1.690 visninger
|
Oprettet:
Hjææææææælp!! Kreative tanker søges!! {{forumTopicSubject}}
Hej hej
Jeg skal holde fødselsdag på lørdag... Og jeg har haft i tankerne at lave nogle små sedler under hver tallerken hvor hver person skal lave det der står på sedlen...
Fx. Kunne der stå, når nogen siger skål, råber du kykkelikyy og på en andens kunne der stå når du hører en der siger kykelikyy skal du sige yes sir.. Osv osv...
Men har bare ikke så mange ideer... Det skal være noget der er hyle sjovt folk skal gøre....
Er der nogen der her nogle ideer????
Pleaaaaase!!
apr 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 3 Svar: 22
- en person skal holde en lille tale hver gang der er en der går på toilet
dette kan også deles op så det kun er når det er en dame der går ud og hvis det er en mand, er der en der skal rejse sig op og synge et vers fra en sang fx. se den lille katte killing eller lign.
- når der skåles er der en der skal give hånd til personerne ved siden af sig altså begge sider og sig pænt god dag.
- en der skal rejse sig op og sige godt vejr i dag når fx sidemanden drikker en tår
- en der skal rejse sig og gå en tur rundt om bordet eller sin stol når der siges skål eller lign.
ved ikke om det kan bruges, men det var da lidt ideer hehe
feb 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 76 Svar: 4.089
jun 2006
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 119 Svar: 1.802
Èn terning pr 5-6 mand.
èt slag pr person.
Slår man en sekser...så er det ud og vake op.
Og så går det ellers bare derudaf...
Når der kommer en ny "stakkel-med-en-sekser" rykker opvaskemanden hen og tørrer af.
På den måde får man hurtigt køkkenet ryddet og kan slappe af og hygge sig.
Er man en større flok, sætter man flere terninger igang, og så kan man sagtens lave drikke-regler, hvis den ene terning indhenter den anden osv undervejs..;o)
Nu er vi alle blevet husejere MED OPVASKEMASKINE, så dette spil er fortid nu, men NØØØJ, hvor har vi spillet det mange gange!!
aug 2006
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 4 Emner: 5 Svar: 66
En der skal fortælle en joke hver 10 minut.
En der skal skåle hele tiden...
En der skal lægge uhæmmet meget an på alle af samme køn...
Jeg ku blive ved
I øvrigt en rigtig sjov lille leg
feb 2006
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 64 Svar: 288
Hjææææææælp!! Kreative tanker søges!!