{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
735 visninger | Oprettet:

bryllup my a** {{forumTopicSubject}}

Nogle store royalister herinde ?
ja selv er jeg sgu ikke ...sad lige og så det der på tv2 hvor der var avis-overskrifter som
"jeg elsker ham så højt"
ja det ville jeg da også gøre sådan som han kan nasse på samfundet og få i hoved og røv

hvad mener i derude ?
burde vi ikke ha en DANSK prinsesse ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bryllup my a**
  • #1   23. maj 2008 Er sådan set ligeglad med om Prinsesserne er Danske eller Canadiske, eller hvor søren de er fra :o)
    - bare de passer sammen med Prinserne *G*

Og lige globryllyp skal der være plads til =)

• #2   23. maj 2008 vi burde ha en dansk ...alle de der "indvandre "..det er lidt for meget *GG*

• #3   23. maj 2008 Tja børnene må jo lbive 3/4 fransk og kun 1/4 dansk :S

• #4   23. maj 2008 For mig, kan hun sgu være af hvad afstamning det skal være, kan faktisk ikke være mere ligeglad :o)

Tvivler på, at jeg kommer til, at sidde klistret til skærmen i morgen, og ser bryllup, det skal da kun lige være fordi jeg kun har to kanaler og vælge imellem og der vises vidst ikke ret meget andet på de to end bryllup..

• #5   23. maj 2008 skal i sse det ?
    selv fordufter jeg hjemmefra ...orker ikke at sidde og glo på min mor og søster tude *G*

• #6   23. maj 2008 skal udstille mine hunde, men havde jeg været hjemme havde jeg aldrig set det . så hellere alt andet lort, synes det er lamt...

og ja synes også det er sjovt som de alle sammen finder alt andet end danskere selv dronningen, men grin egentlig er jeg ligeglad, synes nu bare det er sjovt at ingen af de royale par kommer fra samme land.

• #7   23. maj 2008 jeg overvejer at se Zulu udgaven med Brian Mørk XD

• #8   23. maj 2008 Jeg synes nu det værste er man nu de sidste 2 uger i hvert eneste vejrudsigt har hørt at det bliver pisse godt vejr til brylluppet i morgen... Måske de efteraber DR og deres genudsendelses hits...
    Det er lige før man håber der trækker et regnvejr ind smiley

• #9   23. maj 2008 Ja jeg plejer at se det.. men ikke det i morgen.. Det gider jeg ikke.. Har set den rigtige Mary blive gift

• #10   23. maj 2008 er sq ligeglad hvad land de kommer fra

så længe de er glade og forelsket så er det jo ok

• #11   23. maj 2008 Jeg er græsk-katolsk hvor i verden hun kommer fra. Så længe de elsker hinanden, så kan det vel være fløjtende ligegyldigt om hun er kornfed og blond, eller fransk og mørkhåret?

Og jeg er royalist, ihvertfald i en grad så jeg bestemt kan få øje på de kolosale fordele ved et kongehus kontra et præsidentembede, og dermed også sagtens kan få øje på den enorme publicity Danmark opnår ved at være et af verdens ældste kongedømmer..

• #12   23. maj 2008 i øvrigt har vi da en dansk prinssese så hvad er problemet?

• #13   23. maj 2008 nå Mie var bedre til at skrive end jeg var

jeg opgav *G*

men jeg har helt ens mening med Mie

• #14   23. maj 2008 Jeg tilstår blankt, at det rager mig en høstblomst at de skal giftes. Om hun er dansk eller ej er jeg såmænd også fløjtende ligeglad med. Han vil have hende og hun vil have ham, og så syns jeg de skal ha' lov til det.

...det eneste jeg ikke vil er at blive tvunget til at se det :o)

• #15   23. maj 2008 Hvor hun er fra i verden er mig inderligt ligegyldigt, bare de er glade for hinanden.

Jeg vile da være svært ked af det hvis jeg ikke havde måtte blive gift med min mand bare fordi han ikke var dansk.

Og på sin vis synes jeg det er helt fint at vi ikke har en prinsesse som har gået i Øster Bøvelse skole og som alle ved har ligget og råbrækket sig til alle halfester. Der er grænser for hvad jeg vil vide om andre mennesker.

Jeg tror helt ærligt ikke hun elsker ham for penge. Mig bekendt er hendes familie forholdsvis velhavende, så der er ikek ngoet at hente for hende der. Tilgengæld skal hun ned og bo på et gudsforladt sted i røven af Sønderjylland.... Tal lige om at trække nitten i lotteriet der.

