forelsket i x... is he the one for me? {{forumTopicSubject}}
hey...
jeg er endnu en gang blevet smask forelsket i min x, om også var min første kæreste.
jeg har tit været forelsket i ham, har været ven med ham og så igen forelsket... vi har kendt hinanden i 8 år, og for 6 år siden begyndte vi at komme sammen i folkeskolen. det gik i stykker af forskellige årsager. vi mistede kontakten i et par år, og så fik han mit mobilnr igen af en af vores fælles venner.... det var kort inden jeg flyttede sammen med min forlovede gennem tre år nu, i sønderjylland. jeg kommer oprindeligt fra sjælland...
sidste år havde vi en periode, hvor jeg var faldet for ham, og seriøst overvejde at flytte tilbage til sjælland, men jeg kunne ikke undvære min forlovede, og jeg sagde nej.
lidt om min forlovede: han er en mand på 39 år, super sød og overbærende med mange ting. han elsker mig..
jeg selv er lige blevet tyve, og min forlovede og jeg har været kærester siden sept. 2004 og blev forlovet 20-10-05
jeg er så her indenfor de sidste måneder overhovedet ingen sexlyst haft, og kun haft sex enkelte gange, for jeg har overhovedet ikke haft lyst.
jeg har en depression, som ender står mig meget nær siger ikke er en depression, men det at jeg som 20 årig står alene med et helt hus, og ikke kan overskue det mere, og simpelthen ikke orker mere....
jeg er så begyndt at have stærke følelser for min x igen, og vi er sådan set kærester, og jeg er min forlovede utro uden han ved det... min x og jeg kan ikke være sammen, kun sms'e, ringe og skrive sammen, da vi bor for langt fra hinanden...
nu har der så tit været at min x og jeg har fundet sammen igen og sådan...
betyder det, at min x er den rette for mig?
eller?
gode råd søges og modtages gerne...
dec 2006
Følger: 48 Følgere: 45 Hunde: 2 Emner: 469 Svar: 4.721
Bare så du tænker over det:)
feb 2006
Følger: 98 Følgere: 96 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 9.377
Find ud af hvad du vil og gør det op før du dyrker sex.........der er ingen grund til at træde på folk !
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 12 Emner: 85 Svar: 1.807
Hvorom alt er så ER han din forlovede og han er ikke tjent med at du er ham utro.... - Det er så NU du skal finde din empatiske side frem og sige - "Hvad hvis det var mig selv?"
Din x og dig har været sammen før og gået fra hinanden - i min verden går man ik tilbage til en fuser...
Måske du skulle bryde med dem begge - og finde dig en helt ny?
apr 2006
Følger: 92 Følgere: 103 Hunde: 2 Emner: 432 Svar: 6.314
feb 2007
feb 2007
feb 2007
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 286 Hunde: 8 Emner: 2 Svar: 2.783
feb 2008
Følger: 21 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 443 Svar: 2.853
jeg har ikke haft kontakt med min far siden jeg blev født, og har derfor manglet en faderrolle i mit liv... jeg er bange for, at det er den rolle min forlovede udfylder, og det er jo ikke meningen... (jeg har fået kontakt med min far nu)
jeg ved bare ikke helt... det er jo et kæmpe spring for mig... min forlovede og jeg har jo hus, dyr osv... og jeg føler mig virkelig som en oldkælling på firs og skinddød somme tider...
apr 2006
Følger: 92 Følgere: 103 Hunde: 2 Emner: 432 Svar: 6.314
feb 2008
jeg har været ved at flytte en gang før, men fortrød, da jeg ikke kunne give slip på min forlovede..
jeg er 100% tryg her hvor jeg er, men om det er den tryghed der gør at jeg stadig er sammen med min forlovede det ved jeg ikke helt... jeg tror det, men er ikke sikker...
nov 2007
Følger: 36 Følgere: 35 Hunde: 3 Emner: 39 Svar: 539
held og lykke.
feb 2008
da jeg blev sikker på at jeg elsker ham, skrev jeg det til ham, og han begyndte at græde...
der skal virkelig noget til før han græder. derfor er jeg sikker på at han ikke er ude efter et angangsknald og at han ikke vil have mig fordi jeg er i forhold...
sep 2005
Følger: 71 Følgere: 68 Hunde: 12 Emner: 641 Svar: 9.598
Er der virkelig så mange som har en helt pletfra fortid....så pletfri at de kan tillade sig at sidde og rakke og køre på en der er forvirret og spørger om råd?
