528 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Omskrivning af sandheden.. Omskrivning af sandheden..

Ekstra bladet er jo ikke just kendt for at trykke sandheden, men her har jeg da fået et bevis!

http://ekstrabladet.dk/112/article1036844.ece

Det er mig der anmeldte manden igår, da jeg var i anlægget med en veninde. Han gik forbi os en gang uden bukser på, hvorefter han begyndte at lure på os fra buskene af. Jeg ringer så efter politet som sender en masse uniformer efter manden. Jeg følger efter ham i godt 20 minutter mens jeg har politet i røret, de er igang med at omringe anlægget. Desværre mister jeg ham af syne 2 minutter før en motorcykel betjent finder mig i anlægget, og blotteren slipper væk.

Idag, er der så en lignende hændelse i en park ved Nørreport st. og denne gang fanger politiet manden - næsten helt sikkert den samme mand! Denne gang har han åbenbart onaneret foran en masse mennesker, og heldigvis fik de ham denne gang! Fantastisk indsats fra City, så slipper vi for mænd der spadsere rundt med bar dolk ihvertfald et lille stykke tid smiley

Hvor jeg dog ærgrede mig over at min hund ikke var politi trænet smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Omskrivning af sandheden..
  • #2   25. jul 2008 Det ville ha' været fantastisk, at kunne holde manden til politiet kom smiley Nøj det havde været godt!

Bare vent til jeg har en politi trænet hund, så går jeg parkerne rundt efter blottere smiley

• #3   25. jul 2008 Det var dog klamt...
    Altså jesus hvor er der mange særlinge. Gg

• #4   26. jul 2008 Min datter boede for nogle år siden i Valby og kørte på cykel til og fra skole. En eftermiddag på vej hjem, kører en anden cyklist op siden af hende med "værktøjet" ude, alt imens han kører ved siden af hende og smiler - bearbejder han ihærdigt sine ædlere dele. Min datter smiler til ham og siger: "Næh det var da en bette fyr du har der". "Håndværkeren" foretrak at forsvinde smiley

• #5   26. jul 2008 Hmm... her hvor jeg bor havde vi i en periode en mand der cyklede rundt i løse joggingbukser og rev i banditten -det var da lidt af et særsyn *GG*

Lige en tanke, hvis man skulle komme ud for at en mand følte trang til at udstille sit vedhæng på den måde en anden gang -hold da op det kunne være sjovt at se hans reaktion hvis man bare pe´jede, skreg af grin osv... Gad vide om han så stadig synes det er fedt at udstille sig selv sådan hihi (?)

Kommentér på:
Omskrivning af sandheden..

Annonce