Nu må det snart stoppe!!!!!!!! {{forumTopicSubject}}
Altså, jeg opgi´r!
Nu har jeg de sidste par dage brugt tid og energi på at skrive indlæg til tråde, der så er slettet, når jeg poster mit indlæg.
Ikke for noget, så forstår jeg altså godt, at der ikke sker meget herinde, for det er altså hamrende irriterende. Jeg forstår godt, at der skal herske en god tone herinde, og at folk ikke skal svine hinanden til, men gi´det da lige en chance. Det ku´jo være at tråden endte med at blive en rigtig fornuftig debat anyway. Er det overhovedet tilladt at prøve at få en debat igang herinde mere???
Altså, personligt stopper jeg for en periode med at ofre tid herinde, når det ikke betaler sig alligevel!
dec 2004
Følger: 70 Følgere: 70 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 387
Det er blevet rimelig belastende herinde efterhånden.. Fy fy skamme skamme....
okt 2004
Følger: 53 Følgere: 61 Hunde: 2 Emner: 121 Svar: 12.333
Man kan godt føle sig lidt som en yoyo ;o)
nov 2004
Følger: 34 Følgere: 34 Hunde: 2 Emner: 48 Svar: 1.427
Og de forgangne dage er der osse blevet slettet tråde, ligesom jeg har forsøgt at poste indlæg. Og jeg ved godt, at nogle er blevet slettet pga. brugerne har slettet sig, men der er altså også blevet slettet tråde, der ikke har været startet af de brugere. Jeg kan ikke huske navnene, men det kan da umuligt kun være mig, der har oplevet det.
Jeg har fuld forståelse for, at folk ikke skal hænges ud i forummet, men jeg kunne godt ønske mig, at man lige så, hvad det udartede sig til, inden de blev slettet. Vi brugere kan jo være ret så fornuftige, så en tråd faktisk udarter sig på den fede måde.
Jeg har tjekket de indlæg, der er blevet flyttet, også efter jeg har forsøgt at poste et indlæg, så den har jeg fanget *gg*
nov 2004
Følger: 34 Følgere: 34 Hunde: 2 Emner: 48 Svar: 1.427
Fkatum er, at det er hamrende irriterende at bruge tid og energi på at skrive et indlæg, for så at finde ud af, at tråden er væk, når man poster det. Det er sket for mig en del gange de sidste dage, så igår blev det mig altså bare for meget.
Men jeg må jo bare acceptere tingene som de er!
Nu må det snart stoppe!!!!!!!!