Øv morgen :( {{forumTopicSubject}}
Jeg vågner op til tiden idag.. går en morgen tur med Bamse drengen.. Gør mig klar.. er for engangs skyld i gooood tid
Jeg nusser lidt med kattene.. giver dem mad. og Bamse også.. gør mig klar .. Stiller mig ud til bussen og venter...
venter.. venter.. venter.
1 time efter venter jeg stadig..
Ringer til Movia. Nåh.. ja.. de havde en syg medarbejder.. dvs. bussen kom slet ikke!. da det så bliver tid til at næste bus skal komme var jeg for frossen.. også selv om det var min varmeste jakke jeg havde på.. jeg stiger på bussen. fryser.. da jeg endelig ankommer til min skole.. får jeg fraværd for min 1½ time .. hvor jeg så bliver sur.. det ikke fair.. ikke min skyld bussen ikke kommer.. så diskutere lidt . bliver sendt på kontoret. bliver bedt om at opfører mig pænt.. hvilket jeg gjorde.. jeg var bare uenig.. Det var dem som råbte af mig.. : / . Komme op i klassen.. hvor vi ingen lærer har . Og nu har vi den ære at lave ingen ting. Har lige færdig gjort min fysikrapport. og min anden afleverings opgave.. og nu.. Har jeg ikke emre at lave..
Åh en god morgen
jul 2006
Følger: 18 Følgere: 17 Hunde: 3 Emner: 113 Svar: 298
sys det latterligt du røg på kontoret osv.
jun 2007
Følger: 22 Følgere: 21 Hunde: 6 Emner: 117 Svar: 3.708
Og når du alligevel får fravær, så kunne du sgu lige så godt være blevet hjemme
Nå håber, at du får en god dag trods alt *S*
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 618 Svar: 3.633
Jah.. synes jeg også.. de skulle bare lige fortælle mig jeg skulle opfører mig ordentlig.. og ikke svare igen.. Men synes tilgengældt det er unfair de giver mig fraværd for noget jeg ikke kan gøre for. havde jeg sovet over mig. Fint nok så havde ejg taget det fraværd.. men få fraværd fordi min bus ikke kom.. kan jeg ikke se at jeg skal have fraværd for
mar 2007
Lol.. Men .. min fraværdss procent er steget lidt for meget så overtalte mig selv til at tage afsted lol
mar 2007
Lol !. ej altså.. så høj er den ikke endnu . den er kun på 6. og den skal være oppe på 10--20 før de advare en
jan 2006
Følger: 49 Følgere: 59 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 8.388
tror alle har prøvet at få fravær fordi ens bus var forsinket eller ikke kom
sådan er livet desværre
mar 2007
Øv morgen :(