{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.080 visninger | Oprettet:

wushaaaaaa - Må tælle til 10 !!! ARGHH {{forumTopicSubject}}

Hvordan f***** i hede hule H****** Kan folk være så fatlamme ? Åh mit P** er i kog lige nu !!!!! Hvorfor skal vi se anonnce efter anonnce med en hvalp på de 4måneder - eller yngere/ældre !!! Hvor folk skriver - Har ikke tid - for stor mundfuld - flytte - gik fra hinanden osv ! NOGLE af dem er selvfølgelig gode nok ! Såsom at man er gået fra hinanden, MEN håber da i de fleste tilfælde at man har aftalt INDEN man anskaffede sig dette vidunderlige væsen hvad der skulle ske hvis man nu ikke kunne sammen mere... Nu har jeg igen set en ung pige der har sat sin 4mdr gamle lab til salg pågrund af tidsmangel ! Jamen for S*** da ! Den er 4mdr !!!! Det havde du nok vidst INDEN du fik ham - "jamen jeg går i skole og kæresten arbejder" ... JESUS !!! Hvem gør ikke det ? Altså, vågn dog op ! Det er ikke kun pensionister og bistandsklienter der kan have hund - eller er det ? For så er vi godt nok onde ved Sofus, han er alene hjemme nogle gange hele 5 timer ! Vi må hellere skynde os at sælge ham ! Vi har forresten også brugt mange penge på ham - så vi vil lige have dem retur igen !! Kooom og køøøøb -hund til salg !!! Vi opdagde at han rent faktisk var et levende væsen der havde brug for andet end at ligge og se køn ud ! Han skal skam både have mad-vand-aktivering-gåture-kærlighed der er rengøring efter ham osv !!! Kan folk ikke snart TÆNKE sig om INDEN de får det stakkels væsen indenfor døren ?!!

Undskyld mit sure opstød men altså,..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  wushaaaaaa - Må tælle til 10 !!! ARGHH
  • #2   22. jun 2008 Nej desværre hjælper det med ørerne ikke ! Fnis !

Jamen altså - det er som om folk køber en hund, fordi de lige har set en film - deres ven har fået en - det er moderne - de lige har lyst til en at putte med engang i mellem ! At være sej med osv.... Og så når flippet er ovre så ud til højre med hunden ! At disse mennesker føler de kan være dem selv bekendte ! Skal da ikke sige at vi ikke også kan komme i den situaton ! Men vi har da gennemtænkt de forskellige muligheder inden vi fik dyr ! åhh ALTSÅ....

• #3   22. jun 2008 Ja, det er nøjagtig samme tanker jeg har smiley det er forkasteligt! så tænk på dem de rhar et barn.. en hund er også grov nok!!

men ud fra andre folks grunde til at gå af med hund, skulle vi være af med xenta for læænge siden.. (vi vælger jo så bare at omprioritere.. alle har tid osv nok, hvis man vælger at ligge sine normale rutiner om, så hunden kommer i første række)

mange glemm: DU VALGTE HUNDEN, DEN VALGTE IKKE DIG!!!!!!!!!!!

• #6   22. jun 2008 LIGE præcis - det er også MIT motto - se min profil ;o)

• #7   22. jun 2008 Faldt også lige over denne annonce !

Modsiger de ikke sig selv lidt ? Dyrplageri ? Det er det sq når man giver en 10 år gammel hund væk !

Det er med stor sorg at vi grundet seperation er vi nødsaget til at skille os af med vores livsledsager Emma.

Emma er 10 år men stadig ungdommelig og aktiv.
    En enormt kærlig hund.
    Hun er verdens dejligste selskabshund og har en fin stamtavle.
    Emma er en menneskehund og aldrig rigtig gået op af eller op i, andre hunde.

