{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
890 visninger | Oprettet:

Nøj, hvor er jeg lettet! (ikke hund)!! {{forumTopicSubject}}

Onsdag klager min søn over at han har ondt i maven, og inden længe har han lidt feber og kaster op. Dette er 3 gang han er syg på den måde, og hver gang har det bare været et mindre maveonde der har varet 1 dag eller 2. Natten til torsdag ringer vi til lægevagten både fordi min søn ikke vil drikke noget (det ryger op hver gang han drikker lidt), samt at han klager en del over smerter i maven og græder. Lægevagten kommer og undersøger ham og siger at vi skal få ham til at drikke, og bliver det værre skal vi ringe igen, samt at lægen vil ringe mellem kl. 7 og 8 og høre hvordan det går. Lægen ringer også, og på det tidspunkt går det godt nok. Jeg skal ud og køre, og imens jeg er væk, klager min søn sig igen og min mand ringer til vores egen læge og får en tid. Kl. 11 ringer min mand og siger at sønnen skal indlægges pga. mistanke om blindtarmsbetændelse og jeg farer hjem.

Sønnen bliver indlagt og der kommer jeg ved ikke hvor mange læger og trykker på maven, samt bliver der scannet og taget blodprøver til dit og dat.

Enden på det hele bliver at sønnen ikke har blindtarmsbetændelse, men en ondartet mavevirus.

Men altså hvor det lettede at komme hjem igen og se at han er ved at være sig gamle jeg.

Nu er nervøsiteten endelig rystet af, og man kan ånde lettet op!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nøj, hvor er jeg lettet! (ikke hund)!!
  • #1   20. jun 2008 Puhhh hvor godt at høre - kan godt følge dig og godt det ikke var alvorligt. Der er sku ikke noget værre end når de små pus er syge.

• #2   20. jun 2008 Pu ha godt det ikke var noget alvorligt, som de andre skriver så er der ikke noget værre end når ens små pus er syge.

• #3   20. jun 2008 Det værste var næsten da han skulle scannes. Det ville lægerne gerne at han blev for at de kunne udelukke at der var andet galt. Under scaningen blev der taget ca 15-20 billeder, og for hvert klik blev man mere nervøs. Min mand og jeg stod til sidst og ventede på en eller anden dårlig diagnose pga. alle de billeder, men de sagde så at det var normalt med alle de billeder for de blev gemt i journalen til en anden gang.

Men altså, man får godt nok mange bange anelser når ens børn er syge!!!

Er bare så glad for at han har det godt igen!!!

• #4   20. jun 2008 Pyha, det var dat godt at det ikke var "værre". Håber snart han er oven på igen. Man kan da sige at for en gangs skyld var de da oppe på dupperne de læger, andre gange skal patienterne nærmest dø før der bliver gjort noget.

god bedring med ham.

Kommentér på:
Nøj, hvor er jeg lettet! (ikke hund)!!

Annonce