{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
671 visninger | Oprettet:

hvad er det der sker med børn ? {{forumTopicSubject}}

Hvad sker der, undskyld mig, for dumme små piger og drenge på 13-15 år ? Børn, der tror det er super cool at ryge uden at inhalere, stå på gaden og lade som om man er tæske stiv, på en hverdag ?
Ja undskyld, men jeg kan ligesom bare ikke rigtig se det .

Kom gående med en veninde idag, og ser 6 "børn" der er 13-14 år maks . 2 piger, og 4 drenge .
Pigerne er (u)klædt, i små trøjer, som de leger er kjoler, der er trukket så lagt ned de liiiige kunne, så man kan se deres små barnenumser stritte ud . Lange uglede påhængs hårtotte, en kaveler gang der fandme går helt ned til navlen, selvom de ikke har fået andet end lidt større brystvorter . Og så har de fandme også tørlagt matas for alt hvad der kaldes makeup, og så proppet det hele i masken !

Drengene, rigtig popsmarte små irriterende børn, i samme alder, med ALT for meget selvbruner i hovedet(muligvis dækket med en smule af tøsernes pudder), står med deres "dette-skulle-ha-været-baggy-pants-men-vi-havde-ikke-råd-til-rigtige-så-det-ligner-jeg-har-ble-på" bukser, stoppet ned i sokkerne, selvom de ikke kører på cykel uden skærm på kæden, og så med en alt for latterlig "gangster" talk !

De her små børn, står med hver deres smøg og breezer i hånden . Ingen af dem ved endnu, at man faktisk skal inhalere for at ryge . De står bare og suger som gale på deres smøger, og puster røgen ud med det samme . Lige når den er slukket, tager de en ny . For det er jo skide sejt at ryge .

Da mig og min veninde kommer gående siger den ene pige: "Årh, nu har jeg drukket over halvdelen af min breezer, jeg er bare SÅ stiv" . Og så bukker hun sig ned, så man kan kigge hele vejen op i skrevet på hende . Super lækkert .

Ikke nok med det, så kommer drengene sørme også på banen . De henvender sig dog bare til mig og min veninde.

"Yo, chickas . Gode røve i går med dér . Nice tits . Skal i ikke liiige med os videre ?"
- vores tanke: Hahahaha . Aaarh . Det tror vi så alligevel ikke rigtig kommer til at ske . Prøv nu lige at holde engang . Genvind jordforbindelsen .
"Ellers tak drenge . Vi kører vidst ikke liiige i samme vejbane . "

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad er det der sker med børn ?
  • #1   9. jul 2008 Ja jeg synes sku også at ungdommen er blevet for popsmarte og for provokerende!
    Jeg kan bare ikke klare synet af små børn der spiller seje og kommer med kommentarer til forbi passerende. Synes forældrene skulle tage at se lidt efter deres børn i stedet for.!

• #2   9. jul 2008 min storebror, min nabo og jeg gik også en gang op til den lokale kiosk, og udenfor stod der nogle 13-årige drenge og spurgte ALLE over 16 om de ville købe øl til dem.. det var der heldigvis ingen der ville!

• #3   9. jul 2008 jeg har prøvet at en flok drenge, som jeg stærkt tvivler på var 10 år, spurgte om jeg gad købe smøger til dem..

Blev MEGET overrasket over en på den alder gjorde det, og jeg svarede ham også: "Nej, jeg gider sq ikke hjælpe dig med dit selvmord" og så gik jeg videre, lidt halv fornærmet, fordi jeg ikke lige vidste hvordan jeg skulle reagere 'g*

• #4   9. jul 2008 ja jeg står også tit og diskutere det med mine medarbejdere på arbejde... (skal lige siges at selvom jeg er leder, er jeg alligevel den yngste, der er mig på 28, en på 59, en på 54 og min elev på 41)...
    Jeg kan ikke lade være med at føle mig ufattelig gammel når man lige pludselig tager sig selv i at komme med de der udtryk: nej altså dengang JEG var ung... eller ungdommen nu til dags er altså ikke hvad den har været osv
    Men hold op hvor har jeg svært ved at forstå at de absolut vil virke somom de er voksne, når de bestemt ikke er det

• #5   9. jul 2008 Der står jo nogle forældre bag de børn, som vist har glemt at være deres ansvar bevist :o(

• #6   9. jul 2008 Jeg ved GODT hvad der sker. De mangler nogle forældre, som TØR at være forældre og ikke venner!!! De mangler nogle, som går ind og sætter nogle grænser og tager nogle beslutninger, som ikke altid er velkomne. De amngler nogle, som uanset om beslutningerne virker fair eller ej, tør tage kampen op og holde fast i beslutningen. De mangler nogle forældre, som går ind og er rollemodeller og ikke nogle forældre, som på det nærmeste kommer op og slås med andre voksne, som forsøger at sige noget om/til deres børn. De mangler respekt for andre, både mennesker og dyr!!!! Men hvor skal den respekt komme fra, når far og mor står og råber af andre?? Blandt andet politiet. Når far står og råber nazisvin og forbandede (eller det der er værre9 røvhul efter en, som har taget p-pladsen for næsen af ham. Hvordan skal de lære andet?? Det er frygteligt og meget foruroligende, for tendensen bliver jo ikke mindre. HVAD laver børn ude kl. 1 om natten????? Hvor er forældrene???

