397 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Jeg var lige ved at dø... Jeg var lige ved at dø...

Sidder alene her hen mod midnat. Manden er på vej til Polen for at arbejde. Pludselig hører jeg en lyd udefra haven. Hundene reagerede også lidt.
Mit hjerte sidder bare helt oppe i halsen.
Rendte hele huset igennem og tændte lys, for at skræmme evt. nogen væk.
Men der var ikke lys at se nogen steder omkring huset, så det har forhåbentlig nok bare været Mikkel ræv der er løbet over en træplade ude i haven. Pladen larmer også når vi går over det.

Men puh ha, der går vist lige lidt før jeg falder helt ned igen.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg var lige ved at dø...
  • #1   13. maj 2008 Puha der findes bare ikke noget værre :o( Er sikker på, at det bare har været pladen og Mikkel ræv *S*

(tændte lys for, at skræmme evt. nogen væk,............ ser du så skrækkelig ud ?..... *GG*.... Sorry kunne ikke lade være ;o))

• #2   13. maj 2008 Ihh, det er altså uhyggeligt, når man sådan sidder alene... Jeg Har os lige oplevet noget Skummelt... - Jeg var ude på min aftentur med Rie, og så kommer der en mand mod mig og han går og opføre sig mærkelig, og idet vi går forbi hinanden vender han sig om... Jeg fik sådan en chok og stivnede fuldstændig... Men til min lettelse ville han bare låne en lighter:-p

phuee...

• #3   13. maj 2008 Karina
    Tja på denne tid af døgnet og med soleksem i ansigtet, så ser jeg nok ikke for godt ud. Du ved - alt skal prøves. *GG*
    Men tak for grinet !

• #4   14. maj 2008 Anne R

Ja ja alt er et forsøg værd ;o)........... Min far sagde altid i mine yngre dage "lille skat, kommer der nogen efter dig, så stil dig under en gadelampe, så går de igen ;o)".............. Skal nok lige tilføje, at det altid var med et glimt i øjet ;o)

• #5   14. maj 2008 Louise
    Det er også det værste jeg ved, ved at være alene hjemme. Hos os er det altid min mand der går med hundene om aftenen, for jeg er ikke vild med det. Men nu må jeg klare mig selv - ØV

• #6   14. maj 2008 Hader det, Hader det..
    Engang min mor og jeg var alene hjemme og vi sad oppe på første sal og så fjernsyn. Vi skulle så i seng og vi slukket fjernsyn, og jeg synes jeg kan høre noget (kender i det?) En dør eller trin kan jeg ikke huske men noget hører jeg, jeg siger det til min mor som bliver skræmt og vi kigger bare på hinanden og tænker hvem går først?? haha
    Min mor råber hallo og ingen svarer..
    Kan mærke på min mor at hun bliver "bange" og så synes vi det er en god ide at sende sonja ned.. Og hvis man kender sonja godt nok så er hun en bangebuks, og hvordan får man fortalt sin hund at den skal gå ned at trapperne og tænde alt lyset for det var bulder mørkt.. hehe..
    Men mi mor tager sig sammen og går ned og vi tænder alt, selv min mor og hun kigger under senge og bag sofa, døre.. hun skulle også være sikker, for døren var ikke låst!
    Det var ulækkert!

• #7   14. maj 2008 Christina R

Uhhh klamt :o(

• #8   14. maj 2008 Jeg er heller ikke meget for det, men min samlever mener at når jeg har fri er det min pligt og så har han lagt sig i seng, så måtte jeg jo... min hund stod nærmest og hoppede på stedet for hun ville ud:-p

• #9   14. maj 2008 He he, Karina... versionen i vores familie var... hvis nogen tager dig, skal de nok komme tilbage med dig når det blir lyst.....

• #10   14. maj 2008 Annelise, det var sku meget frisk, hehe.. Den var go.. MEN man skal altså ikke spøge med det!

• #11   14. maj 2008 annelise H.......... Var der ikke opfundet gadelamper den gang ?.......... ;o)....... Aiii nu skal jeg vidst i seng, er vidst bare i mit sort humor hjørne, det kommer ofte, når jeg er træt ;o).... Håber, at i kan tåle mine uforskammethedder *S*

Og Anne håber, at det er ok, at det kommer lidt uden for emnet ?

• #12   14. maj 2008 Kender I det at når man er ude og gå i mørke og der er lidt lys hist og her at man synes man kan se nogle længere væk? Tit en mørk skikkelse som bliver til en busk når man komme tæt på?
    Det gør jeg altid.. FØJ

• #13   14. maj 2008 Det eneste der trøster mig lidt, er at hundene kun reagerede kort og hurtigt lagde sig igen.

Karina
    Det er helt i orden ! smiley

• #14   14. maj 2008 Anne

Hvis de kun har reageret kort, så er det formentlig som du selv siger, fordi der ingenting har været, i hver fald ikke noget, at være nervøs for :o)

Jeg kan da huske det med min gamle schæfer tæve, når hun og jeg var alene hjemme, så reagerede hun på den mindste lyd, så snart min daværende mand var hjemme, var der ingenting med mindre hun SKULLE reagere. Jeg er af den overbevisning, at hun mærkede på mig, at jeg ikke var stolt af, at være alene og til tider en anelse bange.....

Christina

Åhh ja det kender jeg godt, har faktisk en meget sjov lille historie fra mine helt unge dage om sådan en oplevelse :o)

Vi var nogle venner der havde været på disko dasko i et sommerhus område og på vejen hjem, bliver den ene af vores kammerater sådan meget oppe på dupperne (vi havde fået lidt indenbords af de våde vare) lige med et fare han frem og hammer hånden ind i "hovedet" på denne skikkelse der helt sikkert stod der inde i busken KUN for, at overfalde os !?!............ Skikkelsen i busken, var et SKILT !!!!......... Det skal lige siges, at min ven ALDRIG eller slog eller kom op og slås, så hvad der lige stak ham den dag, ved jeg ikke, men han fik ondt i hånden og historien har fulgt ham siden *GG*

OG NU er det godnat her fra, kan i sove godt allesammen og specielt dig Anne, jeg håber at du snart falder ned igen *S*

Nat nat

• #15   14. maj 2008 Haha... DEt må følge ham til hans dages ende, stakkels mand...
    Men hvad de alkoholistiske drikke ikke kan få folk til at tro eller føle er ikke små ting!

• #16   14. maj 2008 Karina
    Tak og sov godt.

• #17   14. maj 2008 Puh, det er også slemt når hunden giver sig til at sidde og stirre på væggen og giver sig til at knurre og komme med små advarende vuf. Og man kan bare hverken se eller høre noget som helst. Så bliver man først bange, især nar han bliver ved en times tid og intet du gør kan få ham til at holde. Brrrr

• #18   14. maj 2008 Spooky

Kommentér på:
Jeg var lige ved at dø...

Annonce