495 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

træt af dumme kommentarer træt af dumme kommentarer

i weekenden var jeg og min lillesøster til korskro hestemarked ved esbjerg sammen med Aslan for at lure efter en ny hundeseng han kan have stående ved min kæreste. Så sidder vi og spiser frokost og Aslan ligger på græsset og tager sig en lur, efter de mange nye indtryk. Men det vælger en halv fordrukken mand at ignorere så han vækker ham og begynder at lave bideleg med ham, jeg siger så pænt om han ikke vil lade være da jeg lige har haft en masse problemer med at han vil bide og vi er ved at have styr på det og så skal det ikke ødelægges. Han begynder så i sin fuldskab at snakke om at hunde gerne må bide, det må hans gerne hvis fremmede kommer på deres territorium, og han havde 2 schæfere og en rotte på 8 uger, virkelig smart! Vi kan ikke få ham til at fatte at vi ikke gider snakke med ham, men det dummeste han så siger er at Aslan har gule øjne og om jeg er sikker på at der ikke er pitt i ham... hmmm aslan har gyldne brune øjne... ja jeg ved ikke men bedøm selv ud fra billederne, sys i der er pitt i ham?

Sådan en idiot, og så kørte han fra markedet pisse stiv...

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  træt af dumme kommentarer
  • #1   23. apr 2008 Nej.. Det kunne jeg godt nok ikke se skulle være i ham...

• #2   23. apr 2008 til tosseanstalten med tosserne ...overhør sådan en
    er selv blevet spurgt af en temmelig "fraværende" person om der var pit i sally ...og ja klart der er det ja ..*GG*

• #3   23. apr 2008 hehe ja han var sku ik helt nærværende... og han spillede bare så klog på hunde, og så mente han helt sikkert at Aslan var et gammelt vikingenavn som stammede fra Asgård.... ja ja... :o) nu ved jeg så ikke om det er sandt haha smiley

• #4   23. apr 2008 Skal ikke kunne sige om det stammer fra Asgård....men ved navnet bæres af en kæmpe løve i filmen Narnia ..griner

• #5   23. apr 2008 ja har os googlet det og der står ik en dyt om vikinger men ved det betyder løve på tyrkisk og ja at det er fra narnia smiley

Man kan kun grine men folk omkring kigger da lidt mærkeligt på min hund når han nærmest råber at den må da være halv pitt og ikke rotte...ved da godt han bare slet ikke ligner en rotte bortset fra bredden men derfor ska han jo ikke slynge den slags kommentarer ud smiley

• #6   23. apr 2008 så længe du ved der ikke er halv pitt i den ..så er det jo sådan det er ...så ka folk ha lov at spille kloge eller hvad de nu vil ...det skal du ikke tage dig ...han er en dejlig hund ihvertfald

• #7   23. apr 2008 mange tak smiley er i hvert fald ret sikker på der IKKE er pitt i ham overhovedet, kan godt være han selv tror det nogle gange men det er en helt anden snak smiley

Kommentér på:
træt af dumme kommentarer

Annonce