{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.582 visninger | Oprettet:

Forfulgt af psykopat på motorvejen :-S {{forumTopicSubject}}

På vej hjem idag kørte vi igennem en masse vejarbejde på motorvejen.
Vi kører så parallelt på en ekstra bane der er lavet for at tage presset fra de kun 2 baner på selve motorvejen..

Vi kommer kørende ind på selve motorvejen igen, en sammenfletning hvior man må køre 50 km/T og hvor vi så lander i overhalingssporet - hvor de andre baner også kun må køre 50 Km/T..
Derefter bliver hastigheden sat op til 110Km/T og vi prøver at komme ind i det inderste spor da jeg ikke kører specielt hurtigt med vores søn sovende på bagsædet..
Det er ikke muligt fordi at vi bliver overhalet indenom af 3-4 biler inden at vi kan begynde at trække ind.. Imens kommer en billist bag os, kører helt op i røven på os og blinker helt vildt for at få os til at trække ind.... Vi kører kun i en 1.4 Toyota så vi er jo også langsomme om at komme op i fart....
Jeg markerer så med mit stoplys uden at sætte farten ned og da vi har mulighed for at trække ind så idioten kan overhale, giver jeg ham fingeren da han kører forbi ( modenheden i dette kan diskuteres, men jeg synes at han var en kæmpe nar for han kunne udmærket godt se at vi ikke kunne komme væk fra overhalingssporet )
Derefter kører han på siden af os og råber og kører så foran os og spærer vejen ved at køre helt hasarderet på tværs af alle 3 baner........

Vi ender så med at køre i det inderste spor og der ligger han sig så lige i røven på os de næste 30 km indtil at vi drejer af ved vores afkørsel....
Gud hjælpemig om han så ikke også drejer af og da vi kommer op på landevejen drøner han ind foran os, sætter katastrofeblinket til og bremser op og stiger ud af bilen...
Jeg når så hurtigt at vende bilen og køre den anden vej inden han kommer hen til os.. Han sætter efter os, jeg kører over for rødt ( kan se at der ikke kommer nogen der hvor det er grønt ) og så ringer jeg til polizen... Lige pludseligt vender psykopaten sin bil og drøner hurtigt den modsatte retning ( alt imens jeg snakker med politiet og jeg afslutter samtalen igen )

Vi lusker så hjem af småveje og jeg har totalt nøjer på nu :-S

Hvor syg i hovedet skal man være for at blive så sur over en markering ( når han selv markerede vildt først ) og så en 'finger' ?!
Han forfulgte os fandme 30 km og så op for at standse os....
Ville han banke os eller bare sige at det ikke er god etikette at vise langemanden til fremmede mennesker i andre biler !?
Idiot !!

Nå... Men det var jo så en sjov historie at sidde med nu :-S........

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forfulgt af psykopat på motorvejen :-S
  • #1   13. maj 2008 ej for en idiot... blev også selv forfulgt med nogle med video kamera hold op hvor var det nøjeren

• #2   13. maj 2008 tænk at der er nogen som ikke har andet at give sig til

• #3   13. maj 2008 ej et sygt menneske smiley nogen mennesker går helt amok i trafikken

• #5   13. maj 2008 Ja så er road rage også kommet til DK..

Det er ret skræmmende..:-(

• #6   13. maj 2008 hva bil var det

• #8   13. maj 2008 Ej, ville gå amok, jeg ville blive ekstrem bange! Kan ikke lide forfølgelse, derfor jeg aldrig legede fangelege da jeg var lille, kan ikke have nogle render efte rmig...

Godt du fattede mod..!

• #9   13. maj 2008 Ej, hvor skummelt. Jeg kan godt forstå at du hurtigt vender bilen, da han stiger ud af sin, for man ved ikke hvad sådan nogen mennesker kan fnde på. Og dels fordi du samtidig har din søn med, så er man lidt ekstra forpasselig.

Der kører desværre mange idioter på vejene og man møder dem hver evig eneste dag. Der er altid dem, der har mere travlt end andre og der er altid dem, der har haft kørekort i 20-30 år og mener at de er verdens bedste bilister... Det er absolut ikke for at støde nogen, meeen....

• #10   13. maj 2008 Jeg er begyndt at køre af motorvejen ved Ishøj af samme grund.. hader at køre der med det vejarbejde.. blot en biting *S*

• #11   13. maj 2008 Forresten, hvordan laver man stop lugte? Så engang en der gjorde det mod en anden som kørte helt oppe i numsen på sig. I træder vel ikke på bremsen? Er der en knap?

• #12   13. maj 2008 Det er jo ikke til at sige hvad han ville, men mon ikke du tænker dig om en ekstra gang inden du giver en billist fingren *G*

• #13   13. maj 2008 Okay.. Ikke røre bremsen så meget, sjovt nok hvis man så tror man gør det og der så ingenting sker.. heheh PINLIGT!!!

• #14   13. maj 2008 jeg må nu desværre indrømme at jeg bliver en rigtig kælling når jeg kører bil.... men at gå i yderlighederne som den unge mand der er i overkanten -- selv for mig...

• #15   13. maj 2008 Man kan vel også tænde nødblinket??? Det gør man jo, hvis der kommer en kø meget hurtigt

• #16   13. maj 2008 Tak for støtte smiley

Jo det var ved Ishøj/greve tror jeg.. Der hvor der fletter helt vildt underligt !

Dennis og Mette - Det var ikke mig der var ved at blive kørt over, men Majse som også bor i Ringsted *Ss*

Jeanette køge - 'Road rage' var præcis det jeg tænkte !!!

