277 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Hmm stemmerunder Hmm stemmerunder

Det er lige gået op for mig at mange herinde overhovedet ikke stemmer fair i de stemmerunder....For jeg kan se hvis jeg ikke har deltaget i nogle og bare har ladet dem kører så er min hund bagud, men deltager jeg derimod i den så går det straks opad.....Det er total unfair synes jeg.... og tænker på om Luna havde vundet så meget som hun har hvis jeg ikke havde deltaget i stemmerunder...jeg vil kun vinde hvis det er fair.... så mine tanker går lidt på om Luna overhovedet skal deltage mere, da jeg finder det andet latterligt......

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hmm stemmerunder
  • #1   26. apr 2008 hej Pernille
    Jeg stemmer nu altid på den hund jeg syntes bedst om, og jeg ved at mine stemmer også er gået til din hund, selv om du ikke har været med i runderne. Om det ellers hænger sådan sammen, som du siger, skal jeg være usagt. Jeg kan jo kun tale for mig selv.

• #2   26. apr 2008 Annette min hund vinder skam meget men,har lagt mærke til at hun vinder mest hvis jeg deltager i stemmerunder og det lyder lidt for underligt i mine ører....Luna er en vinder i mine øjne, men hun skal ikke vinde hvis det ikke er fair....

• #3   26. apr 2008 Annette jeg stemmer også kun fair og er ligeglad om det er dem fra stemmerunderne jeg stemmer på eller ej, går kun efter hunden og ikke hvem der ejer den og den slags

• #4   26. apr 2008 jeg stemmer ALTID kun på de hunde jeg kan li´uanset om de er i stemmerunder eller ej.........

• #5   26. apr 2008 jamen, helt automatisk vil der jo være flere som ser dine udfordringer i stemmerunderne end hvis ikke du er med. Det er ikke så tit, at jeg har tid til at gå ind under de almindelige udfordringer, så måske er forklaringen der?

• #6   26. apr 2008 jeg stemmer også altid fair.

oghar da hørt om en herinde, der er nået til det modsatte resultat, at hun faktisk vinder mere ved ikke at deltage i runderne.

• #7   26. apr 2008 Jeg synes bare det skal være 100% fair men det er nok bare en naiv tankegang....Men det er jo bare ikke sjovt at vinde på unfair vis....altså når jeg deltager i en stemmerunde og skriver Hertil så har jeg som regel allerede stemt da jeg stemmer i alle udfordringer der findes, så jeg går ikke ind på de specifikke, på dem der deltager i stemmerunderne...

• #8   26. apr 2008 går du alle udfordringerne igennem på hele HG? ja, det må jeg sige, det gør jeg ikke, hold da op, så ville det da være en heldagsbeskæftigelse, men hatten af for at du gør det, hvis jeg har forstået det rigtig

• #9   26. apr 2008 det er rigtig forstået annette men det tager kun ca 45min om dagen hvis man passer sit job hver dag griner

• #10   26. apr 2008 det har jeg også gjort enkelte gange, men så savner jeg stemmerunderne

Kommentér på:
Hmm stemmerunder

Annonce