{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Madeleine sagen
  • #1   21. jul 2008 Jeg fatter stadig ikke hvordan forældrene kan gå fra et 4 årig barn og 2 små tvillinger på 2 år ?????

• #2   21. jul 2008 Jeanett nej det kan jeg satme heller ikke forstå..
    Jeg kan dårligt gå ned med skraldespanden, og den står lige nede for enden af vores trappe..

• #3   21. jul 2008 Er der noget nyt i sagen? Link?

• #4   21. jul 2008 Næ bare at de lukker den..

• #5   21. jul 2008 Synes det har været en underlig sag hele vejen igennem.
    Fatter ikke der ikke blev gjort mere i starten.
    I en dokumentar for ikke så længe siden sagde en af dem som havde siddet sammen med dem i haven den aften, at hun havde set en mand krydse vejen med en tung bult i armene, det lignede et barn og han bar det meget underligt... det kunne jo have været den bedøvede Madeleine?
    Der havde vist også været en mistænkt mand som boede i nærheden, men de havde åbenbart ikke beviser.
    Synes også det var MEGET underligt at der blev fundet blod fra Madeleine i forældrenes bil, altså den bil de havde lejet efter Madeleins forsvinden ???

• #6   21. jul 2008 http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-9839080.html

Det jeg ikke forstår det er at ham Robert, hans kæreste og hendes mand de ikke er undersøgt noget mere..
    Især når der er fundet DNA spor der sagtens kunne være af Madeleine

• #7   21. jul 2008 Jeg tror stadig på den teori at forældrene som begge er læger bedøvede børnene inden de tog ud at spise, og det er på en eller anden måde gået galt og Madeleine er død fra dem, og så har de bortskaffet liget, for der blev jo fundet "kropsvæsker" fra Madeleine i den bil forældrene lejede EFTER Madeleines død...

• #8   21. jul 2008 mig bekendt fandt de ikke blod i bilen men dna og det dna viste sig og komme fre tvillingerne.

• #9   21. jul 2008 Ja jeg synes godt nok os det er underligt med den bil..
    Det er som om at når de finder spor fra hende så stopper de med at undersøge det videre..

Men alligevel synes jeg det er underligt de er så meget i tv.. I stedet for hvis de var skyldige så tænker jeg at de måske ikke var så meget for at stå frem hele tiden..

Synes sku det er en forfærdelig sag..

• #10   21. jul 2008 Ja jeg synes også det med sporene i bilen er meget mistænksomt,
    men er det mon rigtigt? for synes da ikke man hørte ret meget om det, og synes da det må være MEGET vigtige spor i den sag hvis det var rigtigt...

• #11   21. jul 2008 I Journalisten er der en god artikel om Madeleine

http://www.journalisten.dk/madeleine-og-medierne

• #14   21. jul 2008 Det er da helt sikkert forfærdeligt med hvert enkelt barn der forsvinder, men forskellen er nok hvor "spændende" historien er for hvad pressen vælger at sende, desværre...
    Og man må da sige at Madeleine sagen har været fuld af mysterier..
    Jeg ser en del spansk tv og der hører man også meget om de mange der forsvinder, men det er mest spanske børn,
    ligesom vi her i Danmark hører mest når det er nogle danske der forsvinder.
    det er godt nok uhyggeligt at tænke på at der bare i USA eller England (husker ikke lige hvad der stod i musikvideoen ovenfor) bliver 800.000 børn meldt savnet hvert år, men næsten endnu værre synes jeg da det er at over 500.000 børn forsvinder men ikke engang bliver meldt savnet (hvor tallet så end kommer fra når de ikke bliver meldt savnede..??)
    Det kan godt være at Madeleines forældre både er mistænkte og at man synes de er for meget i rampelyset, men pigen bliver da trods alt husket, og skulle hun dukke op et sted er der helt sikkert nogen som straks vil genkende hende

Kommentér på:
Madeleine sagen

Annonce