{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
576 visninger | Oprettet:

Undre mig ?! {{forumTopicSubject}}

( Ja - jeg gør alt for ikke at komme igang med rengøringen - i er sløve i dag på HG :-S )

Meeen nu til mit spørgsmål som egentlig mere er en konstatering - Hvorfor er det ok at små hunde chi... osv skal besørge på en avis ? Havde det været en stor hund havde man haft halvdelen af HG på nakken ! Men jeg synes personligt at det er forkert at de små skal gøre det på en avis ! De har vel også brug for gåture såvel som de store ? Ved godt at de ikke skal have lige så meget motion - men ud at gå skal de da ! Eller hvaaaa ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Undre mig ?!
  • #1   13. jun 2008 en avis skal kun skides på hvis hunden ikke er renlig endnu... det kan aldrig erstatte en luftetur....

• #2   13. jun 2008 Er der nogen, der synes det er okay?

Det synes jeg da bestemt ikke.. En hund er en hund, og skal luftes..

Jeg kan forstå at avistræne en hvalp.. det prøvede jeg også med Luna, hun syntes så bare det var sjovere at splitte aviserne af og så tisse på gulvet *G*

• #3   13. jun 2008 Gør de det da ?
    Adder..

Det er ikke okay i min verden at en voksen hund besørger indenfor.. Små hvalpe er jo noget helt andet

• #4   13. jun 2008 Sidsel ! Nej ville jeg ogsp mene ! Men at lære dem at gå på avis , så kan man vel ligeså godt lære dem at gøre det udenfor ? Mange steder læser jeg i tricks at deres hund kan besørge på avisen !

• #5   13. jun 2008 Det er da vidst osse begrænset hvor mange der synes det er ok.

Me så da den anden dag en hjemmeside med en chi-opdrætter der skrev at det osse var en fremragende hund til ældre der ikke kunne gå på lufteture, da den jo var så lille at den ikke behøvede ret meget plads/motion og bare kunne lære at bruge en kattebakke
    -så måske det er sådanne steder det går galt?

• #6   13. jun 2008 Hvad skal en hund med en avis, den kan jo ikke læse...
    Det er da kun et spørgsmål om at træne mor eller far til at lette røven og gå udenfor..

• #7   13. jun 2008 Netop - i sidste uge læste jeg en pige der skrev dumme hund - fordi den altid sked lidt ved siden af avisen og det var hun træt af ! Gå dog en tur med hunde K******

• #8   13. jun 2008 Jeg kender en som bor længere nede af vejen.. Han går tur med hunden hverdag flere gange dagligt ,. men hun vil hellere benytte sig af kattebakken, så hvergang når de kommer hjem efter en tur.. går hunden på kattebakke.. Det er lidt sjovt smiley jeg møder ham tit når de er ude og gå ture smiley , det er forresten en shetland sheepdog (staves? smiley )

• #9   13. jun 2008 *GGGGG*

så skulle jeg skrive på pølses profil at han kan pisse på badeværelses måtten hvis han har haft et lille uheld.. *gg*

• #11   13. jun 2008 jeg må indrømme, hvis det var ashlan eller bamse som skulle have et uheld inden for.. så skulle det altså være Bamse ><

• #12   14. jun 2008 pixel havde da osse uheld indenfor da hun var helt bette... det fandt jeg da ikke aviserne frem. Et eller andet sted synes jeg at det signalerer at så må man godt - og gu må hun ej. Vi havde bare en periode hvor 'vi' ikke holdt os så godt, og hvis jeg skal lade tvivlen komme hende til gode, så er det langt fra sikkert at hun har kunne vække mig.
    And what the heck... kludetæpper er da nemme at vaske.

Kommentér på:
Undre mig ?!

Annonce