{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
600 visninger | Oprettet:

kiruisk operation (tandlæge) {{forumTopicSubject}}

skal have opereret en tand ud imorgen g har fået af vide den nok vil knække... + det var en kritisk operation, spørg mig ikke hvorfor, da det var en tandlæge der ikke snakkede dansk...

men der var flere tandlæger inde og se på det...
men jeg har tandlæge skræk og forstiller mig det værste har tudbrølet hele vejen hjem i bilen og jeg frygter det så meget...

men er der nogen der har oplevet noget lign...

måske i kan berolige mig...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kiruisk operation (tandlæge)
  • #1   10. apr 2008 jeg er tit blevet kæbeopereret... det er ikk så slemt.. du ska bare prøve at huske at de ved hva de gør

• #2   10. apr 2008 ja tak . vil osse gerne hvae den viden . står i samme problem smiley

• #4   10. apr 2008 Tjah, kan da kun opmuntre med at jeg engang har fået fjernet en visdomstand, som også knækkede under operationen. Men ud kom den da ;o)

Held og lykke med operationen :o)

• #5   10. apr 2008 Altså se.. Jeg led jo af panisk tandlægeskræk.. Og jeg skulle så have hevet et par tænder ud og rodbehandlet et par stykker til.

Jeg valgte så at jeg ville helbedøves, for det ville jeg ikke opleve i vågen tilstand (har en skrækoplevelse i hu fra for 16 år siden).. Det var for dyrt herhjemme.. Så jeg fandt mig en tandlæge i Sverige, som ikke blot var billigere, men som yder mere og endnu vigtigere faktisk, har fjernet al min tandlægeskræk (jeg har stadig lidt murren i maven, når jeg tager derover, men ingen skræk og hyperventilering længere)

Jeg ville finde mig et sted, hvor jeg var tryg.. Og kunne blive "slået omkuld"

• #6   10. apr 2008 ja jeg fik afvide af min tand med garanti ville knække da den er så medtaget af en idiotisk tandlæge der bare har lavet rigtig meget møj i den...

men jeg har så ondt og kan hverken spise i den side el tygge sammen normalt... så jeg er tvunget til det...

men ja jeg frygter det som død og pokker

og ved jeg bliver helt hysterisk og hyler

• #7   10. apr 2008 Jeanette køge : hvad kostede det dig i sverige for og få revet en tand ud med fuld bedøvelse ?

• #8   10. apr 2008 Sabrine det er svært at svare på, for jeg fik ikke kun lavet en tand..

Jeg har fået rodbehandlet 3 (og sat kroner på de 2) lavet et par huller i nogle andre tænder, samt hevet 2 tænder ud (den ene af dem, var rodbehandlet) samt været i fuld bedøvelse 2 gange.. Plus alle de mange bedøvelser jeg fik ellers. Det har jeg vist givet ca 24.000 danske kroner for.

Selve den fulde bedøvelse koster 1800 svenske kroner pr gang. Og det er noget, som man kun kan få i England og Sverige (af hvad jeg ved), Du sover, men kan godt vågne undervejs, dog uden at kunne mærke noget.. og du er ør.. En halv time efter at alt er overstået og du rejser dig fra stolen, er du frisk igen.. Jeg havde min mor med til at støtte mig, for man er stangvissen i den halve time *S*

• #9   10. apr 2008 Jeg tror jeg har været derovre en 10-15 gange.. før alt var færdigt..

• #10   10. apr 2008 Man kan faktisk godt få fuld narkose ved nogle tandlæger i DK, men det koster en formue, da tandlægen skal have en narkose læge ud og bedøve. Men under alle omstændigheder, er det vigtigste jo at blive ved at tænke på at det ikke kommer til at gøre ondt, for man får jo lokalbedøvelse. Tag noget musik med, og skru så høj op at du ikke kan høre hvad de laver ved dig, og lig med lukkede øjne. så er det slet slet ikke så slemt, og ovre før du ved af det. Jeg har selv haft tandlægeskræk, men det kan faktisk afhjælpes.

• #11   10. apr 2008 Ja jeg skulle give 13000 kr.. bare for bedøvelse.. herhjemme

• #12   10. apr 2008 Dorte, samme her :o)

Kommentér på:
kiruisk operation (tandlæge)

Annonce