{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
695 visninger | Oprettet:

højlydte naboer.... :S {{forumTopicSubject}}

vi har enten lige fået en ny nabo eller også har vi altid haft den samme men her de sidste 3 dage er der bare blevet spillet højt musik så vi har kunnet mærke bassen i gulvet og næsten høre teksten også... det var lidt sent den første dag og så i dag og i går var det ikke sent.. det er bare lidt irriterende at den der bas skal være så markant... det er altså ikke fedt.. :S men vil jo heller ikke klage for jeg vil da også gerne kunne holde en fest på et tidspunkt... dog plejer jeg ikke at spille SÅ højt.. det er øv når folk ikke tænker på de andre som også bliver nødt til at høre musikken.. :S

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  højlydte naboer.... :S
  • #1   27. jun 2008 Ring til politiet og meld den for forstyrelse af privatlivets fred smiley

• #2   27. jun 2008 Jeg giver dig helt ret..

Kunne måske forestille mig at det er noget studenter tam, tam siden det ikke er i weekenden, men derfor bør de jo alligevel tænke på at der måske er andre der skal op og på arbejde næste dag..
    Vi havde også en rigtig højlydt overbo, og vi endte med at må give ham en skriftelig klage efter flere gange at have været oppe og bede ham om at skrue ned.. det er virkelig træls!

• #3   27. jun 2008 nej det er jo heller ikke fedt at være den sure nabo... for hvad så hvis jeg spiller højt en dag så kan det være jeg får "tjenesten" tilbage.. :S men synes nu i det mindste de kunne have sat en seddel op om at de ville holde fest...

• #5   27. jun 2008 vi har sådan set været utrolig heldige med både over og underbo og sådan set også hende der bor på samme etage som os... jeg ved ikke helt hvor det her musik kommer fra men det er i hvert fald højt... både over og underbo er ældre mennesker og hende over for os er midaldrende og også meget rolig... hele vores opgang er sådan set meget rolig men det kan jo godt være svært at fastslå hvor musikken egentlig kommer fra.. :S

• #6   27. jun 2008 uhhh hvor er jeg altså glad for at vi ikke har naboer tæt på os.. nyder roen og det at man ikke bliver irriteret over andre -- vi var så opmærksomme på det at vi kun havde to kriterier til vores hus da vi kiggede efter et.. der skulle være en grund på minimum 3000 kvm også skulle der være minimum 300 m til nærmeste nabogrund

• #7   27. jun 2008 hos os er vi de højlydte naboer.. men vi hører kun musik om eftermiddagen eller om lørdagen.. vi ved nemlig godt hvor irriterende det er spille til langt ud på natten i en hverdag..

men naboen brokkede sig godt nok sidste weekend over at vi havde spillet højt musik til klokken 4 om morgenen.. der sagde jeg da også til hende at hun da bare kunne have banket på og bedt os om at skrue ned.. hun glemmer bare at vi ligeså tit kan høre hende råbe og skrige til hendes datter sent om aftenen.. også i hverdagen..

• #8   27. jun 2008 snak med dem om det,det er nok mit bedste råd. ps jeg er selv en af dem med store højtalere og en god bas :o) meen respektere det da hvis min nabo beder mig tage hensyn

• #9   27. jun 2008 Åh det er ligesom mine naboer.. Jeg er bare så "heldig" at her, er det både ham, der bor nede i stue-etagen og så min overbo..

• #10   28. jun 2008 ja de blev heldigvis heller ikke ved så længe.. tror der var andre der fik lidt for meget... de to gange hvor vi har holdt fest der måske kunne være blevet højlydt der lavede jeg en seddel og hængte den op i opgangen så de vidste hvor og hvem og der stod at de bare kunne komme og bede os om at skrue ned hvis det var... dagen efter en af festerne mødte jeg min overbo der bestemt ikke mente vi larmede meget og vi var da også stoppet tidligt.. smiley vi har været så heldige...

jeg har også mødt ham på et tidspunkt hvor han fortalte at chika havde hylet i nogle timer en dag hvilket hun egentlig ikke plejede.. han ville bare lige siuge fordi han syntes det var synd og ikke for at klage eller noget understregede han flere gange... jeg fik så fundet frem til at det var 2 dage efter at hun var blevet steriliseret og så havde hun været alene med krave på som hun bestemt ikke kunne lide... vi turde bare ikke lade hende være alene uden så tæt på en operation... men det er sq rart at få at vide alligevel.. smiley

Kommentér på:
højlydte naboer.... :S

Annonce