Tøj fra Greenhouse Tøj fra Greenhouse
Hej til jer alle!
Jeg har planer om at forsøge mig som tøjsælger af mærket Greenhouse, og søger derfor et marked af folk der kunne tænke sig at være værtinde for homeparties, hvor jeg kunne komme og præsentere kollektionen.
Jeg er ikke startet op endnu, da jeg lige vil tjekke markedet.
Et homeparty foregår på denne måde:
Vores homeparties foregår i private omgivelser hjemme hos en værtinde. Det kan for eksempel også være på en arbejdsplads efter arbejdstid.
De gæster, værtinden har inviteret, har rige muligheder for at prøve tøjet i fred og ro. Undersøge de lækre stofkvaliteter, prøve nye kombinationer, som de måske ikke ville have turdet i et prøvelokale i en forretning.
Hvis man i løbet af homepartiet forelsker sig i en eller flere dele, bestilles de på en bestillingsseddel, der udleveres af forhandleren. Der er almindeligvis en leveringstid på 14 dage.
Vil du være værtinde?
Det er en god idé at du i god tid laver en plan over, hvilke gæster du vil holde homeparty for. Det optimale er en gruppe på 8-10 personer, og de kan være veninder, familie, kollegaer eller naboer. Inviter dem i god tid, så du er sikker på at få en hyggelig og sjov aften med motiverede og modeinteresserede gæster.
Jeg bor i Herning, men vil sagtens have mulighed for at komme udenbys, også længere væk hvis der er marked for det.
Jeg håber at høre fra interesserede.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Tøj fra Greenhouse