{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killer Iphone..
  • #1   20. jul 2008 I min telia butik er det ikke muligt at afprøve nogle telefoner, og det er jeg skufftet over. Jeg gir ikke mellem 3-5000 kr for en telefon uden at ha afprøvet den inden, men det er alle butikker her i området som ikke gør det. De må ikke, siger de? -Noget med at folk engang har købt telefoner med billeder på der er taget af andre, og så kan man jo ikk kalde det for nye telefoner osv. Kan godt se logikken, men så må de jo kunne få nogle demotelefoner kunderne kan prøve.

  • #2   20. jul 2008 Hvad der er bedst skal jeg ikke udtale mig om, men iPhone er udover at være telefon også GPS og iPod ligesom den indeholder rigtig mange funktioner. Du kan læse om den her: www.apple.com/dk

  • #3   20. jul 2008 Nadja har I htc'en man må prøve??? Hvor i landet er du henne?

  • #4   20. jul 2008 Det er satme langt væk.. Gg Men jeg kommer i næste uge og prøver den, der har jeg ferie nemlig.. smiley Gir du så rabet?? smiley Hvilken butik er du i?

  • #5   22. jul 2008 Frk Sjørslev: Hvor kommer du fra? Jeg har en iPhone du meget gerne må prøve. Jeg kommer dog fra Næstved :o) iPhonen kan IKKE kun musik, sms'e og ringe - det er ligeså meget en lommecomputer som HTC'eren. iPhonen kan gå på trådløst netværk, surfe rundt på nettet, super god kalender der samarbejder med computeren, iPod, fingertouch med mere. Du kan blive ved med, at downloade ting ned på den - spil, nyttige ting med mere. Der er forresten også en gps i iPhonen og den er guld værd. Den har google maps :o)

  • #6   23. jul 2008 Josephine: Jeg bor i Hundige. jeg prøvede igår en HTC, og det bliver sådan en jeg køber... Ellers tusinde tak for tilbudet, det var rigtig flot.

Kommentér på:
Killer Iphone..

Annonce