1.611 visninger
|
Oprettet:
Hælp til morgenvækning {{forumTopicSubject}}
Hej alle!
Da mine forældre snart har sølvbryllup, er min søster og jeg ved at snakke om hvad vi vil arrangere til selve dagen, og så tænkte jeg om ikke der er nogne herinde der har en masse guldkorn de vil dele med mig??
Jeg vil gerne høre lidt om hvordan i har gjort, hvad kl. begyndte i? Hvordan lavede i æresporten? Hvem var med til og hjælpe? Og hvad med annoncering i div. aviser?
Jeg kan godt se på det hele at det hurtigt løber op hvis også de skal have en gave ved siden af, men det er nu også okay, det er jo KUN en gang de holder sølvbryllup!!
Glæder mig til jeres hjælp
Heidi
nov 2005
Følger: 18 Følgere: 23 Hunde: 1 Emner: 142 Svar: 3.903
Men til selve morgenen, der havde vi fået nogle fra aarhus pigegarde til at komme og spille, men der blev sunget.
og om selve aftnen der holdte vi tale for sølvbrudeparret (mine forældre) men mine forældre havde selv valgt at holde festen, og vidste at folk ville komme om morgenen, så de havde dækket op til nogle stykker, men at der kom over 50 mennesker for at ønske tillykke om morgenen var de ikke klar over:-)
feb 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 76 Svar: 4.089
Familie og nabore hjalp/ arrengerede æresport. (den blev bundet i genboens lade) spørg eventuelt nogle af de lidt ældre i familien, de kender sikkert nogle der har et stativ til den, eller som kan lave et.
Hvor jeg kommer fra har man den her Port stående ude ved vejen/ havelågen Hvor det er gran hæftet på et træstativ. og hele vejen ind til døren og rundt om denne er der så gran guialander. disse pyntet med blomster når det er hængt op, ( der er sikkert mange der har blomster i haven).
(På Lolland er der også lyskæder i æresporten og lys bag det skilt man sættet i toppen med navne og datoen for Brydeparret, bryllup og sølvbryllup).
Dagen før blev der dækket op i hele huset hjemme hos far og mor, og om morgnen var jeg oppe lidt i 5, for at starte med at lave kaffe og få sat pålæg ost osv på bordene, min bror havde det bestilte morgenbrød med fra bageren, og da klokken var 6 blev de "vækket" med sang. (de havde selvfølgelig også været oppe kl5...:-))
Men de havde også selv inviteret til morgenkaffe, og sat en annonce i lokalavisen..
mar 2006
Følger: 28 Følgere: 27 Hunde: 1 Emner: 31 Svar: 896
Jeg regner med at der er morgenvækning kl. 7, men ved endnu ikke om vi skal bestille nogen til at komme og spille, det er dog ikke helt billigt... Hvad angår morgenmaden så står de selv for den så det er mere det med æresporten og det udenfor vi skal stå for og så nok også en annonce...
Hælp til morgenvækning