med fx nupo pulver i en måned eller to, og så derefter spis sundt og dyrk noget motion.

• #8   29. jul 2008 Noget andet er, hvor kan man læse om atkins kuren på dansk henne? Og finde ud af hvad man skal spise? Kender den slet ikke men det er da værd at høre lidt om, jeg skal selv smide en 35 kg ca.

• #9   29. jul 2008 Ja, send mig en PB med Jeres e-mail adresser.

Jeg har diabetes med insulin og det er ikke motivationen der mangler, men jeg har hest og er ikke så god til at planlægge mine indkøb og min tid, derfor er denne Atkins så let, bare du har pålæg, ost og æg, kød og nogle udvalgte grøntsager

:O)

Er I alle med i Gruppen Kost- og Livsstilsændring??

Ellers så bare sig til så sender jeg en invitation og vi kan så oprette et Atkins Forum derinde?

• #10   29. jul 2008 prøv Weight Watchers - det kan jeg varmt anbefale.

Har selv lige tabt 12 kg - men meld dig ind så du skal ind og vejes hver uge - så giver det mere :-))
    Men ellers kan man også godt gøre det derhjemme - men man får bare mange gode tips til møderne

http://www.weightwatchers.dk/WWI_Controller.aspx?Page=332

• #11   29. jul 2008 hej... min mand og søn ja og jeg var på atkins for et par år siden.... OG DET VIRKER - skal jeg hilse og sige - hvis man er konsekvent .
    Min mand tabte 17 kg og min søn 20 kg ...jeg selv tabte 8 kg... der er røget mellem 3-5 kg på ved os alle igen siden... men det er jo heller ikke noget i forhold til det der røg af ved mand og søn.
    Vi følger den ikke i dag... men er Meget opmærksom på ikke at spise ...hvidt brød, for meget ris og pasta og for mange kartofler... For os er det en af hovede årsagerne til at vi tar på...især det hvide brød uden fibre i.
    Skal desværre ud af døren nu... men jo jeg kan anbefale den... spis højst ml. 25-40 kuldhydrater om dagen i den første periode og masser af proteiner ...så skal du nok se resultater hurtigt... selvfølgelig skal du være sikker på at du helbredelsesmæssigt blir tjekket ved lægen...når det er så stort et vægttab du skal ud i...
    Men ellers Pøj Pøj med det...

• #12   29. jul 2008 Ja, Karin det er også fint med WW og DDV HVIS man har tiden og overskudet til det i hverdagen, jeg har 2,5 timer frem og tilbage på job hver dag og har hund, mand og hest, diabetes, sukkersyge, allergi, rygsygdom, astma, bronkitis, så hos mig kniber det gevaldigt med overskud og energi.

:O) Kate

• #13   29. jul 2008 Jeg vil også gerne have et link ;o) Hvis man taber sig hurtigt ;o) vil gerne ned omkring de 50kg ;o)

• #14   29. jul 2008 IKKE link, jeg har scannet til Jer, så e-mails. :O))

Super at høre Laila, og det er jo det der er så skønt, man behøver ikke gå ud og købe alt muligt men kan spise almindeligt bare uden ris, pasta, kartofler og brød.

Kan selv huske at jeg næsten ikke skulle tage insulin, det feder ad h.... til og fik en super energi.

• #15   29. jul 2008 Sender du en mail ?

• #16   29. jul 2008 ja - med 2,5 times transport hver dag - så kan jeg godt se det kniber med tiden :-((
    Det du nok skal have gang i er en madplan for uge af gangen og så handle ind til det en gang om ugen - det vil gøre din hverdag nemmere smiley
    Det gode ved WW er at man egentlig må spise alt - ikke som nogen af de andre siger - ikke må få f.eks pasta. Du skal bare tage højde for de point du må spise for - og det er egentlig nemt når man først er kommet igang - så efter 2-3 uger så sidder det på rygraden - men sådan er det jo nok med det hele.
    Der er lige så mange meninger som der er mennesker :-))

men held og lykke med fortagende smiley

• #17   29. jul 2008 Så har jeg oprettet en ny gruppe, sender lige en invitation til Jer alle. :O)

• #18   29. jul 2008 Tak Karin, jeg har jo prøvet det og købte dyr omregningsmaskine og hvad ved jeg, men fungerede bare ikke for mig.

• #19   29. jul 2008 Jeg gik på vægtkonsulenterne, der var det vægt ikke point.. meget nemmere *S*

Men ja det er lidt svært med så lang transporttid..

• #20   29. jul 2008 Vil du have en invitation Jeanette?

• #21   29. jul 2008 Og søde Ronja alt her i livet er ikke bare sort/hvidt, jeg spiser sundt og varieret i forvejen, men har mange dumme sygdomme med i bagagen og det er altså bare ikke nok her pt.

Hvis alle bare havde let ved at følge dit korte kontante råd, hvorfor fan... er der så så mange overvægtige??

:O)) Bare et lille opstod, Knuz Kate

• #22   29. jul 2008 Ja tak, det vil jeg da gerne:-)

• #23   29. jul 2008 Ronja sidder og nikker genkendende, MEN før jeg kan bruge min alm. sunde fornuft helt, så skal jeg altså tabe mig ellers så dør jeg,min krop er ved at sige fra så jeg vælger helt klart at tabe mig og jeg har jo prøvet den her før, uden at vide mere end ikke at spise brød,pasta,ris og kartofler og tabt mig stort på 1 mdr.

Og det svære bliver jo nok at holde de tabte kilo stangne. :O)

• #24   29. jul 2008 Tak søde.

Kommentér på:
ATKINS Kuren

Annonce