Tror Felix har "knækket" ham!! :o) {{forumTopicSubject}}
Vi er en familie med far, mor og 3 børn. Jeg (mor) og mine 3 børn er helt vild med hunde. Farmand kan godt lufte, fodre, give vand osv. Men han er (var) ikke typen som sådan kælede eller legede med hunden.
Men så landede Felix i vores hjem. Når vi andre ser til så er farmand som han altid har været, men så når han tror vi ikke ser det, så er det en anden sag.
Når han ikke tror vi lytter, så er hans stemme en anden når han taler til Felix.
Når han tror vi ikke ser, så løfter han Felix op over det høje trin ved terrasedøren.
Når han tror vi er optaget,så kan han finde på at kæle med Felix.
Ja,med andre ord når farmand ved vi ser og lytter, så er han som han plejer. Og når så farmand tror vi ikke han høre og se, ja så bliver han blød om hjertet, for Felix er jo sådan en sød lille hund!!!
Men vi fortæller ikke farmand at vi har gennemskuet ham, for han er jo en stæk og stor mand, som ikke bliver blød i knæene, fordi den lille hund er så sød.
Men kloge lille Felix ved bedre, for han ved godt at han har knækket den store mand, og fået en plads i hans hjerte, selv om den der store mand til enhver tid vil nægte hvis man spørger ham!!!
okt 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 36 Svar: 418
sep 2007
Følger: 16 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 382 Svar: 4.891
okt 2007
Følger: 33 Følgere: 30 Hunde: 2 Emner: 146 Svar: 2.590
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 423 Svar: 3.419
2 søde hundeøjne kan få næsten enhver til at smelte:-)
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.141 Svar: 38.617
maj 2006
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 137 Svar: 2.558
Sikke en gyser, gu ved hvad det her ender med???? Skal jeg ud og købe ny seng om en lille måneds tid fordi Felix skal sove med farmand???????? Fortsættelse følger!!!!!!!! :o)
feb 2008
Følger: 39 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 343 Svar: 3.610
Tror Felix har "knækket" ham!! :o)