254 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

overskrifter overskrifter

Jeg synes det er ret dårligt at vi skal skrive en korrekt overskrift til vores emner her på hg, når admin eller Ha'erne må skrive "off topic, ikke hunderelateret snak" da jeg mener at nye billeder,udfordringer, stemmer og personlige historier, erfaringer om sine hunde er meget hunderelateret.

Hvad mener i??
Jeg synes personligt at den skal laves om, da nye brugere der ikke har fulgt den udvikling, måske kan forstå det på den måde, at det er om alt muligt andet end hunde.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  overskrifter
  • #1   31. okt 2005 øv altså nu havde jeg ellers lige troet at der ikke var oprettet en tråd om dette emne, synes jeg havde kigget godt efter smiley Måske mine trætte øjne ikke helt kan følge med smiley Tak for det bettina, rart at vide at flere har det på samme måde smiley håber ikke jeg får skal ud af nogen smiley *loool*

• #2   31. okt 2005 jeps det ved jeg bettina, men de nye regler er jo blevet så strenge så er helt bange for at få "skæld ud" når man laver en ny tråd, der allerede er oprettet smiley Jeg tror bare jeg holder mig til at læse emnerne det næste stykke tid smiley *looool*

• #3   31. okt 2005 rikke : det kan godt være at i mener det skal hedde off topic, men der er mange brugere der ikke mener det. og hvis du læser hvad jeg skriver står der en forklaring på hvorfor jeg netop ikke synes det skal hedde off topic, ikke hunderelateret snak, da det er lige så meget hundesnak som det andet, måske på et andet plan, men måske man skulle kalde off topic for generel snak, og generel snak for noget andet, for det er jo ikke bare generel snak vel????

• #4   31. okt 2005 det er vores forskellige meninger, kunne bedre lide hg før alt blev lavet om. Selvfølgelig mener jeg også at det sidste du skriver ikke er hunderelateret, men udfordringer osv, er da bestemt relateret da det jo stadig er et hundegalleri og ikke en debat hjemmeside. det er jo derfor man bliver bruger på hg ikke sandt??? For at lave en profil af sin hund osv??

• #5   1. nov 2005 ja jeg ved godt man selv kan vælge, men som jeg skriver tidligere: Hvad med nye brugere??? Vil i sende en forklaring på hvad general snak er og hvad off topic snak er..... hvis vi "gamle" brugere har haft så svært ved det, og brugt så meget tid på at diskutere frem og tilbage hvordan tror du så de nye vil have det??

Jeg synes også det er lidt trist at når man opretter en tråd herinde er der ikke så mange responser på det som det havde før. Mener lidt at dem der gerne vil have noget frem inde i det der nu hedder off topic, bliver lidt til side set. Meeeen jeg giver det noget tid, ellers må jeg indrømme at jeg ikke har lyst til at være bruger herinde mere.....

• #6   1. nov 2005 rikke: jeg mener da at det er jer HA'er der skal give det videre til admin hvad skulle vi ellers bruge jer til?? alt der bliver sagt til jer skal i da vel give videre?? derfor er det da klart at jeg går til jer med det når der nu står hjælpe admins......

• #7   1. nov 2005 Bettina: det var faktisk rigtig mange der klagede over at de gode tråde forsvandt for hurtigt på grund af nye billeder og udf

• #8   1. nov 2005 netop bettina, og jeg tror de vil få svært ved det når der jo som sagt står ikke hunderelateret snak!! Det er da klart at folk der kun er interesseret i at tale om hunde ikke gider at gå ind i det forum!!! Hvis de ikke kender til hvad off topic står for..

• #9   1. nov 2005 Carina: vi er da ikke blevet et talerør for hver enkelt

• #10   1. nov 2005 det er da klart at hvis vi kan se at flere og flere tager en ting op gør vi det da også

• #11   1. nov 2005 rikke hør nu hvad jeg siger.... JEG TALER OM DE NYE BRUGERE!!! ikke dem der har fattet hvad det står for! hvis der kom en ny bruger om en uge tror du så de vil kunne finde ud af det??? og se lige den tråd bettina har lagt. Så jo det er ikke kun mig der har det på den her måde, og rikke jeg synes på en måde du nedgør mig ved at sige at jeg går i lidt små sko. Hvis man skal have sådan nogle ting at vide, har jeg overhovedet ikke lyst til at dele min mening med nogen herinde på hg.
    og hvem bestemmer hvilke emner der er vigtigere end andre???

og claus, hvis du læser nogle af de tråde bettina har lagt ind, kan du se det ikke kun er for mig i skal være et talerør......

• #12   1. nov 2005 lige efter "nogle ting at hvad" skal der stå: for at skrive hvad man føler og mener

• #13   1. nov 2005 det står selvfølgelig for min egen regning men jeg syntes snart at i skulle tage og vende pladen

• #14   1. nov 2005 ´klokken er vist blevet mange der skal stå vide ikke hvad smiley

• #15   1. nov 2005 tak for støtten bettina, Vikan lige skrives ved imorgen *looool*

• #16   1. nov 2005 jo det gør jeg da selvfølgelig, jeg siger bare at når vi nu har haft så mange problemer med det, hvad tror du så de nye får!!??!! hvad er det store problem i at lave en overskrift om?? der er jo så meget andet der er blevet lavet om.... ikke for at lyde ond eller noget, men når man så har spørgsmål og gerne vil guides, hvordan kan du så finde på at komme med sådan en bemærkining om at gå i for små sko??? så har man virkelig ikke lyst til at spørge om hjælp............

• #17   1. nov 2005 vil gå i seng nu men his i får lyst til at svare på det sidste vil jeg tjekke det imorgen....

• #18   1. nov 2005 det eneste jeg ville med den her tråd var at få lavet overskrifterne om, ikke andet smiley
    jeg har ikke skældt ud jeg har sagt min mening, der er stor forskel, og jo jeg har spurgt om hjælp, det var ikke lige nødvendigvis ha jeg spurgte, men min første kommentar, står der Hvad synes i???

• #19   1. nov 2005 Vil altså lige ytre min "beskedne" mening til OT ..*ss*

Jeg er glad for den, og der har været en masse uopfordrede tråde af brugere, der tilkendegav hvor træt de var af bytte stemmer og billed trådene. Bla mig ! *ss*

Derimod har der ikke været en masse uopfordrede tråde, hvor brugerne tilkendegav; at de var glad for de muligheder der nu engang var *ss*

Nu er der jo også mulighed for at vælge OT til og fra efter behov, så jeg syntes det alt i alt er til ug.. *gg*

/Moster.

• #20   1. nov 2005 Hov glemte lige noget..

Jeg syntes også det er godt, at overskriften skal svare til indeholdet i teksten.. Jeg er utallige gange blevet irriteret over F.eks: -Hjæælp akut !.. xxx taber i sine udfordringer..

Træls overskrift i mine termer ! *ss*

Mange hilsner
    Moster. *ss'

• #21   1. nov 2005 Jeg kan heller ikke forstå, hvordan det nye system kan være træls.

Vi har tigget og bedt om disse ændringer og nu er de har endelige, ja vi skal da lige vende os til det, således skal HAerne, så prøv lige at træk vejret og cut it some slack.

Jeg er os enig med moster mht overskriften, det er ikke alle der kigger samtlige tråde igennem, men derimod dem, som er relevant.

Kommentér på:
overskrifter

Annonce