Tror ikke det er hak der er brug for, tror så udemørket Charlotte ved hun har jokket i spinaten, eller ville hun nok aldrig havde lavet det her indlæg.
Husk det er menneskeligt at fejle...og det er STORT at indrømme man har fejlet!!
sep 2005
Følger: 71 Følgere: 68 Hunde: 12 Emner: 641 Svar: 9.598
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 286 Hunde: 8 Emner: 2 Svar: 2.783
Er det af at være skinhellig?! Jeg skriver bare det taler for sig selv hvad hun skal...
(Ja jeg føler mig trådt på lige fra morgenstunden kan i nok høre, hehe)
feb 2008
hvis ikke jeg have haft den store tilknytning til det sted hvor jeg bor nu, så var jeg allerede taget afsted... men jeg aner ikke hvordan jeg skal tage hul på "bylden" og jeg har også en udannelse jeg skal have gennemført... i hvert fald lige have afsluttet det år jeg er i gang med nu...
nov 2007
Følger: 36 Følgere: 35 Hunde: 3 Emner: 39 Svar: 539
jeg sys det er tarveligt af jer som bare sviner hende til. hun ved jo godt hun har gjordt noget galt det er jo ikke derfor hun skriver og spørger om råd. hun er bare forvirret og i gør det sku ikke nemmer for hende at skrive alt det her.
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.304
Jeg ser det altså ikke som den store forbrydelse, at du har snakket med din X......men du er nødtil at få talt ud med din forlovede......han kan sikkert godt mærke at noget er galt og det vil være en stor lettelse for dig, at få hul på bylden.
pøj pøj med det hele.....kærligheden er sku ikke altid nem :o)
feb 2006
Følger: 98 Følgere: 96 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 9.377
Det er simpelthen ikke rimeligt......når det eneste man "har gjort" er at elske et andet menneske betingelsesløst.......
feb 2008
derfor beder jeg også om råd...
men jeg vil ikke rigtigt frtælle noget til min forlovede før jeg har en nødplan hvis han bliver helt sur...
jeg kommer fra sjælland og har hele min familie derovre, som jeg ikke har set i to år!!! det er meget hårdt for mig, da jeg virkelig elsker min familie. det er sådan set den største rund til at jeg vil tilbage til sjælland... jeg savner dem alt for meget, og jeg har ikke lige råd til at tage over og besøge dem her anden weekend eller bare en om året... og det kan jeg ikke leve med i længden...
feb 2008
mangler bare råd... men har fået en masse... og det er dejligt...
feb 2007
feb 2008
sep 2005
Følger: 4 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 468 Svar: 4.483
jeg har været i et par rigtige dårlige forhold hvor jeg var min kæreste utro gang på gang, det er en meget lang historie og ikke noget der er lige som din, men jeg tror måske at det kan være at du føler dig alene i jylland nu hvor hele din familie bor så langt væk, og at det så er den "nemme" løsning for dit at flytte tilbage og starte et forhold med din eks, i stedet for at prøve at være lidt alene.
det tror jeg at alle mennesker har godt af, for at finde sig selv og for at finde ud af hvad man forventer af den næste kæreste man for sig.
feb 2008
det har jeg aldrig haft mulighed for, og nu hvor jeg selv bestemmer kan jeg det ikke alligevel, da jeg bor for langt væk...
forelsket i x... is he the one for me?