{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
506 visninger | Oprettet:

Han er altså ikke for snu. {{forumTopicSubject}}

Jeg har endnu engang fået bevist at Tyson ikke just er den skarpeste ske på hylden. Da vi var ude at gå tur som vi plejer skulle Tyson som altid lige strinte på en tot græs og hvad er mere nærligende end at snuse lidt til græsset foran en når man nu alligevel står der og venter på at blive færdig. Som sagt så gjort og Tyson finder åbenbart et eller andet spor der dufter vildt godt fordi han giver sig i lag med at følge det .... ind mellem forbenene ... og maven .... og hvad er resultatet??
Han tisser sig selv under hagen.
Sommetider undre jeg mig over at han med den smule omløb han har mellem ørene er istand til at trække vejret selv.
Skulle lige hilse og sige Tyson blev vasket ... da jeg var færdig med at grine. *GG*

Andre der har sjove historier eller kiksere som jeres hunde har beæret jer med?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af æbletræ 1.000 kr.
  • Opvaskemaskine vil ikke tænde 750 kr.
  • Montering af flexslange på køkken armatur 500 kr.
  • Cleaning 2 weeks 1.200 kr.
  • Tilslut ny køkkenvask til afløb og samle aftræk fra emhætte 1.200 kr.
  • Tilslutning opvaskemaskine 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Han er altså ikke for snu.
  • #2   14. apr 2008 hej til alle med en sjov hund.

Min nu afdøde gamle Otto,var en "potentiel"alkoholosk hund.

Fandt ud af det,da jeg engang havde middagsgæster.Middagen bestod af en kraftig oksekødssuppe og drikkevarene hed øl.
    Ikke alle kunne drikke deres øl op.Det var så kaffetid ved sofabordet.Pludselig hørte og så vi Otto,i fuld gang med at drikke et helt glas øl.Først var vi målløse,og så grinte vi "røv....i laser".
    Otto blev "hønefuld",hann sluprede øl,han bøvsede og pruttede,hans øjne var "fortinnet"han havde det pragtfuldt.Rullede om på gulvet,snurrede rundt om sig selv,og så "lige på en studs",faldt han i søvn.Stadig snorkende og pruttende.
    Havde samme problem,med hvidvin og rødvin.Jeg skulle være lynhurtig,til at fjerne div.drikkevarer.Til hans "ros" skal siges,at han ALDRIG rørte de stærke sager.

Kors hvor jeg savner ham

hilsen
    vibeke d

Kommentér på:
Han er altså ikke for snu.

Annonce