HVOR ER NALA ??? {{forumTopicSubject}}
Halløj Alle i Hunde-Elskere :o)
Jeg poster det her indlæg, fordi jeg er lidt interesseret i at vide hvor min skønne Nala endte henne!?!
Jeg stod (for ca. 3mdr . siden, plus/minus en uge eller 2) og skulle af med Nala :o( Og jeg havde intet held med købere, ej heller med internaterne da de ikke ville tage Amstaff (???) ...
Men så skrev en tidligere HG'er til mig og sagde at hun rigtig gerne ville have haft hende, hvis hun da bare havde råd. -Jeg tænkte, "Nå ja, penge er uden betydning i det her regnestykke, bare Nala kommer et godt sted hen". Og hun havde, hund, børn og stort hjem tæt på skov og strand, så vidt som jeg kunne forstå på hende! Så, vi indgik en aftale og hun kom og tog Nala med hjem, som eftersigende gik meget fint, da vi sms'ede sammen de følgende dage ... Nala skulle lige vænne sig til de nye omgivelser og det hele. Og det tar gerne lidt tid jo ...
MEN, MEN, MEN, på intet tidspunkt gav hun mig indtryk af at det ABSOLUT ikke ville gå med Nala som nyt familie-medlem. Og til min store overraskelse fandt jeg ud af, at to dage efter hun havde hentet hende hos mig i Odense, så sagde hun hende til salg på Den Blå Avis (???) ...
Øøøøh?! -Det står man jo så lidt undrende overfor, eftersom det højst sandsynligt efter MIN mening, tar lidt længere tid end TO DAGE at vænne sig til et nyt hjem, men hund, børn og kat ... -Men, ja... Der var ikke rigtig nogen holdbar forklaring at hente fra hende, eftersom hun undveg mine gentagne spørgsmål, om lige præcis HVAD årsagen og baggrunden for at sætte hende til salg efter 2 dage var :o(
Nu har jeg så i lang tid tænkt hvordan pokker jeg skulle finde ud af om Nala har det SOM HUN SKAL HAVE DET! -Kvinden slettede nemlig sin profil her på HG, og hendes mobil-nr. er gået tabt ...
Jeg ville så nødigt ha skullet af med Nala. Men det blev jeg desværre nødt til ...
Savner hende utroligt meget :o( Kan slet ikke beskrive det...
MEN, ville høre om der er nogen der kender, nogen der evt. har købt hende, eller set hende, eller SELV har hende ... -I kan stadig se billederne af hende på min profil ... Hun bliver 2 år her 20. Maj ...Vil bare gerne vide om hun er ok og har det godt ...
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 417 Svar: 31.394
Men held og lykke med at finde hende alligevel
dec 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 36 Svar: 106
Ja, eftersom jeg blev indlagt på sygehuset, så var der lidt kaos over det hele ... Og der var en grund til jeg skulle af med hende, og desværre ikke kunne tage hende hjem igen ... ...
- Jeg vil bare gerne vide hvad der er sket med hende, eftersom den dame viste sig at lugte langt væk af en der bare skal tjene nogle penge... Sådan virkede hun ikke da jeg mødtes og tilbragte noget tid med både hende, hendes datter samt Nala ...
Og har det ikke godt med hvis Nala er endt hos nogle "ikke-hunde-folk" ...
jan 2007
(kunne jo osse have stået at du skulle have besked såfremt man valgte at sælge hunden, at du skulle godkende køber eller hvad ved jeg). På den måde kan man undgå at hunden ender som kastebold (ikke at jeg siger det nødvendigvis er sket for denne hund)
dec 2006
Og jeg koger indvendig over sådan et menneske, men hende gider jeg ikke spilde mig energi på. Det er Nala's ve og vel der bekymrer mig ... Og er nemlig bekymret for om hun er endt som lige netop 'kastebold' eftersom hende 'sirenen' ikke var så stor en hunde-elsker som hun gav sig ud for ... AAAAARGH!
dec 2006
Ja! Der var satme ting jeg gerne ville ha gjort om nu... men muligheder havde jeg ikke så mange af der :o(
Savner hende bare så meget
jan 2007
Men det ER ikke mange der tænker over at lave kontrakt på den slags, og i den ideele verden var det da heller ikke nødvendigt. Desværre kan man ikke altid stole på folk, selvom de virker tilforladelige (og det synes jeg sgu er trist)
dec 2006
Så, ja... Sidste sted Nala har været som jeg ved af, er i Juelsminde... Og hun hed Reikke hende der hentede hende ...
HVOR ER NALA ???