{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.874 visninger | Oprettet:

Bryllup indslag... hjælp... :( {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg skal være brudepige til min venindes bryllup og der skal selvfølgelig være noget underholdning fra min side.. Jeg dur bare ikke til taler og synes ikke en sang er noget jeg vil rode mig ud i (for kedeligt)..

Så min bøn er, om nogen har nogle gode idéer til nogle lege, eller sjove indslag, som jeg kunne bruge??

Takker smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bryllup indslag... hjælp... :(
  • #1   4. jun 2008 Et sjovt indslag kan være et klipshow med billeder fra gode stunder smiley

• #2   4. jun 2008 Det er måske ikke lige frem sjovt og festligt, men noget brudeparret forhåbentlig vil sætte stor pris på =o)

Sæt et stort lærred op på et staffeli og stil malegrej klar (husk at afdække gulvet), så kan alle gæsterne male en persolig ting på lærredet til brudeparret =o)

• #3   4. jun 2008 Uddel små sedler (evt. formet som hjerter) til alle gæsterne. På denne seddel kan de skrive et løfte til brudeparret (f.eks en go middag, bytur, hvis de har børn så et tilbud om børnepasning osv). Løftet skal være indfriet i løbet af et år. Alle sedlerne skal samles sammen i en æske/vinkasse eller hvad der måske symbolicere parret og gives til brudeparret og fortælle dem at de først må åbne kassen på deres 1 års bryllupsdag og se hvad folk har lovet og om de har indfriet det

• #5   4. jun 2008 Jeg var til min brors bryllup her i weekenden - og et par af hans kammerater havde lavet det sejeste indslag (synes jeg).

Det var et bingospil - alle fik et nummer og så var der gavekort til de forskellige numre. Gavekortene var på noget, de skulle gøre for/med brudeparret. F.eks. vandt min kæreste et gavekort på at holde mortens aften for dem. Der var også gavekort på at pudse vinduer, gøre haven vinterklar, gøre haven sommerklar, holde grillfest, tage parret med på tur til tyskland osv.

På den måde ville parret hver eneste mdr. have et eller andet som minder dem om deres bryllup det næste år frem.

Det synes jeg er en fantastisk ide.

• #6   4. jun 2008 De fik også en kærlighedsparaply med hjerter på - hvor der så hang billeder i af de to! Og en kiste med hjerter af pap hvor alle kunne få lov at skrive vise ord på til brudeparret.

• #8   4. jun 2008 Den med at male på lærred, er der nogen gange knyttet en sang til, så er sangen kopieret på papir af den farve som gæsten skal male med.

Mel. er Jeg Vil Male dagen.....

så når man synger det vers der passer til, rejser alle med den farve sig, og går til lærredet, og man synger det vers indtil alle af samme farve har malet, osv.

kan selvfølgelig blive en helaftens forestilling, hvis der er 100 gæster

• #9   4. jun 2008 ej hvor nogle rigtig gode idéer alle sammen. Tusinde tak smiley Der er helt sikkert nogen og flere idéer jeg vil bruge.. Der reddede i mig sq ;D

• #10   4. jun 2008 da jeg blev gift for 10 år siden, holdte brudepigen hverken tale eller andet.
    du skal huske at du skal have det godt med sat stå frem, ellers bliver det ikke ne god oplevelse

• #11   4. jun 2008 lone S>> det er jo nemlig det.. det er ikke så meget at jeg ikke tør tale, jeg bliver bare så rørt (og begynder at stortude) når jeg fortæller/snakker om følelser og bestemt når det er min bedste veninde.. (Jeg er vist en man kalder tudemarie, når det handler om følelser smiley )

Så jeg skal finde et rigtig godt sjovt indslag, som de vil elske og som ikke får mig til at tude.. smiley

Kommentér på:
Bryllup indslag... hjælp... :(

Annonce