{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.505 visninger | Oprettet:

pas på slus ice ;) {{forumTopicSubject}}

I kender allesammen godt det der lækre slus ice man kan købe i mange farver ik??? hehe...

denne historie er sq lidt pinlig, men håber at hvis du/i engang oplever det, så ved i hvorfor hehe...

Jeg var i bilka med min mor og min bror plus en veninde, og det var mega varmt, så da vi sku hjem købte vi en slus ice, fik blandet blå, orange og gul sammen og det smagte himmelsk mummmms... smiley
Da jeg så senere er kommet hjem og skal på wc, opdager jeg til min store forskrækkelse at mit afføring (ja undskyld mig hehe) er helt lysegrøn smiley
Jeg er en pige på 23 men jeg skriger altså på min mor hihi og hun kommer så og ser monsteret i kummen....
jeg blir helt panikken og ringer til vagt lægen, og fortæller hvordan og hvor ledes. Hun spørger så lidt ind til om hva jeg har spist osv. men jeg har ik rigtigt fået noget kun den dejlige slus ice, og hun får så fortalt at det er slus icen der er sååå meget farve stof i at det altså farver helt igennem.... looool, kan i forstille jer hvor pinligt det er, men sku da også vildt sjovt.... hehe

så næste gang i får sådan en, så tag en lure i kummen smiley så skal i se løjer hehe

skal så lige siges at min bror idag opdager at hans også ser sådan ud og den dag fik han jo også en slus ice hehe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pas på slus ice ;)
Kommentér på:
pas på slus ice ;)

Annonce