udfordringer {{forumTopicSubject}}
hmm jeg har siddet lidt og tænkt, kan godt være folk synes det er en mærkelig tanke, men her kommer det så..
jeg synes det er lidt øv, at når man har udfordringer i gang, så er der nogle der går ind og laver annoncer, hvor man ber folk at stemme på sin hund også stmmer man såden på hinandens, for at få en stemme selv, synes måske at det er lidt for dårligt, for en udfordring for mig burde gå ud på at man stemmer på den hund man synes bedst om og ikke den man selv får stmmer af øv øv.. jeg ved udmærket godt at jeg også selv har skrevet på to af sådan nogle annoncer, men jeg har da ikke lyst til at tabe en udfordring, fordi den anden part går på den måde..
er jeg den eneste der har det på den måde, og er det en mærkelig tanke. jeg er ikke ude på at stemple nogen.
aug 2007
Følger: 50 Følgere: 84 Hunde: 9 Emner: 524 Svar: 12.756
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 161 Svar: 3.259
Lige mit svar... Det værste er dog ( syntes jeg ) alle de pber man får -- eller kommentarer i profilen .. " stem på min hund " eller " jeg har stemt på din hund , stemmer du på min "
aug 2007
Følger: 50 Følgere: 84 Hunde: 9 Emner: 524 Svar: 12.756
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 161 Svar: 3.259
* Karina og Møghundene *
hi hi ja god ide... jeg plejer nu bare at slette dem... men som regel er man jo lige nød til at åbne dem for at se hvad der står i først....
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 31 Svar: 122
udfordringer