{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
516 visninger | Oprettet:

politiet og mine retigheder {{forumTopicSubject}}

blev stoppet i min bil af politiet i nat langt ude på lars &%/(/(( marker.. de syntes at det var MEGET mærkeligt at jeg kørte rundt derude om natten!! derfor syntes de lige at de skulle se id på min passager, og gennemrode bilen..
et kvarter efter stopper de min kæreste som er på vej hend til os og kropsvicitere ham..
har de lov til at gøre disse ting når de ikke har noget at begrunde deres (tilsyneladende) mistanke, de ville ikke engang sige hvad de mistænkte os for??
meget ubehagelig oplevelse

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  politiet og mine retigheder
  • #1   29. maj 2008 ups skal lige se når der kommer indlæg

• #2   29. maj 2008 politiet kan altid stoppe og tjekke. men de skal selvfølgelig ha mistanke om det. sker det nogle gange mere, og i begge har rene straffeattester så kan der blive tale om chikane smiley

men ja, de må gerne hvis de har mistanke.

• #3   29. maj 2008 hvis der nu har været indbrud i et nærliggende hus, og du så kommer kørende i nærheden af det hus... om natten... Så tror de måske de er heldige at fange tyven..... jaa, ved det ikk.. bare et gæt

• #4   29. maj 2008 hvis man ikke har noget at skjule, så bør man da bare sige at det er ok, og takke for at nogen overhovedet gider være betjent idag, med den behandling de ofte for

• #5   29. maj 2008 Der er mange som køre rundt og grave et hul i jorden for at gemme coke, og alt det der lort under jorden så det var nok det de mistænkte jer for hehe. Bare rolig de kan ikke gøre noget som hels så længe du ikke har gjort noget ulovligt.

• #6   29. maj 2008 Er også blevet stoppen en nat jeg kkørte hjem fra min vagt. Så lige pludselig kom der hyl og blink og en bil som kørte ind foran mig og en på siden, så jeg blev tvunget til at stoppe.
    Blev lyst i ansigtet af en lygte så jeg kunne se nada. Og så efter at have set mit kørekort, så med det samme undskyld, og så drejede de rundt med sirener og blink og susede derfra.
    Hold fat hvor var jeg forskrækket bagefter, og mens det stod på.
    Jeg sidder og halvsover når jeg kører hjem om natten.

• #7   29. maj 2008 Hvorfor ik bare være glad for at se politiet gøre en indsats ? smiley

• #8   29. maj 2008 Ja det er jeg skam også, men der for kan jeg godt blive forskrækket

• #9   29. maj 2008 platugler: der er jeg ikke helt enig.. de var MEGET ubehaglige og tog mig væk fra bilen for at udspørge mig og lyse mig i øjnene osv.. tror det var fordi min passager var indvandre.. og min kæreste er også indvandre, men det gør da ikke et de har lov til at opføre sig som om man er kriminel.. har fuld respekt for pilitiet og er glad for at de er til,m men de kan starte med at opføre sig ordentligt overfor mig når jeg ikke har gjort noget ulovligt

• #10   29. maj 2008 det var den måde de opførte på der gjorde mig sur,, de var som sagt meget ubehaglige i deres tone og stillede de samme spørgsmål om og om igen fordi de ikke troede på mig?? er bare glad for jeg ikke havde mine hunde med for så var politiet da først amok

• #11   29. maj 2008 men de må da ikke kropsvicitere tilfældige mennesker på gaden må de??

• #12   29. maj 2008 Jeg er selv ved at skide i bukserne af skræk bare politiet holder ved siden af bilen .. smiley

Selvom jeg ved at jeg INTET har gjort , har jeg bare SÅ meget respekt for dem .. hehe .. smiley

• #15   29. maj 2008 er snart vandt til dem.. når man køre i en sort bmw i kbh med en indvandre bliver man stoppet hele tiden.. men det har var ude på landet og det eneste de syntes var underligt var at jeg vare der?? sagde jeg havde været hjemme hos en ven og nu var på vej hjem.. men de troede ikke på man kunne besøge sine venner så sent?+ til sidst fik jeg nok og sagde at nu gad jeg ikke svare på de samme spørgsmål flere gange og jeg havde ret til at køre her.. så kørte de endelig

• #16   29. maj 2008 har du nogen indvandre venner * M£TÖMÏCÄ* *?? hvis du har så har du sikert også set hvordan pilitiet er overfor dem. det gør mig så vred nogen gange

• #18   29. maj 2008 nynne B
    Har du så set hvordan nogen invandre kan være over for politiet??? Så kan sagtens følge dem og politiet gør kun deres arbejde.

-----

Synes også at man skal være glad for at der er folk som gerne vil være betjente, når man tænker på den behandling de nogen gange for fra folk.

• #19   29. maj 2008 De troede sikkert du var menneskesmugler *GG*

• #20   29. maj 2008 ... nu kan politiet jo ikke se din passagerer når det nu var mørkt..

• #22   30. maj 2008 nu vil jeg så sige, at hvis politiet ikke er helt som de burde være overfor nogle indvandre, så har det jo en grund - det er jo ikke fordi politiet en morgen vågnede op og tænkte...hhmmmm, dem kan vi ikke lide - det er jo et resultat af hvordan den gruppe selv behandler politiet og så sker der jo desværre nogle gange det, at alle bliver skåret over en kam.

Jeg mener stadig at hvis man bare tager det stille og roligt og ikke begynder på alt det brok, så har politiet ingen grund til ikke bare at fortage den undersøgelse, de nu have planlagt, og når de så intet finder, så sende jer vidre. Kan altså ikke se problemet

Kommentér på:
politiet og mine retigheder

Annonce