UHA jeg er så ædder spæntme rasende... {{forumTopicSubject}}
Jeg håber virkeligt der er nogen oppe nu, for jeg har brug for at vide om det er mig der er "fejlen" i denne her situation....
Jeg er lige skredet oppe fra mit arbejde fordi jeg har haft en kæmpe diskution med min "formand" han er 18 år og kommer fra skotland og snakker ikke helt dansk og forstår heller ik alt dansk (selvom han siger han er så go så go og kan forstå alt hva vi siger)
Jeg gør som jeg skal på jobbet og det gør jeg sq hver dag, passer mine ting og hjælper de andre hvis de har brug for hjælp.
Men idag syns han lige han skulle lave om på det hele... så jeg sku tørre nogen maskiner af i min vandte område først og så gå ind i det andet rum og tørre de maskiner, fint, det startede jeg så på, og inden jeg var færdig gik han fuldstændig amok og sagde at jeg sku høre hva han sagde, at jeg sku tage de maskiner inde i det andet rum først fordi så kunne han komme til der inde bagefter, MEN MEN MEN havde han ikke lige sagt jeg sku tage mit vandte område JOW, (jeg gør rent med lavtryks renser på jensens foods i struer) ville så lige hurtigt give sæbe inden i mit vandte område (det tager 5 sekunder) og så gik jeg ind for at låne slangen af ham for det er den eneste man kan give sæbe med og for at høre om han kunne hjælpe med at tørre de maskiner af i det andet rum, for vi plejer at være to til at gøre det (og det plejer at være ham der gør det og så en anden der arbejder der oppe).... så gik han amok igen og sagde hvorfor jeg ik var derinde endnu og bla bla bla...
nå men jeg fik givet sæbe og gik ind til ham for at tørre maskinen af og så var han bare den største snob over for mig, og svinede mig til og jeg snakkede til ham og svarede ham på det han sagde til mig, men lige så snart der var noget han ik forstod eller kunne sige på dansk og jeg bad ham sige det igen, holdt han bare kæft, jeg sagde at hvis vi sku arbejde sammen så var han da nød til at snakke til mig og forklare hva det var han mente, og det jo ik var min skyld han ikke kunne snakke og forstå dansk ordenligt.... han svarede ikke overhovedet på mine spørgsmål, pludseligt siger han, hvis du har et problem med mig så må du sige det til "kim" han er over boss, A HVAD her står jeg og prøver og snakke med ham og så mener han det er mig der har problemet, han japper et eller andet totalt hurtigt på engelsk og jeg spørger hva han siger for det forstod jeg altså ikke( jeg bor i danmark, så gider ikke specifiksere mig på det engelske sprog mere end det jeg lærte i skolen,hvis han vil snakke med mig må han snak ke langsomt eller på dansk, sådan er det bare) sagde så at jeg ikke forstod hva han sagde og så sagde han lige så snobbet og klamt, ja det er træls hva!!!!!! der blev jeg ædder mame gal oven i skralden, man går her og hjælper drengen med at forstå dansk og snakke dansk og så får man sådan noget lort i hovedet... jeg spørger ham om han tror han er mere end mig eller hva det er han prøver på, JA HAN ER CHEFEN HER arrrgggggg forbandet lille møg unge...
Nå men håber i kan følge med i hvordan og hvorledes for det er lidt svært at forklare det hele så i kan forstå det....
Jeg får så ordnet det hele og går tilbage til mit eget område og begynder at spule.... pludseligt dukker hans onkel op (han er formand/mellem boss) der er gået et par timer og jeg er ved at være færdig med mit område, som er et område man har 4 ½ time om og han siger til mig hvorfor jeg ik er inde i det andet område endnu..... jeg forklare at det er fordi vi plejer at gøre det færdigt herinde og så går jeg derind til det andet bagefter... han siger truende til mig at nu fiser jeg bare ind i det andet rum og det er nu, han blir fuldstændig vild i hovedet og råber op at jeg er total bagefter og at jeg går og driver den af.... så kom mit pis op og koge det kan jeg godt sige jer, han skal fandme ikke komme og sige at jeg driver den af... så sagde jeg at hvis der var nogen der drev den af her så var det sku de to andre, jeg gjorde mit arbejde som jeg sku osv. osv. hvis han blev ved på den her måde så gik jeg sq, meget finder jeg mig i, men ikke denne behandling i aften... magen til ophævede mennesker... der vist tror de er noget..
Puha... jeg skred så... jeg ville simpelt hen ikke finde mig i mere, det kan sq ik passe at bare fordi de er i familie så komme han og sviner mig til fordi han tror han har fået sandheden afvide uden at engentlig spørge mig også om hva der er sket....
formanden/mellem bossen har været truende over for mig en gang før... hva syns i ???
Håber i kan finde rundt i det hele, og ved godt i måske ikke føler det er så slemt som jeg skriver det, men det er svært at få det hele med :-s
Jeg ringer til over bossen imorgen og snakker med ham om det, så må vi jo se hvem han tror på...
aug 2005
Følger: 43 Følgere: 44 Hunde: 7 Emner: 326 Svar: 1.382
aug 2007
Følger: 32 Følgere: 41 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 1.312
nov 2004
Følger: 42 Følgere: 42 Hunde: 2 Emner: 10 Svar: 76
Men det er jo op til dig selv at overveje om du kan arbejde på den måde.
Husk altid at det er dit liv det handler om, og du bestemmer selv hvordan du vælger at leve det.
Nogle ville tage kampen op, og måske er det det værd. Det er du den bedste til at bedømme. Eller har du muighed for at finde et andet job i et bedre miljø?
Held og lykke med det ihvertfald
Og hatten af for du sagde fra da over bossen skældte ud.
maj 2006
Følger: 20 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 93 Svar: 774
mar 2008
Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.037
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
UHA jeg er så ædder spæntme rasende...