{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.065 visninger | Oprettet:

ARGH! Træls kollega. {{forumTopicSubject}}

Jeg arbejder som rengøringsafløser på en kro, og da alle andre har ferie i denne uge, er det mig og en skolepige der står for det hele.
Jeg er 3 år ældre og noget mere moden (til tider da) så jeg fik at vide at jeg var ansvarlig for hele det cirkus imens de andre soler sig og tager til udlandet! *sniff* smiley

Men så i dag havde vi ekstremt meget at lave. Der var 16 afrejser (så skal hele værelset cleanes), 10 blivere (skifte håndklæder, skraldespand, tømme askebæger, rede senge og gøre toilettet rent) plus at vi skulle rydde møblerne væk i 7 af værelserne fordi der skulle nye vinduer i og når håndværkerne var færdige skulle der så gøres rent.

Og vi startede dagen med at min kollega snakkede om at "åh hvor var det hårdt" og "neeej hvor er der meget i dag" - og det var der, så vi kunne ikke være mere enige, men det højner jo ikke arbejdsmoralen med den snak...

Senere da vi så var ved en bliver, kom jeg ind med toiletrensen og min kollega var ved håndvasken. Så sagde hun at toilettet ikke var beskidt så jeg behøvedes ikke at gøre det rent, men for det første så SKAL vi gøre det på alle værelserne og for det andet var jeg godt træt af at hun kostede rundt med mig (eller forsøgte) når det faktisk er mig der skulle bestemme.... jeg er bestemt ikke powertrip bossen, men det er sgu lidt øv når hun bare læsser i hovedet af mig alt det hun ikke gider. Og når hun så oveni købet forhindrer mig i at gøre mit arbejde ordentligt. det er dæleme mig der hæfter hvis det ikke er gjort ordentligt, da jeg fik at vide for længst at jeg havde ansvaret.