{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øhh du har noget mellem...
  • #1   15. jul 2008 Og det har du prøvet??? smiley

• #2   15. jul 2008 Da jeg gik i skole var vi på lejrtur og skulle med færgen.
    Mens vi sejlede var der en mand, der kom ud fra toilettet med flere meter toiletpapir hængende ud af bukserne..

DET må være det ultimative pinlige!

Det har gjort, at jeg ALTID tjekker om der skulle være noget ;o)
    Det gjorde indtryk ;o)))

Stakkels mand, hvis han nogensinde opdagede det :oS

• #4   15. jul 2008 loool ;o)

min svigerinde gik engang med et kæmpe prisskilt i nakken på hendes bluse til en stor afslutning med masser af mennesker loool... hun havde vist lige glemt at pille det af ;D

• #5   15. jul 2008 CH, kvinde, 33 år . - ja det tjekker jeg også altid! Der er ikke noget værre end når man ser noget på en discoket hvor piger emd høje hæle har en meter toiletpapir efter sig...

lucy H - pinligt fordi det er over 2 timer siden jeg har spist, og har været på toilet... smiley

• #6   15. jul 2008 M&S S - den er måske også pænt pinlig!

Christina C - he he det er lige som når det almindelige mærke bare stikker langt ud over ens bukser bag på... smiley

• #7   15. jul 2008 jeg har engang gået ud af bussen, hvor nogle råbte efter mig...

jeg havde åbenbart sat mig i en ordentlig klat tyggegummi og der hang sådan en hel tyggegummi-streg efter mig fra sædet op på min jakke hehe

• #8   15. jul 2008 Britta - en gåde i sig selv . - he he he det har jeg også prøvet i byen... Såå pinligt når man så endelig opdager det...

• #9   15. jul 2008 He he har også en gang prøvet hvor jeg sparkede mig selv i buksebenet så jeg bare lå så lang jeg var, møg pinligt midt i byen!

• #10   15. jul 2008 Til en familiefest, kom min svigermor ud fra toilettet, med bagsiden af hendes nederdel siddende oppe i trusseren, så der var udsigt til Bredballe.... Hold kæft, hvor blev hun flov!!!!

• #11   15. jul 2008 engang da jeg var ung og syntes det var smart med en laaang frakke på, der skulle jeg ned af en trappe ne mørk vinter aften, jeg fik trådt på jakken og faldt ned af trappen lige så lang (eller kort må det være) som jeg er. det var sku lidt pinligt..

jakken blev fluks hængt væk og ikke gået med siden den dag.

• #12   15. jul 2008 Pinlige historier... hvor skal man begynde ; )

Jeg skulle til fest og havde købt nye bukser.
    - Mærket i lænden kradsede, så fiks som jeg er sætter jeg et stk toiletpapir for, så er jeg good to go =D

I løbet af aftenen får jeg svunget mig så meget rundt, at papiret naturligvis går løs og det ligner jeg ikke har haft styr på motorikken da jeg sidst var ude og pisse territorie af *LOL*

Jaja... Jeg tog det nu ikke så tungt, sådan noget kommer jeg ofte ud for ; )

I mine unge dage var jeg fast tilhænger af halfester ! Jeg var nattens dronning med benvarmere, glimmer og tuperet hår - fantastisk smuk!

Som de fleste andre tror jeg selv jeg kan mere end hvad tyngdekraften byder sig når promillen når godt deropaf ; )

I Søndersø-hallen er der store "trapper" med stole på - løse stole vel at mærke.

Jeg sidder øverst og skal da lige ned på dansegulvet og svinge hofter og plateausko til de kuule rytmer - og hvorfor ikke bare traske ned af stoleryggene?
    - Tja... 5 rækker stole nede ligger lille Nina og jamrer sig med splinter i røven og skrammer på knæerne *LOL*

Skæbnen ville, at et par af stolene røg over i musikken, og jeg kappede strømmen og ødelagde en højtaler *rødme*

ææhhh.... nogen der vil med i byen? ; )

• #13   15. jul 2008 jeg har flere ; )

Igen er vi tilbage i de unge tider hvor Nina var afsindig og havde en uslukkelig tørst efter tequila; ikke at det har noget med historien at gøre, men så ved i da lige det ; )

Til en fest laaaaangt ude på landet sammen med Geo (Louise med Nala) blev jeg sandelig godt fuld - Og noget paranoid!

Først vælter jeg rundt i en hæk og er overbevist om, at jeg bliver forfulgt af en gal moder (en ældre herre med en stok ville hjælpe mig ud af hækken), trumler ud på den anden side af hækken i vild flugt og ender med at sidde fat i et stødhegn og direkte angrebet af store bjørne (nysgerrige køer).

På hjemvejen (vi cykler 3 på række) bliver midter-cykkelisten væltet af en knallet, og jeg (dramatisk som altid) river alle mand ned i den våde grøft mens jeg skriger "den eksploderer, den eksploderer" (jepp, ikke flere actionfilm til den dame)..

Til en 10. klasses afslutning mente jeg det var en FANTASTISK ide at prøve at se, om man kunne kaste brandbiler op i et springvand - og så al vandet blev rødt !

- Det gjorde det ikke ; ) .. men jeg fik kaffe af indehaver til springvandet *LOL*

• #14   15. jul 2008 uh og en ÆDRU en !

Jeg var til AG-stævne med vores gamle schæfer.

Det havde regnet, og jeg var iført tidens mødeluner; vidde i bukserne... MEGET vidde i bukserne !

Bukserne suger hæftigt vand op, og alt imens jeg løber så yndefuldt jeg kan, så vikler den vilde vidde sig om benene og jeg ligger pludselig krøllet helt sammen mellem tunellen og det store A..

Hunden fortsætter banen ud, løber igennem slut-springet - ind på banen for fører (moi) ligger og roder rundt og sætter sig stolt på plads =D

Ja hunden var sgu dygtig nok ; )

• #15   15. jul 2008 århh nej...mavekramper....haha.............

jeg synes jo ellers ik mit liv er så kedeligt...men altså..........jeg ka ik sådan nogle historier om mig selv.....fløjte,fløjte........

• #16   15. jul 2008 For helvede Nina - Gi mig noget af det du har fået på dine byture!!

• #17   15. jul 2008 ja jeg ved ikke om jeg behøver at fortælle at jeg idag yderst sjældent drikker mig mere end lettere beruset ; )

tiderne hvor jeg festede igennem er forgangen, jeg værdsætter nu mit liv mere end en god brandert *LOL*

• #18   15. jul 2008 Ha ha hvor er det bare morsomt! smiley

Var også en gang på ferie på Mallorca men 5 andre og vi havde på vores hotelværelse og inviteret nogle andre dansker på besøg... nok 4-6 drenge hvor ham den ene synes vi skal drikke om kap... tjo hvorfor ikke tænkte jeg, og det gik godt nok med at følge med, meeen så endte vi i byen hvor jeg var pænt stiv, og ham jeg drak om kap med kommer hen og siger "hvis du smider blusen, så gør jeg også" og nu så han jo rimelig godt ud, så jeg ville jo gerne se hvad han gemte under blusen, så stiv som jeg er råber jeg " hvem er hurtigst" og flår blusen af midt på dansegulvet, hvor det så går op for mig at jeg står der i bh alene... smiley Steve mig!

• #19   15. jul 2008 UHHHH den med hvor kjolen sidder lidt fast i trussen:D hihi det var lidt humor

Kommentér på:
Øhh du har noget mellem...

Annonce