Omskrivning af sandheden.. Omskrivning af sandheden..
Ekstra bladet er jo ikke just kendt for at trykke sandheden, men her har jeg da fået et bevis!
http://ekstrabladet.dk/112/article1036844.ece
Det er mig der anmeldte manden igår, da jeg var i anlægget med en veninde. Han gik forbi os en gang uden bukser på, hvorefter han begyndte at lure på os fra buskene af. Jeg ringer så efter politet som sender en masse uniformer efter manden. Jeg følger efter ham i godt 20 minutter mens jeg har politet i røret, de er igang med at omringe anlægget. Desværre mister jeg ham af syne 2 minutter før en motorcykel betjent finder mig i anlægget, og blotteren slipper væk.
Idag, er der så en lignende hændelse i en park ved Nørreport st. og denne gang fanger politiet manden - næsten helt sikkert den samme mand! Denne gang har han åbenbart onaneret foran en masse mennesker, og heldigvis fik de ham denne gang! Fantastisk indsats fra City, så slipper vi for mænd der spadsere rundt med bar dolk ihvertfald et lille stykke tid
Hvor jeg dog ærgrede mig over at min hund ikke var politi trænet
aug 2006
Følger: 20 Følgere: 21 Hunde: 1 Emner: 134 Svar: 2.714
Bare vent til jeg har en politi trænet hund, så går jeg parkerne rundt efter blottere
feb 2007
Følger: 42 Følgere: 39 Hunde: 2 Emner: 513 Svar: 4.891
Altså jesus hvor er der mange særlinge. Gg
mar 2005
Følger: 6 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 137
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 53 Hunde: 4 Emner: 418 Svar: 31.391
Lige en tanke, hvis man skulle komme ud for at en mand følte trang til at udstille sit vedhæng på den måde en anden gang -hold da op det kunne være sjovt at se hans reaktion hvis man bare pe´jede, skreg af grin osv... Gad vide om han så stadig synes det er fedt at udstille sig selv sådan hihi (?)
Omskrivning af sandheden..