203 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Min Eksamen Min Eksamen

Hej.
Jeg går på 2 år på handelsskolen, hvor jeg er ved at tage hh.
Som alle nok ved er eksamen igang lige for tiden.. Men du er det sådan at jeg er blevet og har været syg i næsten en uge, så i torsdags kom jeg ikke op i IØ mundtligt, og idag igen blev jeg ndt til at ringe og sige jeg stadig var dårlig til dansk skriftilig. Jeg var dog oppe til engelsk skritlig igår..
Det er ikke fordi jeg ikke gider, men jeg bøvler med noget mavesår, så det er ikke sådan lige at spøge med. Men det kan jo skolen jo ikke vide at jeg mener det.. HCilke konsekvenser kan det have at jeg ligger her og ikke kan komme op ?? Er simpelthen så ked af det, da jeg tager min uddannelse alvorligt.. smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min Eksamen
  • #1   25. jun 2008 Det lydet ikke rart, og det er en svær situation du er i..
    Er du så dårlig at du ikke kan tage dig tid til den eksamen? Du kan jo komme hjem og slappe af bagefter.. Ellers er der ikke andet at gøre end at gå året om..

• #2   25. jun 2008 Tal med din vejleder om at komme til sygeeksamen smiley
    Ellers får du jo ingen hue på, eller må tage et år mere...

• #3   25. jun 2008 Jeg tror faktisk at hvis du har en læge erklæring der siger at du er ude af stand til at møde op, så kan du gå op til sygeeksamen.

• #4   25. jun 2008 Jeg har jo været oppe i alle de andre ting.. Og angående mundtligt IØ kan jeg komme op til sygeeksamen i august..

Jeg skal da vel ikke gå året om, skal jeg straffes for at være syg?? Det er jo ikke noget jeg kan styre..

• #5   25. jun 2008 eg har også fået lavet en lægeerklæring på at jeg ikke kunne møde op i tprsdagd til min mundtlig.. Hun sagde jeg kunne komme til sygeeksamen i august..

• #6   25. jun 2008 Hvis du har lægeerklæringer der gælder for samtlige missede eksamener, og du tager en snak med din vejleder skulle der ikke blive nogen problemer i at gå til sygeeksamen smiley

• #7   25. jun 2008 Jeg fik ikke at vide at jeg skulle have lægeerklæring idag, de vidste også at jeg var syg sidst.

• #8   25. jun 2008 Alligevel, tag en snak med din vejleder hurtigst muligt... bare for at være på den sikre side smiley

• #9   25. jun 2008 De går jo snart på ferie. Men tror jeg smutter over med min lægeerklæring idag, og spørger dem. Er bare så dårlig altså..

• #10   25. jun 2008 Åh nej, hvor gør det mig ondt.
    Min søn blev HHX-student i går efter han var nyopereret.
    Han knuste håndrodsknoglen lige før de skriftlige gik i gang og skulle ta beslutning om evt. sygeeksamen.
    I hele eksamensforløbet har han således taget afsted med smerter og til den afsluttende i går, havde han ikke stået på benene i flere dage og var heller ikke forberedt.
    Det er et valg, man må gøre - han valgte, at ta chansen og var tilfreds blot han fik huen.
    Ønsker dig hjertens held&lykke :))

• #11   25. jun 2008 Jeg har lige været oppe på skolen med min lægeerklæring.. De sagde at jeg kunne komme op til august, og jeg fortalte dem så at jeg var nervøs for om de smed mig ud fordi jeg ikke havde været oppe. MEn da sagde de så at det var ikke tilfældet, og når man var syg så var man syg,

• #12   25. jun 2008 de kan ikke smide dig ud, når du har en lægeerklæring, for så har de lægens ord på at du er syg..

jeg ved godt hvor svært det er at gå til eksamen/prøve når man ikke har det så godt.. og jeg ved også hvordan resultatet kan se ud..

jeg havde en intern test, skriftlig,(tæller ikke på papirerne) og jeg havde bare så ondt i halsen.. jeg gik efter to timer og havde kun lavet halvdelen af opgaverne.. og en tredjedel af dem jeg havde lavet var forkerte...
    min lærer spurgte mig hvorfor jeg var gået så tidligt og hvorfor at det jeg havde lavet var forkert, når hun vidste at jeg godt kunne.. så måtte jeg jo fortælle hende at jeg havde fået halsbetændelse (havde været til lægen senere på dagen), og der sagde hun at hvis man havde det sådan til eksamen, så skulle man melde sig syg, og tage syge eksamen, for ellers risikerede man at dumpe på noget man som rask sagtens kunnet have lavet..

Kommentér på:
Min Eksamen

Annonce