695 visninger
|
Oprettet:
højlydte naboer.... :S {{forumTopicSubject}}
vi har enten lige fået en ny nabo eller også har vi altid haft den samme men her de sidste 3 dage er der bare blevet spillet højt musik så vi har kunnet mærke bassen i gulvet og næsten høre teksten også... det var lidt sent den første dag og så i dag og i går var det ikke sent.. det er bare lidt irriterende at den der bas skal være så markant... det er altså ikke fedt.. :S men vil jo heller ikke klage for jeg vil da også gerne kunne holde en fest på et tidspunkt... dog plejer jeg ikke at spille SÅ højt.. det er øv når folk ikke tænker på de andre som også bliver nødt til at høre musikken.. :S
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 245 Svar: 6.761
sep 2006
Følger: 26 Følgere: 25 Hunde: 1 Emner: 150 Svar: 1.388
Kunne måske forestille mig at det er noget studenter tam, tam siden det ikke er i weekenden, men derfor bør de jo alligevel tænke på at der måske er andre der skal op og på arbejde næste dag..
Vi havde også en rigtig højlydt overbo, og vi endte med at må give ham en skriftelig klage efter flere gange at have været oppe og bede ham om at skrue ned.. det er virkelig træls!
okt 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 291 Svar: 1.556
okt 2006
mar 2008
Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.066
maj 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 73 Svar: 1.229
men naboen brokkede sig godt nok sidste weekend over at vi havde spillet højt musik til klokken 4 om morgenen.. der sagde jeg da også til hende at hun da bare kunne have banket på og bedt os om at skrue ned.. hun glemmer bare at vi ligeså tit kan høre hende råbe og skrige til hendes datter sent om aftenen.. også i hverdagen..
sep 2007
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 2 Emner: 87 Svar: 486
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.892
okt 2006
jeg har også mødt ham på et tidspunkt hvor han fortalte at chika havde hylet i nogle timer en dag hvilket hun egentlig ikke plejede.. han ville bare lige siuge fordi han syntes det var synd og ikke for at klage eller noget understregede han flere gange... jeg fik så fundet frem til at det var 2 dage efter at hun var blevet steriliseret og så havde hun været alene med krave på som hun bestemt ikke kunne lide... vi turde bare ikke lade hende være alene uden så tæt på en operation... men det er sq rart at få at vide alligevel..
højlydte naboer.... :S