{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
426 visninger | Oprettet:

Jeg er stolt af mig selv! {{forumTopicSubject}}

Jeg var i morges kl 6.30 nede for at lufte Ludwig. Jeg hørte skrig og gråd fra et træ lidt væk (fugleskrig) jeg tænkte "Nå det er sikkert en skade som er ved at slås med en anden skade" Men jeg gik dog derhen alligevel

Da jeg kom derhen så jeg et trist syn smiley en sød lille solsort dame hang med hovedet nedad, mens hendes fod var snøret ind i snor til træet! :o/ jeg hoppede op, men ku ik nå! gik lidt i små panik, ville jo ha hende ned! Kattene sad rundt omkring træet og så ret skumle ud! somom de tænkte "morgenmad... uhhhm"

jeg løb op til mig selv, satte ludwig og tog en stol med ned (ned at trapperne farede jeg med stol) hen til træet og stilte stolen! argh ku stadig ik nå! men så ping, så slog det mig, hiv fat i grenen! jeg hev og hev, og solsorten kom tættere på, (hun baskede og baskede og skreg og skreg) jeg fik stille fat om hende. stod i 10 min og prøvede at løsne snoren (mens jeg holdte hende) med min ene hånd ! den anden holdte jo grenen! hold kæft det var svært!
fik hende fri, men ik fra snoren, så gik op til mig selv og stod med saks og meget mere for at få klippet det lort op! det var helt hvilket ind! stakkels dame.. Hun var helt i shok. bet pus

NÅ men så lykkeds det endelig, hendes ben var ret stift men brækkede tror jeg ikk det var! jeg gik ned igen og så satte jeg hende fri. hun hoppede/fløj væk mens hun skreg "tak du redede mit liv!"

jeg var helt glad bagefter! skønt at rede hendes liv. Hvis jeg ikk havde gjort det havde kattene ædt hende

Er jeg ikke en god person? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er stolt af mig selv!
Kommentér på:
Jeg er stolt af mig selv!

Annonce