Søger KUN hjem hos en ældre dame, herre eller par (pensionister) da vi er af den opfattelse at det er dyreplageri at have en hund hvis man eks. har fuldtidsjob.....hun er en god "gård"hund og ville være glad hvis fremtidige ejer har egen have (hun strejfer ikke). Hun har dog boet de første 6 år af hendes liv i en lejlighed så der ville hun også kunne fungere.

Gives KUN væk til den/de rigtige da hun er så "værdifuld" at hun ikke kan købes for penge

• #8   22. jun 2008 Jeg kan se at vi er rørende enige, jeg syntes også at det er de mest sindsyge undskyldninger folk har når de skriver at de med grædende hjerte må af med hunden, ja det er sgu da hundens hjerte der græder, for ellers var der ikke SÅ mange hunde der blev solgt og givet væk og som i også har lagt mærke til så er så godt som alle hundene unghunde el. hvalpe. Kors i hytten , jeg bliver sgu også SÅ GAL.
    "Kørerkort til dyr STRAKS" og har man ikke sådan et, så må man bare ikke anskaffe sig et dyr, så måske nogen ku lærer det.

• #9   22. jun 2008 Åhh ja, den er slem 10år gammel også yt, stakkels vovse.
    Hva med hende der vil lave hvalpe på sin 9årige tæve, hendes dyrlæge har sagt god for det, så alle andres meninger er bare idiotikse bemærkninger i hendes øjne eller ører. Jeg er sgu chokkeret.

• #10   22. jun 2008 NEMLIG NÅ !!!!

• #11   22. jun 2008 jeg synes også at der er for mange omplacerings hunde, helt klart, men jeg har valgt at tænke sådan: Hvis sælger/giver ikke magter hunden, og ikke kan passe den ordenligt, så er det nok bedst for hunden i den sidste ende at komme væk fra familien/ejer, så den ikke skal leve en kummerlig tilværelse:-/

vi blev også overrasket over 'arbejdet' da vi fik vores første hund, men vi er da vokset med opgaven, og kan idag slet ikke forestille os en tilværelse uden hund:-)

• #12   22. jun 2008 Karin Ja kan se hvad du mener ! Men når folk vælger at sælge sin hund på 4 måneder ! Så har man altså ikke gennemtænkt det nok ! Det er jo ikke engang to måneder hunden har været hos de nye ejere !!!

• #13   22. jun 2008 Ja det er klart besdst for hunden så at komme væk hvis ejer alligevel ikk magter den/ øsnker dens tilsdtedeværelse.. for det er synd at behodle den..
    og ja kørekort til dyr skal ind.. ikk kun til "kamphunde-ejere" men til alle slags!! de er sku lige krævende!!

• #14   22. jun 2008 lille my: kan kun give dig ret, det har ikke været gennemtænkt, og de burde aldrig have haft hund, men igen synes jeg det er bedre for hunden at komme væk nu, frem for at måske blive forsømt, dårligt præget og så aflivet om et halvt år, fordi det bliver en 'problemhund' (læs forkert behandlet)

• #15   22. jun 2008 Det kan sagtens lade sig gøre at omplace en gammel hund. Møde på mine ture et GAMMELT ægtepar som har taget en GAMMEL HUND til sig da deres egen døde. De har alle 3 stor glæde af deres daglige ture ved skov og strand. De er lige dårlig gående alle 3 så det går langsomt.

Til den anden med dårlige undskyldninger for at skille sig af med hunden.
    Hvis de ikke gider den mere har den da bedre af at komme et andet sted hen.
    Det er tidens trend at anskaffe sig et eller andet, og så kassere det igen hvis det ikke længere er interessant.
    Sørgeligt. ja men der er der sgu ret meget der er, hvad med den globale opvarmning, eller alle de hunde som dør af sult i andre lande eller mennesker?????

