430 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Øv morgen :( Øv morgen :(

Jeg vågner op til tiden idag.. går en morgen tur med Bamse drengen.. Gør mig klar.. er for engangs skyld i gooood tid smiley

Jeg nusser lidt med kattene.. giver dem mad. og Bamse også.. gør mig klar .. Stiller mig ud til bussen og venter...
venter.. venter.. venter.
1 time efter venter jeg stadig..
Ringer til Movia. Nåh.. ja.. de havde en syg medarbejder.. dvs. bussen kom slet ikke!. da det så bliver tid til at næste bus skal komme var jeg for frossen.. også selv om det var min varmeste jakke jeg havde på.. jeg stiger på bussen. fryser.. da jeg endelig ankommer til min skole.. får jeg fraværd for min 1½ time .. hvor jeg så bliver sur.. det ikke fair.. ikke min skyld bussen ikke kommer.. så diskutere lidt . bliver sendt på kontoret. bliver bedt om at opfører mig pænt.. hvilket jeg gjorde.. jeg var bare uenig.. Det var dem som råbte af mig.. : / . Komme op i klassen.. hvor vi ingen lærer har . Og nu har vi den ære at lave ingen ting. Har lige færdig gjort min fysikrapport. og min anden afleverings opgave.. og nu.. Har jeg ikke emre at lave..

Åh en god morgen smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øv morgen :(
  • #1   10. apr 2008 hvis ikke i har nogen lærer og ikke har fået besked på at i skal sidde selv, må i gå lovligt hjem efter 20 min.

sys det latterligt du røg på kontoret osv.

• #2   10. apr 2008 LORTE MORGEN !

Og når du alligevel får fravær, så kunne du sgu lige så godt være blevet hjemme smiley

Nå håber, at du får en god dag trods alt *S*

• #3   10. apr 2008 Vi har ikke fået noget afvide.. og går vi.. får vi fraværd og det vil vi heller ikke have. ..

Jah.. synes jeg også.. de skulle bare lige fortælle mig jeg skulle opfører mig ordentlig.. og ikke svare igen.. Men synes tilgengældt det er unfair de giver mig fraværd for noget jeg ikke kan gøre for. havde jeg sovet over mig. Fint nok så havde ejg taget det fraværd.. men få fraværd fordi min bus ikke kom.. kan jeg ikke se at jeg skal have fraværd for smiley

• #4   10. apr 2008 Karina.. den følelse havde jeg bestemt da jeg kom op på skolen smiley

Lol.. Men .. min fraværdss procent er steget lidt for meget så overtalte mig selv til at tage afsted lol

• #5   10. apr 2008 Connie P .
    Lol !. ej altså.. så høj er den ikke endnu smiley . den er kun på 6. og den skal være oppe på 10--20 før de advare en smiley

• #6   10. apr 2008 det er din opgave at komme i skolen, uanset om din bus ikke kommer, så må du finde på noget andet

tror alle har prøvet at få fravær fordi ens bus var forsinket eller ikke kom

sådan er livet desværre

• #8   10. apr 2008 Jeg kunne jo selfølgelig begynde at gå de 20km der er til skole. eller .. jah.. gå for det er den eneste bus der går derud .

Kommentér på:
Øv morgen :(

Annonce