{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
693 visninger | Oprettet:

Tror Felix har "knækket" ham!! :o) {{forumTopicSubject}}

Vi er en familie med far, mor og 3 børn. Jeg (mor) og mine 3 børn er helt vild med hunde. Farmand kan godt lufte, fodre, give vand osv. Men han er (var) ikke typen som sådan kælede eller legede med hunden.

Men så landede Felix i vores hjem. Når vi andre ser til så er farmand som han altid har været, men så når han tror vi ikke ser det, så er det en anden sag.

Når han ikke tror vi lytter, så er hans stemme en anden når han taler til Felix.

Når han tror vi ikke ser, så løfter han Felix op over det høje trin ved terrasedøren.

Når han tror vi er optaget,så kan han finde på at kæle med Felix.

Ja,med andre ord når farmand ved vi ser og lytter, så er han som han plejer. Og når så farmand tror vi ikke han høre og se, ja så bliver han blød om hjertet, for Felix er jo sådan en sød lille hund!!!

Men vi fortæller ikke farmand at vi har gennemskuet ham, for han er jo en stæk og stor mand, som ikke bliver blød i knæene, fordi den lille hund er så sød.

Men kloge lille Felix ved bedre, for han ved godt at han har knækket den store mand, og fået en plads i hans hjerte, selv om den der store mand til enhver tid vil nægte hvis man spørger ham!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tror Felix har "knækket" ham!! :o)
  • #1   1. jun 2008 Åårh hvor sødt smiley Min mor ville absolut heller ikke have endnu en hund, men nu er hun den der først løfter Molly op og sidder med hende smiley

  • #2   1. jun 2008 Uuuuh det kender jeg dælme godt til med min far ... Vores hund eksisterede slet ikke for min far til at starte med ... Indtil den første gang han så ham sammen med et barn ... Der sad han sku med tårer i øjnene ! GG

  • #3   1. jun 2008 hihi lydder præcis som min far med vores gamle kat... smiley

  • #4   1. jun 2008 *SS* Hvor sødt!!

    2 søde hundeøjne kan få næsten enhver til at smelte:-)


  • #5   1. jun 2008 Da jeg stadig boede hjemme, havde min mor og jeg (og min far, viste det sig) 3 goldenhanner. Når han vidste at vi kunne høre ham, gik han og mumlede at "de har kun fået de 3 hunde for at jeg skal falde og brække halsen, så de kan få min livsforsikring udbetalt"........*GGGGG* Men når han troede sig uset og ikke hørt, sad han og nussede med hundene og var der dyrlægeregninger, som skulle betales, skulle farmand nok træde til.........Han var helt knust, når de skulle aflives.....Så hundehader?? Næppe.......*GGGGGGGG*

  • #6   1. jun 2008 I dag ckokkerede farmand mig så igen. Jeg skulle i Maxi Zoo og have et transportbur og en ekstra hundekurv som var på tilbud. Normalt har han altid nægtet at gå med ind i den forretning. Men i dag gik han med ind,og da vi gik op til kassen var jeg ved at gå i koma, for hvad gjorde manden???? Han stillede sig i kø...hev dankortet op og betalte!!! Mors hage hang nede ved knæene og havde svært ved at få den med ind i bilen.

    Sikke en gyser, gu ved hvad det her ender med???? Skal jeg ud og købe ny seng om en lille måneds tid fordi Felix skal sove med farmand???????? Fortsættelse følger!!!!!!!! :o)


  • #7   2. jun 2008 Hehe hvor sødt :-). Vi har ingen farmandsproblemer af den slags, tvært om kan kæresten godt blive lidt misundelig fordi Giz mest er mors hund haha. Hvis vi for eks har været et sted henne uden Giz og kommer hjem, så har den lille mand kun tid til at hilse på sin moar og overser gerne sin farmand, det bliver kæresten en lille smule stødt over hehe. Meeen de 2 har nu også deres egne specielle lege, så helt skidt er det ikke *GG*

Kommentér på:
Tror Felix har "knækket" ham!! :o)

Annonce