• #16   22. jun 2008 Amstaff, chippet, ormekur, vaccineret, Hejsa, jeg står nu i en meget meget kedelig situation, hvor jeg desværre skal af med min Amstaff hvalp Asya.
    Hendes udseende.
    Hun er blå brindle med hvid.
    Hun er en meget livlig hvalp, som elsker at lege og gå ture både i byen og ved skov og strand. Hun er vaccineret, chippet, og har fået 2 gange ormekur. flere billeder kan sendes via mail, og for spørgsmål kan i bare skrive en sms eller ringe.

Temprement. Hun kan sagtens med børn og andre hunde, hun bliver lidt små sur når de større hunde tromler hende ned hehe smiley

Hun er 16 uger gammel nu.

hvad siger i så?? lgie set på baboom.. arg!!!!

• #17   22. jun 2008 Ja de fleste hunde kan klare at blive omplaceret ! Men hvorfor skal det til ? Til sidst ender det med de stakkels hunde skal aflives fordi de bliver kulret i deres hovede ! Og ja det er bedre at de kommer væk end at få en dårlig behandling ! MEN det var nu ikke DET mit indlæg gik ud på ! Det var at man skulle lade VÆRE med at anskaffe sig en hund uden virkelig at have gennemtænkt det RIGTIG godt !!!!!!!

• #18   22. jun 2008 Hvis det at gennemtænke en ting til bunds var det som prægede den tid vi nu engang lever i, sååå tror jeg nok at en masse ting ville være helt andreledes end de nu engang er.

• #19   22. jun 2008 Hvorfor bliver I ved med at kigge i annoncerne, når I ved det hidser jer sådan op?

• #20   22. jun 2008 Jeanette, Lige det samme som jeg tænkte.

• #21   22. jun 2008 Dorte: jeg må indrømme at jeg ikke læste mere end de første 2 indlæg *S*

Men det undrer mig bare *S* Men dyyygtig Dorte *S*

• #22   22. jun 2008 Lille-My - vi tænker på dig hver dag, du vil ALTID V

Kan kun give dig ret,, ville aldrig kunne sælge min hund,, jeg ville kunne finde en løsning på problemet på denene eller anden måde,,
    Syns også det er ganske frygteligt at tænke på, nogen folk ikke gør sig større tanker om det ansvar at have hund inden de går ud og køber en,,

som tidligere skrevet af Ninna -med en dejlig dober-pige .
    så er det dig der vælger hunden og ikke omvendt,,
    bedre kunne det vist ikk siges!!!

• #23   22. jun 2008 Baily: nej nemli!! smiley

vi har haft problemer emd at xenta ikk vil være alne,e og har søgt råd flere steder, og nogle råd gav mig et sort hjerete :"hvorfor sælger ihende ikk abre" HAALLOOO, det ikk hendes problem, derfor skal det ikk gå ud over hende.. ved at sælge ændres problemet ikke!! men så langt kan folk ikke se..

• #24   22. jun 2008 Jeg går faktisk heller ikke ind og ser på de anonncer ! Men de kommer jo ude i siden når man går ind på forum ! Og jeg er ikke god nok til at ignorer dem ! DESVÆRRE ! Snow - Hvorfor skal du være så nedladene ? Det er som om du har et problem med mig ! Dine fjendtlige svar bedes FRABEDES ! Også i min anden tråd !!!! Det er fint du kommer med din mening, men behøver det skrives så nedladene ?

• #25   22. jun 2008 Ninna -med en dejlig dober-pige .
    Lige præcis,, Man må jo indordne sig efter hunden og ikke omvendt,, den kan jo ikke gøre for hvem den havner hos!!

• #26   22. jun 2008 Dorte: ja det kan jeg også godt.. Men nogle gange er det legitimt nok.. Ikke alle tilfælde, men indimellem.. Og mange gange er det måske lige præcis dem, der så få andre folks rasen at føle, hvis du forstår?

Det er svært at forklare på skrift *GG*

Kommentér på:
wushaaaaaa - Må tælle til 10 !!! ARGHH

Annonce