• #7   9. jul 2008 En ting er i hvert fald sikker, når mit barn engang kommer til verden, håber jeg godt nok tiderne er ændret, og hvis ikke, så skal h*n ikke ende sådan der .
    Jegv ille være SÅ flov over min datter hvis hun gik ud med den udklædning på . ;s

• #8   9. jul 2008 Sabrina:

Det er jo dig, der er moderen, så du må udstikke reglerne og overholde dem!!

• #9   9. jul 2008 Mette : Ja, kommer jeg godt nok også til . Ellers, tror jeg næppe Hr. Fader går med til vores barn bliver sådan en . smiley

Jeg synes bare det er sørgeligt . Der må jo være en grund til de "unge" (Nu er jeg jo ikke ligefrem selv gammel) gør sådan .

• #10   9. jul 2008 Jamen, den grund har jeg jo beskrevet i mit første indlæg i denne tråd:-))

• #11   9. jul 2008 Mette : Jamen mener, der må være en grund til de klæder sig sådan, og snakker sådan ? - Jo ikke alle de unge der har den slags forældre . Kender en pige, der har den slags, familien-danmark forældre, og hun er sådan .

• #12   9. jul 2008 Sabrina:

Jamen, hendes mor og far sætter åbenbart ikke en dagsorden der hedder "dresscode" for ellers ville hun jo ikke gå sådan klædt?? Med mindre hun selv betaler alt sit tøj??

• #13   9. jul 2008 Mette : Tja . Du har en rimelig god pointe der .
    De må bare få ideen til den påklædning og attitude et sted fra .

• #14   9. jul 2008 Sabrina:

DEN har de fra alle de andre, men der skal altså en til at betale og hvis mor og far nægter at betale for udfordrende tøj, hvor skulle man så få penge fra til at købe det??

• #15   9. jul 2008 Mette : Du har helt ret .

• #16   9. jul 2008 Jeps...Har også været pædagog i 25 år........*LOOOOL*

Men spørger du mine unger, er jeg vist ikke voldsomt "pædagogisk"....*GGGGGGG*

• #17   9. jul 2008 Mette >>> Problemet er jo så desværre at mange af de unge piger ikke har sådan noget tøj på der hjemme eller når de går ud af døren...

Der er jo også en stining i helt unge piger der tilbyder sig selv til alt muligt og får tøj som betaling eller på den måde tjener til at købe de tøj de vil have.

Så med andre ord er det ikke sikkert at forældrene ved hvor slemt det står til...

• #18   9. jul 2008 Jan:

DET har der alle dage været og det vil der alle dage blive ved med at være. Men forældrene behøver jo ikke at støtte det foretagende. Og jeg VED at mange forældre slet ikke er klar over, hvad deres børn går og laver, men det mener jeg at de kan takke sig selv for. Igen fordi de ikke har tid og overskud til at være forældre:-))

• #19   9. jul 2008 Mette >>> Helt korrekt... den var sgu ikke gået da jeg var en lille dreng, der viste mine forældre altid hvor jeg var og hvad jeg lavede....

• #20   9. jul 2008 Jan:

Det gjorde mine forældre også med mig....Jeg havde EN regel: Vi skal ALTID vide hvor du er!! Jeg havde i realiteten ikke tider, jeg skulle være hjemme, jeg festede i weekenderne med venner (som mine forældre også kendte igennem rideklubben), vi drak os fulde og jeg fortalte mine forældre det. Jeg prøvede en gang at ryge hash og jeg blev så hamrende syg. Min far (som er læge) grinede bare, da jeg lå og kastede op og så sagde han: Det gør du vist aldrig mere? Og så gik han i seng.......Jeg lavede da også ting og sager, men havde den tillid til mien forældre at jeg kunne fortælle dem alt............De var og er nemlig forældre og ikke mine "venner":-)) Og jeg har ALDRIG været i tvivl om, hvem der havde det sidste ord:-))

• #21   9. jul 2008 Hvis børnene slet ikke har den slags tøj i skabet, kan der ikke rigtig blive skiftet på skolestien...

Kommentér på:
hvad er det der sker med børn ?

Annonce