wushaaaaaa - Må tælle til 10 !!! ARGHH {{forumTopicSubject}}
Hvordan f***** i hede hule H****** Kan folk være så fatlamme ? Åh mit P** er i kog lige nu !!!!! Hvorfor skal vi se anonnce efter anonnce med en hvalp på de 4måneder - eller yngere/ældre !!! Hvor folk skriver - Har ikke tid - for stor mundfuld - flytte - gik fra hinanden osv ! NOGLE af dem er selvfølgelig gode nok ! Såsom at man er gået fra hinanden, MEN håber da i de fleste tilfælde at man har aftalt INDEN man anskaffede sig dette vidunderlige væsen hvad der skulle ske hvis man nu ikke kunne sammen mere... Nu har jeg igen set en ung pige der har sat sin 4mdr gamle lab til salg pågrund af tidsmangel ! Jamen for S*** da ! Den er 4mdr !!!! Det havde du nok vidst INDEN du fik ham - "jamen jeg går i skole og kæresten arbejder" ... JESUS !!! Hvem gør ikke det ? Altså, vågn dog op ! Det er ikke kun pensionister og bistandsklienter der kan have hund - eller er det ? For så er vi godt nok onde ved Sofus, han er alene hjemme nogle gange hele 5 timer ! Vi må hellere skynde os at sælge ham ! Vi har forresten også brugt mange penge på ham - så vi vil lige have dem retur igen !! Kooom og køøøøb -hund til salg !!! Vi opdagde at han rent faktisk var et levende væsen der havde brug for andet end at ligge og se køn ud ! Han skal skam både have mad-vand-aktivering-gåture-kærlighed der er rengøring efter ham osv !!! Kan folk ikke snart TÆNKE sig om INDEN de får det stakkels væsen indenfor døren ?!!
Undskyld mit sure opstød men altså,..
apr 2008
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 1 Emner: 601 Svar: 8.322
Jamen altså - det er som om folk køber en hund, fordi de lige har set en film - deres ven har fået en - det er moderne - de lige har lyst til en at putte med engang i mellem ! At være sej med osv.... Og så når flippet er ovre så ud til højre med hunden ! At disse mennesker føler de kan være dem selv bekendte ! Skal da ikke sige at vi ikke også kan komme i den situaton ! Men vi har da gennemtænkt de forskellige muligheder inden vi fik dyr ! åhh ALTSÅ....
mar 2007
Følger: 37 Følgere: 34 Hunde: 1 Emner: 74 Svar: 1.103
men ud fra andre folks grunde til at gå af med hund, skulle vi være af med xenta for læænge siden.. (vi vælger jo så bare at omprioritere.. alle har tid osv nok, hvis man vælger at ligge sine normale rutiner om, så hunden kommer i første række)
mange glemm: DU VALGTE HUNDEN, DEN VALGTE IKKE DIG!!!!!!!!!!!
apr 2008
apr 2008
Modsiger de ikke sig selv lidt ? Dyrplageri ? Det er det sq når man giver en 10 år gammel hund væk !
Det er med stor sorg at vi grundet seperation er vi nødsaget til at skille os af med vores livsledsager Emma.
Emma er 10 år men stadig ungdommelig og aktiv.
En enormt kærlig hund.
Hun er verdens dejligste selskabshund og har en fin stamtavle.
Emma er en menneskehund og aldrig rigtig gået op af eller op i, andre hunde.
Søger KUN hjem hos en ældre dame, herre eller par (pensionister) da vi er af den opfattelse at det er dyreplageri at have en hund hvis man eks. har fuldtidsjob.....hun er en god "gård"hund og ville være glad hvis fremtidige ejer har egen have (hun strejfer ikke). Hun har dog boet de første 6 år af hendes liv i en lejlighed så der ville hun også kunne fungere.
Gives KUN væk til den/de rigtige da hun er så "værdifuld" at hun ikke kan købes for penge
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.577
"Kørerkort til dyr STRAKS" og har man ikke sådan et, så må man bare ikke anskaffe sig et dyr, så måske nogen ku lærer det.
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.577
Hva med hende der vil lave hvalpe på sin 9årige tæve, hendes dyrlæge har sagt god for det, så alle andres meninger er bare idiotikse bemærkninger i hendes øjne eller ører. Jeg er sgu chokkeret.
apr 2008
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 7.102
vi blev også overrasket over 'arbejdet' da vi fik vores første hund, men vi er da vokset med opgaven, og kan idag slet ikke forestille os en tilværelse uden hund:-)
apr 2008
mar 2007
og ja kørekort til dyr skal ind.. ikk kun til "kamphunde-ejere" men til alle slags!! de er sku lige krævende!!
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 7.102
aug 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 416 Svar: 5.184
Til den anden med dårlige undskyldninger for at skille sig af med hunden.
Hvis de ikke gider den mere har den da bedre af at komme et andet sted hen.
Det er tidens trend at anskaffe sig et eller andet, og så kassere det igen hvis det ikke længere er interessant.
Sørgeligt. ja men der er der sgu ret meget der er, hvad med den globale opvarmning, eller alle de hunde som dør af sult i andre lande eller mennesker?????
mar 2007
Hendes udseende.
Hun er blå brindle med hvid.
Hun er en meget livlig hvalp, som elsker at lege og gå ture både i byen og ved skov og strand. Hun er vaccineret, chippet, og har fået 2 gange ormekur. flere billeder kan sendes via mail, og for spørgsmål kan i bare skrive en sms eller ringe.
Temprement. Hun kan sagtens med børn og andre hunde, hun bliver lidt små sur når de større hunde tromler hende ned hehe
Hun er 16 uger gammel nu.
hvad siger i så?? lgie set på baboom.. arg!!!!
apr 2008
aug 2006
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
aug 2006
jan 2005
Men det undrer mig bare *S* Men dyyygtig Dorte *S*
jan 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 37 Svar: 445
Kan kun give dig ret,, ville aldrig kunne sælge min hund,, jeg ville kunne finde en løsning på problemet på denene eller anden måde,,
Syns også det er ganske frygteligt at tænke på, nogen folk ikke gør sig større tanker om det ansvar at have hund inden de går ud og køber en,,
som tidligere skrevet af Ninna -med en dejlig dober-pige .
så er det dig der vælger hunden og ikke omvendt,,
bedre kunne det vist ikk siges!!!
mar 2007
vi har haft problemer emd at xenta ikk vil være alne,e og har søgt råd flere steder, og nogle råd gav mig et sort hjerete :"hvorfor sælger ihende ikk abre" HAALLOOO, det ikk hendes problem, derfor skal det ikk gå ud over hende.. ved at sælge ændres problemet ikke!! men så langt kan folk ikke se..
apr 2008
jan 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 37 Svar: 445
Lige præcis,, Man må jo indordne sig efter hunden og ikke omvendt,, den kan jo ikke gøre for hvem den havner hos!!
jan 2005
Det er svært at forklare på skrift *GG*
wushaaaaaa - Må tælle til 10 !!! ARGHH