616 visninger
|
Oprettet:
2.kuld hvalpe-udfordringer ;o) {{forumTopicSubject}}
God morgen alle sammen,
I aftes var jeg med til at se, at Max's kæreste Trille fødte 4 hvalpe - 3 piger og 1 dreng - en helt fantastisk oplevelse. Så nu har han 8 hvalpe for tiden - et kuld fra 31/3-08 og nu fra 29/4-08.
Og så var det jeg tænkte om ikke - bare sådan i dagens anledning - om der mon var nogle af jer friske morgenmennesker, som måske har lyst til at sende os en fødselsudfordring .....
Os - det er Max-farmand og Molly samt Pelle-pige-Himmelhund?
Og jeg takker mange gange på forhånd ;o)
maj 2005
Følger: 75 Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 596 Svar: 8.421
Har smidt en udfordring til dem alle tre
jan 2008
Følger: 12 Følgere: 115 Hunde: 6 Emner: 248 Svar: 7.831
Jeg forsøger at acceptere udford. lige nu, men bliver hele tiden smidt af systemet. Jeg takke rmange gange for dem og håber at vi snarest kan få gang i dysten ;o)
feb 2006
Følger: 70 Følgere: 139 Hunde: 7 Emner: 758 Svar: 27.230
ham far Max må vente på hans barselsgave
Tillykke med hvalpene.
Det var en fantastisk oplevelse, ikke?
jan 2008
Jeg har taget billeder både af det 1. og 2. kuld - så jeg håber at jeg får dem sat ind i maskineriet i løbet af i dag.
feb 2006
Følger: 70 Følgere: 139 Hunde: 7 Emner: 758 Svar: 27.230
der kunne nemlig godt blive rigtig god slåskamp, nu de begge har hvalpe og også nogle hug til hvalpene.
en sikkerhedsforanstaltning. mine hvalpe er i eget bur sammen med tæven de første 3 uger og der er absolut forbudt for de andre.
jan 2008
Mødrene er mor og datter - og i de sidste 1-2 uger har moderen faktisk ladet datterens hvalpe patte hos sig .... Så de 4 førstefødte er sandelig i god stand skal jeg hilse og sige.
De små blev taget med i soveværelset for natten sammen med deres mor (moderen) og dermed vil jeg tro at de så er adskilt - eller hvad?
I hvert fald så er det ikke første gang de har hvalpe. De har faktisk prøvet det en del gange før, så jeg tror da at de har styr på det. Hende der har vovserne har vist haft hvalpe omkring 8-9 gange før disse to hold (altså i alt, men ikke med de samme hunde) SS
2.kuld hvalpe-udfordringer ;o)