{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
616 visninger | Oprettet:

2.kuld hvalpe-udfordringer ;o) {{forumTopicSubject}}

God morgen alle sammen,

I aftes var jeg med til at se, at Max's kæreste Trille fødte 4 hvalpe - 3 piger og 1 dreng - en helt fantastisk oplevelse. Så nu har han 8 hvalpe for tiden - et kuld fra 31/3-08 og nu fra 29/4-08.

Og så var det jeg tænkte om ikke - bare sådan i dagens anledning - om der mon var nogle af jer friske morgenmennesker, som måske har lyst til at sende os en fødselsudfordring .....

Os - det er Max-farmand og Molly samt Pelle-pige-Himmelhund?

Og jeg takker mange gange på forhånd ;o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2.kuld hvalpe-udfordringer ;o)
  • #1   30. apr 2008 Godmorgen til jer. Og tillykke med livet til de nye små smiley

Har smidt en udfordring til dem alle tre smiley

• #2   30. apr 2008 Tak Raenne og god morgen

Jeg forsøger at acceptere udford. lige nu, men bliver hele tiden smidt af systemet. Jeg takke rmange gange for dem og håber at vi snarest kan få gang i dysten ;o)

• #3   30. apr 2008 Kirsten jeg har desværre ingen ledige
    ham far Max må vente på hans barselsgave

Tillykke med hvalpene.
    Det var en fantastisk oplevelse, ikke?

• #4   30. apr 2008 jo det må man sige Connie. Og stakkels Trille prustede og stønnede og peb, og så sad der bare 3 mennesker og gloede på hende sammen med en kat og Max's anden kæreste, som rigtig gerne ville have fat i hvalpene efterhånden som de kom - meeeeeeeen DET gik Trille bestemt ikke med til. Hun passer dem godt.
    Jeg har taget billeder både af det 1. og 2. kuld - så jeg håber at jeg får dem sat ind i maskineriet i løbet af i dag.

• #5   30. apr 2008 nu ved jeg godt du ikke er "menneskemor" til hvalpene, men de har sørget for at få skildt de to tæver med deres hvalpe ad, ikk?

der kunne nemlig godt blive rigtig god slåskamp, nu de begge har hvalpe og også nogle hug til hvalpene.
    en sikkerhedsforanstaltning. mine hvalpe er i eget bur sammen med tæven de første 3 uger og der er absolut forbudt for de andre.

• #6   30. apr 2008 Ja det ældste hold er i en slags kravlegård med lukkede sider og så kan deres mor hoppe op på en kasse og videre ned til dem.

Mødrene er mor og datter - og i de sidste 1-2 uger har moderen faktisk ladet datterens hvalpe patte hos sig .... Så de 4 førstefødte er sandelig i god stand skal jeg hilse og sige.

De små blev taget med i soveværelset for natten sammen med deres mor (moderen) og dermed vil jeg tro at de så er adskilt - eller hvad?

I hvert fald så er det ikke første gang de har hvalpe. De har faktisk prøvet det en del gange før, så jeg tror da at de har styr på det. Hende der har vovserne har vist haft hvalpe omkring 8-9 gange før disse to hold (altså i alt, men ikke med de samme hunde) SS

Kommentér på:
2.kuld hvalpe-udfordringer ;o)

Annonce