Ubehagelig oplevelse (blotter) (langt) {{forumTopicSubject}}
Igår tog min veninde og jeg på stranden for at tage en lille badetur kl. 19.00 vi hyggede og vandet var dejlig frisk.. Da vi er ude i vandet og kigger ind mod stranden ved vores ting, ser jeg en person ligge helt krummet sammen, og er helt nøgen... Nå nå, var min tanke bare, personen sover nok.....
Lidt efter går vi på badebroen, for at skifte til noget tørt tøj, står selvfølgelig viklet ind i håndklæder
Personen vender sig om på ryggen, og sætter albuerne i sandet, så han nu stirrer på os... Jeg er typen der slet ikke kan klare folk der stirrer på mig, og SLET ikk når jeg er ved at skifte tøj, Jeg stirrer igen på ham, og det ligner han klør sig på maven eller et sted længere nede.... Da vi er ved at være færdige med at tage tøj på, rejser han sig, og tager badebukser på og går hen imod "udgangen" på stranden, hvor vi også går hen.... Han går nu meget tæt bag os.... Jeg stopper op og siger jeg skal have mine sko på... Min veninde spørg om vi ikke bare kan gå hen i bilen hurtigt..... Jeg halv råber nu da der er andre mennesker, "HAN SKAL FANDME IKKE GÅ MIG" Han skynder sig videre forbi os, men stadig kigger han konstant tilbage for at se hvor vi går ud henne!
Vi smutter ud og sætter os ind i bilen og låser... Jeg føler mig meget utilpas, så jeg ringer til politiet for at hører om reglerne ang. det at ligge nøgen på stranden.. Det er lovligt... Hhmm, okey, og da jeg ikke var 100% sikker på at han rodede ved sig selv, ville jeg ikke gøre mere der...
Vi holder HELT nede i enden af parkeringspladsen, og han holder helt oppe i starten, men alligevel, kører manden ned i enden hvor vi holder, for at se hvilken bil vi kører i.... Vi triller der ud af, og tror i ikke at manden følger efter.... i TYVE MINUTTER følger han efter.... Jeg bor 2 minutter fra stranden, men jeg turde ikke kører hjem,... Jeg ville ryste ham af... Jeg lavede uvendinger, kørte ind i boligblokke, for at kører ud igen, og alligevel fulgte han efter.... Jeg ringer selvfølgelig til politiet, og fortæller jeg lige har haft ringet, og at han nu følger efter, og at jeg var bange...... Politiets svar.... Ordret, det var "Kør du hjem, og lås din dør" F*** hvor blev jeg gal.... Hvad er det for et svar... Hvorfor kunne de ikke bare sende en patrulje vogn ud???
Puuha, det blev langt det her indlæg.... Sorry..
Jeg var rystet i flere timer bagefter..
mvh lea..
jul 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 44
Sådanne folk kan fan*me Heller ik klar!
jun 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 58
jul 2006
Følger: 17 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 173 Svar: 1.374
håber aldrig du ser ham igen
sep 2004
Følger: 36 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 289 Svar: 2.462
Jannie... Ja, det er sku bare ikke iorden altså...
sep 2004
aug 2005
Følger: 35 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 27 Svar: 1.369
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 92 Svar: 10.993
Jeg var i alt fald IKKE kørt hjem, så han vidste hvor jeg boede..... om så jeg skulle køre rundt til benzintanken var tom... :O)
jul 2005
Følger: 54 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 586 Svar: 5.805
Vi har her hvor jeg bor været generet af 2 gér der kører rundt på crossere de har stjålet.
De kører hassarderet på vejen og kører ind i folk og er ligeglade med alt og alle.
Mange har ringet til politiet og de har fået afvide at "de ikke kunne gøre noget så længe de ikke vidste hvem der kørte på de crossere."
Ja tak for hjælpen siger jeg bare.
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.577
Jeg har selv måtte ringe til politiet, da jeg havde fundet en pistol kort tid efter et skyderi i mit kvarter, hvor politiet SELV havde bedt om oplysninger uanset hvor små de så måtte værer.
Og jeg ringer også KUN i yderste nødstilfælde da jeg VED hvor elendigige de er at ha med at gøre.
Men Nej da, de ku ikke komme for de var optaget af vigtigere sager.
MEN Sjovt nok holdt der en politibil nede for enden af min vej udenfor et af de mange pizzariaer, så JAEE de var sgu optaget..Af at få mad i maven..
Jeg gik derned og talte med de 2 betjente , som lovede at se på sagen, men jeg holdt øje med dem, og de kørte direkte back til Bellahøj station, jeg kan nemlig se det hele fra min lejlighed skal det vel lige siges.
Øv hvor jeg slet ikke kan li dem. VI betaler DERES løn gennem skatten, så de SKAL SGU da hjælpe os borgere..
Speedy og Lea. Jeg føler bare så`n med dig og din veninde. Sikke en ØV oplevelse.
sep 2004
Min veninde som var med på stranden, havde en anden episode tidligere, med en psykopat der jagtede hende i bil, og han påkørte andre biler, og kørte videre osv. Der kom politiet med fuld udrykning... Og det var fedt at se det.... Men efter den episode på stranden, røg min mening lige tilbage ang. politiet...
nov 2006
Følger: 52 Følgere: 53 Hunde: 7 Emner: 184 Svar: 9.234
Desværre er der sjældent ret meget hjælp at hente ved politiet i sådanne sager. Vi oplevede en, der kørte galt uden for vores hus, hvilket resulterede i en smadret mur osv. men gad politiet komme, nej nej, og ham knejten(vil jeg kalde ham), kunne da ikke se, at der var noget galt i den måde han kørte, han har nok kørt det dobbelte af hvad han måtte, han måtte køre 60 km/t. Og som min mand sagde, tænk hvis det havde været sommer, og vored børn havde været ude.....tja, men det er det jo ikke var det flabede svar. Min mand skulle bare have sagt, at han formodede, at knejten havde drukket, da han kørte galt, så var politiet nok kommet. Og 10 min efter uheldet var bilen afhentet, så de vidste da godt at det var galt.
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.577
Kan huske som barn, da kom de og stoppede trafikken så andemor kunne få ungene med fra den ene side af volden til den anden, det var ved volden på Christianshavn, altså Torvegade der blev afspærret i ja den tid det tog for famlien And at passere, se da var politiet sgu noget værd. Smiler når jeg tænker tilbage på den episode.
Det var SÅ sødt. Der er vist endda lavet plakater af episoden efter det skete.
jul 2005
Følger: 54 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 586 Svar: 5.805
Da jeg er så "heldig" at bo i Vollsmose, den gode ende som jeg kalder det. Der kan vi rigtig mærke hvordan politiet ikke tør kører herud.
Der har været problemr i en opgang i en af parkerne hvor der stod ca 8 mennesker nede ved elevatoren og spurgte folk hvor de skulle hen osv. fordi de havde fået et tip om at der boede en pusher i opgangen.
Folk ringede og klagede til politiet om at de ikke turde gå ud og at alle i opgenegn var utrygge.
De fik samme svar" at det havde de da ikke tid til at kører ud til", ja det var så fordi de ikke turde kører ud til det.
Hvad kan man bruge det dnaske politi til i dag, ingenting med mindre man bor på Langelinie og har haft indbrud.
Ubehagelig oplevelse (blotter) (langt)