{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
418 visninger | Oprettet:

mad i varmen {{forumTopicSubject}}

jeg orker altså ikke at stå og kokkerere det helt vilde her i denne varme, men vil gerne have mad der mætter og smager godt...

nogen idéer?

helst uden jeg skal ud og handle ind, for kan ikke rigtigt komme nogle steder...

(har købt en wok i dag, og ville gerne indvie den med noget lækkert mad)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mad i varmen
  • #1   7. maj 2008 Tager ikke lang tid at smide nogle kødtern i en wok, og snitte noget frisk grønt dertil også =)
    Ved Wok er det kun fantasien der sætter sine grænser jo...

Jeg tror vi skal have koldskål med Jordbær og kammerjunker =)

• #2   7. maj 2008 Vores bliver til et stykke kød på grillen og så noget salat til. Og en frugt-smoothie til dessert smiley

• #3   7. maj 2008 hehe... kan ikke lave koldskål desværre... men jeg kan stadig nå at cykle til købmanden, men vil helst undgå det...

• #4   7. maj 2008 hmm... jeg har:
    boccoliblaning, majs, gulerødder, lidt peberfrugt, agurk, tomat (er bare ikke vild med varm tomat, men kan blive positivt overrasket)
    hakket svinekød, hakket oksekød, fadkotelletter (svin) kalvetykkam, roastbeef

alt kødet er frossent, men jeg har knive der kan skære i frossent kød...

så har jeg frosne rejer, rå frisk hvidløg, marineret hvidløg, kartofler i skiver...

• #5   7. maj 2008 Hvis al koldskål er udsolgt i butikkerne, kan man jo bare lige røre sin egen sammen. Pasteuriseret æggeblommer, sukker, vaniliesukker og kærnemælk, så der den i vinkel - Hmmmmmmm kan næsten allerede smage det. Så er det kun jagten på kammerjunker der gerne skulle lykkedes.
    Laver det desværre aldrig selv, da min mand ikke kan lide koldskål og det bliver for stor en portion til at jeg kan nå at spise det - ØV

• #7   7. maj 2008 Hehe !

Jeg har samme problem, orker INTET!

Vi skal bare have nogle pomfritter og pølser, så det bliver til en pølsemiks ! Vi har grillet de sidste par dage !

• #8   7. maj 2008 jeg har bare spist noget rugbrød, men jeg er også alene hjemme idag.. kæresten er nemlig på arbejde til klokken 21...

Kommentér på:
mad i varmen

Annonce