Jeg skal trimme hund imorgen, så det kommer nok til at køre som baggrundsstøj.

• #16   23. maj 2008 janne- hvem er dansk prinsesse grin , ja går som sagt ikke så meegt op i konge familien,

jo du tænker vel på marys datter?

• #17   23. maj 2008 Benedikte og hendes døtre er vel også prinsesser til Danmark...

• #20   23. maj 2008 Karina *G*

ja hun er da prinssese af Danmark

• #21   23. maj 2008 *A.J - Brahe's personlige vogter *

Er faktisk ligeglad med kongehuset og hvad de foretager sig .. meen ..

SAY WHAT ?
    Ja undskyld mig , men hvad faen er det for noget racistisk pis at fyre af ?
    Det kan da være fuldstændig ligemeget hvor kvinden er fra .. Og at hun kommer her og nasser på samfundet er da heeeeelt ude i hampen altså ..

• #22   23. maj 2008 og hvad er en DANSKER egentlig ???

• #23   23. maj 2008 Nej jeg forstår heller ikke trådstarters pointe om at det skal være en dansker.

Vi er i et hundeforum hvor man stort set bliver lyst i ban hvis man går ind for indavl...... Så når nu kongefamilien laver en god gang outcrossing, så er det også galt????

• #24   24. maj 2008 Der er faktisk ikke den store tradition for danskere i den kongelige familie, hvis man tager hele historien med - vi har haft monarker fra hist og pist - og deres ægtefæller fra helt andre steder...

Og det ser da ud til at være gået ganske glimrende indtil nu - verdens ældste monarki... Noget må de da gøre rigtigt ;o)

• #25   24. maj 2008 Dansk, russisk, fransk eller fra simbabwe er sku egentligt ligeglad.

Det der irriterrer mig er af både DR1 og TV2 skal sende fra brylluppet, og ærlig talt, jeg betaler sku´ også licens og jeg gider ikke spilde min tid med såden en gang fis og tidsspild.

Min datter på 12 sagde i dag, hvorfor skal de dog sende det??? Om 2 måneder er de skilt igen og så starter det forfra!!!!!!!!!

Spilder ikke min tid på de kongelige og det ærger min r.. i laser at mine licenspenge bliver skudt af på sådan en gang gøgl. Så hellere en god film.

Ja bare min mening!!!!!!!!!!

• #26   24. maj 2008 I'm a doglover

Ja, vi er ikke uenige.

Men nogen vil se bryllup, andre vil se håndbold eller fodbold.

Jeg gider heller ikke se tv når der er håndbold på begge kanaler. intet kunne interessere mig fjernere. Men nu har jeg ikke tv, så jeg brokker mig ikke smiley

• #27   24. maj 2008 Det rager mig noget så......*** Er totalt ligeglad og har slet ikke set TV idag overhovedet. Er det imorgen de skal giftes?

• #28   24. maj 2008 Vi har 5 stk. tv og det piner mig at både Dr1 og TV2 sender det samme.

Heldigvis har vi så Viasat, men det piner mig alligevel at mine licenspenge går til sådan en gang gøgl, når Dr så klager over mangelen på penge!!!!!!!!
    Så hellere en film som genudsendelse end at det kongellige pjat!!!

Det kongelige fis siger mig ikke en skid, det er totalt tids- og pengespild!!!

Heldigvis kan man i nødstilfælde slukke for tvérne!!! :o)

• #29   24. maj 2008 Æhhhh? Det er EN dag?

Mon ikke det går?

Hvis man er så afhængig af fjernsynet at man ikke kan kapere, at det en enkel dag fyldes op med noget, man ikke gider at se , så tror jeg det er behandling, man trænger til ;o)

Jeg glæder mig i øvrigt til Tour De France... Tre ugers cykling - hver dag... MUMS ;o)

• #30   24. maj 2008 <b>H. M. Dronning Margrethe II til Danmark</b> er ikke engang selv 100 % dansker. Hendes nu afdøde mor, <b>H. K. H. Dronning Ingrid</b>, var svensker.

Potekram herfra.

• #31   24. maj 2008 Johanna A. K. M. I. L. S. S. Brüel

Lige præcis , det er da de færeste danskere der kan sige jeg er 100% dansk ..

Kommentér på:
bryllup my a**

Annonce