Jeanett - Ja specielt fordi at Malik sad bagved og så hjælper det heller ikke på situationen at jeg er højgravid.. Så prøver man ligesom at passe lidt på sig selv og ikke blive tævet af stjernepsykopater på motorvejen :-S

René - Jo men når en nar ligger en meter bag min bil og blinker så har jeg altså lidt svært ved at ytre min mening .....

Christina - Ja, bare lige røre bremsen..

Brian - Du er da også en bølle *Gg*

• #17   13. maj 2008 Jeg ved hvordan du har det!!!!!!!!

Har prøvet nøjagtig det samme, og det var virkelig ubehageligt..
    Vi endte også med at ringe efter politiet, men så stoppede personen pludselig også med at følge efter.
    Men det var faktisk ved at gå galt med os på motovejen, fordi vi prøvede at slippe af med ham..
    Efter denne oplevelse har jeg virkelig lært at kigge hvem der er i bilen før man reagerer eller dytter eller noget...

Sikke et dejligt land efterhånden...........................

• #18   13. maj 2008 Ej hvor sygt :o(
    Sådan en stor narrøv...

• #19   13. maj 2008 DKCH Trunte - Jamen så ved du jo hvordan vi sidder og har det efterfølgende.....
    Ja nu er det ikke kun US of A der indeholder en god portion stjernepsykopater....

Fæhunden - Jo alle de tyske undersøgelser sad jeg netop og granskede igennem i mit stille sind mens en kæmpe spasser lå 5 cm bag mig og blinkede vildt, mens 3-4 billister drønede indenom.......................................................................................´.........................................................................................

• #20   13. maj 2008 No name -

Nej hvor uhyggeligt :-S .... Det var sgu da nogle frygtelige ting at være ude for !!!!!!!!!!!!!!

Jeg sad lige og snakkede med kæresten om det hele.. Og for os er hele situationen SÅ syret for vi har sgu aldrig "omgivet" os med sådanne mennesker....
    Jeg er da ikke bleg for at sige min mening.. Har også arbejdet på et stamværtshus og har oplevet mange fulde og uberegnelige personer.. Jeg har endda ved egen hjælp smidt en del ud da jeg havde vagterne alene på værtshuset..
    Men jeg har aldrig i mit liv følt mig truet på den måde som jeg gjorde det idag....
    Manden kan simpelthen ikke ha' været andet end psykopat af varierende grad for at forfølge en anden på den måde og så skære vejen af for at ? .. Ved det ikke....

• #21   14. maj 2008 No name - Ej for fanden en hjernedød idiot !
    Du skulle i hvert fald ikke dytte af ham fordi at han havde misset sin vigepligt !?
    Nej hvor var jeg også blevet bange hvis sådan et menneske var kommet hen og var begyndt at slå på min bil på den måde...
    Og ISÆR hvis jeg havde mit barn med !!!!!!!

• #22   14. maj 2008 Britta - Jeg startede ingenting !!!
    Men grin du bare videre, er da enormt glad for at jeg morer dig :-S

• #23   14. maj 2008 Britta - Jo selvfølgelig , men det var sgu ikke mig der lagde mig helt op i røven på en billist som var låst inde mellem andre biler og så ellers bare fyre op for blinket !
    Og så derefter ligge foran og zigzagge og lave hårde opbremsninger mellem 3 baner til fare for alle de billister der kører der ....

Men jo, det hele er selvfølgelig min egen skyld fordi at folk da har lov til at gå totalt psyko over ingenting......

• #24   14. maj 2008 Britta - Jeg er helt afslappet, synes måske bare at det er lidt psyko at være til fare overfor andre for så lidt.
    Men eftersom at du selv skriver at du kunne finde på det, forventer jeg ikke at du forstår det...
    Er ikke sur, fatter bare ikke folk der har SÅ lidt overskud i livet at de kan finde på at gå amok på den måde, når de selv starter med at provokere...

Men selvfølgelig har vi lov at ha' forskellige meninger , synes måske bare ikke selv at situationen var særlig sjov og grinbar...

• #26   14. maj 2008 Jeg har selv prøvet det, da kæresten og jeg skulle hjem engang fra mine forældre, det er død ubehageligt, og man får det rigtig skidt bagefter, vi turde dog ikke give fingeren i frygt for hvad der ville ske, men man tænker altså ikke 100 % klart hvis man er ENORMT bange !
    adrenalinen pumper, og det er dér det går galt hvis ikke man bevar fatningen - det er ikke fordi jeg siger du ikke gjorde det - forstår godt du gjorde som du gjorde..

Håber ikke der sker noget med maven smiley
    Og godt der ikke skete jer mere end en forskrækkelse..

Britta - kan ikke se det sjove i det, så hvorfor sidde og grine højlydt over noget som faktisk ikke er spor sjovt, men som kunne have gået grueligt galt..

• #27   14. maj 2008 Lucy - Det var sgu da også en rigtig farlig situation du har været ude for.. Og bare heldigt som du siger at vejret og mangel på trafik var med dig !!
    Og så lige hunden med så den bare flyver riundt i bilen, det hjælper ikke ligefrem på det smiley

M&J - Jeg blev faktisk ikke sådan rigtigt bange for jeg sad med politiet i røret, for det har jeg aldrig prøvet før. ( altså at ringe egfter hjælp )
    Men kan godt mærke at jeg passer mere på mig selv nu jeg har familie og stor mave...
    Men havde absolut ikke taget kampen op med stodderen selvom jeg ikke havde haft det.. Var stadig drønet den anden vej.. Kan godt være at han 'bare ville snakke' men jeg var ikke klar på at finde ud af det.......

Brian - Sikke nogle kedelige uheld du har været ude for :-S
    Specielt den med hende der snakkede i mobil er latterlig... Hader bare folk der ikke holder øje med hvad der sker i trafikken !

Kommentér på:
Forfulgt af psykopat på motorvejen :-S

Annonce